Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čím jezdil herec Jaroslav Dušek jako desetiletý?

  19:10aktualizováno  19:10
Herec a moderátor Jaroslav Dušek si v prvním automobilu, který měla rodina zapůjčený, směl hrát v garáži. Ani dnes nebere auta smrtelně vážně. Při žádosti o rozhovor se hodně ošíval. Nakonec se uskutečnil po interentu.
Jakým vozem v současné době jezdíte?

Jezdím žlutozeleným vozem Fiat Multipla 1,9 JTD.

Kolik každoročně najedete?

Mám takový dojem, že jezdím průměrnou rychlostí okolo třiceti tisíc kilometrů

Jaký byl váš první automobil?

Můj úplně první automobil, v němž jsem jako dítě trávil mnoho krásných chvil, byl Mercedes Benz. Nepatřil však naší rodině, ale generálnímu tajemníkovi Světové odborové federace Francouzi Saillantovi, v jehož vile jsme do mých šesti let bydleli. Mohl jsem si v autě hrát, když bylo v garáži. První naše rodinné auto, v němž jsem pravidelně jezdil, byl Ford Taunus 12M, s nímž se nečekaně vrátil můj tatínek ze zájezdu do Německa. Jednou jsem ho jako asi desetiletý řídil, ale sešlápl jsem zároveň brzdu i plyn, a převrhl tak bandasku s mlékem. Od té doby vím, jak zaschlé mléko ve voze smrdí. První auto, které jsme měli s manželkou, byla Škoda 120L, kterou nám věnovali moji rodiče. Jednou nám za velkých mrazů zamrzla při návštěvě tchána v Německu.

Čím nejvíc trpíte na silnicích?

Já si na silnici moc nepotrpím.

Jsou podle vašeho názoru čeští řidiči horší, než jsou třeba šoféři v západní Evropě?

To nevím, nějak to nedovedu posoudit. Občas mi ti naši připadají horší. Ale v cizině mi zase někdy lezou na nervy tamti, tak nevím.

Nedávno jste se vrátil z dovolené v Chorvatsku. Jaká byla cesta?

Cesta byla poměrně plynulá jak tam, tak zpět. Nejhorší silnice byly u nás.

Máte nějaký automobilový sen? Například řídit formuli nebo mít v garáži osmilitrové bugatti?

Sníst hummera. (Jde o americký automobil, původem vojenské vozidlo - pozn. red.)

Herec Dušek se po silnicích prohání v dieselovém Fiatu Multipla.

Autor:




Nejčtenější

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.