Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

České Budějovice: plné centrum, zbytek zeje prázdnotou

aktualizováno 
-
Jihočeská metropole hlásí nerovnoměrné využití parkovišť. Zatímco historické centrum a okolí náměstí Přemysla Otakara II. je přeplněné, bývají parkoviště vzdálená jen pár minut chůze poloprázdná.

Parkovací automaty

U parkovacích hodin je k dispozici na 600 míst. Nejvíc automatů je kolem zimního stadionu, na Zátkově nábřeží a na hlavním náměstí. Blíž centru je první hodina stání za 20 korun a další za dvojnásobek. Na ostatních plochách stojí první hodina pět korun. Platí se ve všedních dnech od 8 do 18 hodin a v sobotu jen do 13 hodin.

Šance v centru

V historické části Českých Budějovic jsou také hlídané plochy v pronájmu firem. Je to například parkoviště na Mariánském náměstí, vlevo na konci Pražské třídy při vjezdu do centra nebo u sokolovny na Sokolském ostrově. Možnosti parkování za poplatek poměrně blízko středu města jsou také u obchodních domů Družba a Prior. Zdarma se parkuje u sportovního stadionu naproti výstavišti (kromě času výstavních akcí) nebo u Všesportovní haly. Nová bezplatná parkoviště jsou u supermarketů Kaufland na Dlouhé louce asi kilometr od centra a u Intersparu a Terna při Strakonické ulici.

Garáže

Českým Budějovicím chybějí veřejné nadzemní nebo podzemní garáže. "Projekty jsou v přípravách, stavba je ale otázkou deseti let," informuje Věra Doležalová z českobudějovické radnice.

Pro řidiče odjinud České Budějovice nabízí hlavně povrchová parkoviště

1. NA MARIÁNSKÉM NÁMĚSTĺ
2. NA SOKOLSKÉM OSTROVĚ
3. U OD DRUŽBA
4. U OD PRIOR
5. U SPORTOVNĺHO STADIONU
6. U VŠESPORTOVNĺ HALY
7. U KAUFLANDU NA DLOUHÉ TŘĺDĚ
8. U HOTELU GOMELU

Autor:


Témata: Kaufland


Nejčtenější

Nový Peugeot 308 dokazuje, že budoucnost dieselů je vše, jen ne růžová.
Peugeot 308 dokazuje, že budoucnost dieselů není růžová

Na podzim začne platit nová, přísnější emisní norma Euro 6c. Peugeot 308 ji po faceliftu splňuje jako první model na trhu v předstihu už nyní, navíc podle...  celý článek

Elektrický Swincar nezastaví žádný terén
VIDEOTEST: Terénního pavouka na baterky nezastaví žádný terén

Ta čtyřkolová šílenost se jmenuje Swincar. Elektrického šplhavce, který pokoří snad každý terén, jsme vyzkoušeli.  celý článek

Brno Revival Mezi pavilony
OBRAZEM: Autodědečci závodí i když leje, je to náramná podívaná

Po dlouhých 50 letech se do areálu brněnského výstaviště vrátily historické závodní motocykly, formule a auta. Závody Brno Revival Mezi pavilony byly jedním z...  celý článek

Ford Fiesta
Ford Fiesta chce být víc nóbl a stále jezdí skvěle, ale místem šetří

Fiesta je nejprodávanější malé auto Evropy, loni oslavila čtyřicítku a teď přijíždí v sedmé generaci. Stále patří k nejlépe jezdícím autům své kategorie. K...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Trable na dovolené? Návod, co dělat při bouračce nebo nehodě

Tisíce Čechů vyrážejí v létě autem na dovolenou. Přinášíme pár užitečných rad, jak se zachovat, když dovolenou překazí krádež auta, zavazadel a cenností či...  celý článek

Další z rubriky

Autonomní koncept Volkswagen Sedric
Výrobcům elektroaut budou chybět baterky. Potřebují 40 gigatováren Tesly

Téměř všechny automobilky plánují v nejbližších letech ofenzivu elektromobilů, ale ke splnění těchto plánů jaksi chybí dostatek baterií. Volkswagen přiznal, že...  celý článek

Elektrická dodávka StreetScooter od Deutsche Post
Zkusili jsme německou poštovní dodávku. Elektromobil, který dává smysl

Boxberg (Od zpravodaje iDNES.cz) Taková auta se dnes vlastně ani nevyrábějí. Jednoduchá, účelná, postavená přesně k tomu, pro co mají být určena. Vlastně není divu, že se německá pošta...  celý článek

Crashtest dětských autosedaček
Test upozornil na dvě nebezpečné autosedačky, jedna katapultovala dítě

Při nárazových zkouškách dětských autosedaček odhalil německý autoklub ADAC dvě smrtelně nebezpečné autosedačky. Jedna z testovaných katapultovala dítě při...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.