Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Changfeng Cheetah C1 a Chana Yu Fen: SUVmánie po čínsku

  15:08aktualizováno  15:08
Zvěřinec světa aut se utěšeně rozrůstá. Na silnicích se už prohánějí jaguáři, lvi (Peugeot), hřebci (Ferrari), býci (Lamborghini), našim silnicím pak kralují slepice (škodovky) a z Číny vyráží gepard (Changfeng Cheetah), prozatím jako koncept. Druhý koncept SUV - Chana Yu Feng - má design od Italů.

V automobilkách, které myslely, že mají evropský trh zabraný na věčné časy, je poslední dobou pořádně rušno.

Výrobcům z Číny je domácí trh malý a plánují invazi i na starý kontinent.

Budoucím zákazníkům slibují auta o několik řádů levnější. Podle kusých informací, které přes hranice Evropy a Asie proniknou, se můžeme těšit na auta všech velikostí a kategorií.

Nejnověji se představuje auto mířící do segmentu, který roste nejvýrazněji. SUVčka sice vychází z aut, která se prohánějí po horách a prériích, Evropa plná měst si je ale zamilovala.

Changfeng Cheetah C1

cheeetah = anglicky gepard
Changfeng Cheetah C1 vyrábí automobilka, která spolupracuje s Mitsubishi. Legendární pajero, podle neoficiálních informací, cheetahu půjčilo mechanické části (podvozek a motor).

Bližší informace o tom co se pod extravagantním kabátem ukrývá se nepodařilo zjistit.

Chana Yu Feng

Nekonvenční tvary studie pětimístného SUV mají na svědomí designéři z italského designérského studia I-DEA. Podle všech dostupných informací se jedná pouze o stylistické cvičení, které neaspiruje na další výrobu.

Další fotky ZDE

Výrobce Chana se snaží proniknout na severoamerický trh. Prozatím prodává auta v Asii a severní Africe.

***

Čtěte: Slepice? To je znak Škody, tvrdí slovník

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Changfeng Cheetah C1

Autoři:




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Další z rubriky

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.