Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Český žebrák touží po Škodě Octavii Combi

  13:05aktualizováno  26. října 10:14
Žebrání na internetu má tradici. Skotský milovník ferrari zjistil, že prací v počítačové firmě na rudého koně z Maranella nevydělá a rozhodl se přijít k penězům jinak. O stejně bezpracnou cestu ke skromnější Škodě Octavii Combi se pokouší jeden český podnikavec.
Škoda Octavia II Combi

Škoda Octavia II Combi

Čtěte: Nemáte na ferrari? Vyžebrejte si na něj

Za rok fungování žebravého ferrariwebu si jeho majitel prozatím přišel na 675 liber. Za předpokladu, že bude stejným tempem pokračovat, je vysněné Ferrari F430 jeho za 176let.

Český podnikavec se inspiroval a rozhodl se, že k nové Škodě Octavii Combi přijde stejnou cestou. Pravda, jeho cíl je skromnější, za týden fungování jeho webu se ale nezdá, že by se k němu blížil. Na virtuálním počítadle nastřádané částky se prozatím skví velká nula.

Skromnější přání jde ruku v ruce se skromnějšími prostředky použitými k žebrání. Ferrarista nabízí maximální komfort, příspěvky mu je možné posílat systémem plateb po internetu paypal.

Přečtěte si: Test Škody Octavia Combi

Škoda Octavia vždy oslovovala zákazníky tvrzením, že nabízí "kus auta navíc". U první generace to platilo především o jejím kufru. V případě nové octavie nutno přiznat, že nabízí o "kus více" než konkurence, a to ve všech ohledech ...VÍCE
Kdo bude chtít naopak pomoci bližnímu k octavii, bude mít práce o poznání více. Jediný způsob, jak na kombík z Mladé Boleslavi přispět, je poukázat peníze na účet v bance.

Autor stránek ale slibuje, že časem přidá i další způsoby.

Internetový žebrák neprozrazuje, jakou octavii kombi by si přál mít ve své garáži. Nejlevnější verze ve výbavě classic s 55 kilowattovou čtrnáctistovkou pod kapotou stojí 464 900 korun. 

Na vrcholu ceníku pak stojí sportovní RSo s přeplňovaným benzinovým dvoulitrem TFSI, která vyjde na 794 900 korun. Autor stránek slibuje, že všechny peníze, které po nákupu auta zbydou, daruje na veřejně prospěšné účely.

Autoři: ,




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.