Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neuměli mu opravit lamborghini, nechal ho rozbít kladivem

  13:34aktualizováno  13:34
Čína je jedním z nejdůležitějších trhů pro většinu světových automobilek. Lamborghini tam ale už o jednoho zákazníka přišlo. Nespokojený milionář nechal vůz demonstrativně zničit.

Prodej aut v Číně roste raketovým tempem. V Pekingu ho musí dokonce uměle tlumit úřady (zde čtěte podrobnosti). Servis ale vázne.

Na vlastní kůži se o tom přesvědčil bohatý Číňan Han Nan z města Čching-tao. Minulý rok si koupil černé gallardo z druhé ruky a pak s ním měl neuvěřitelné problémy.

Nejdřív mu přestalo startovat. Odvezl proto svůj vůz do značkového servisu, kde ale technici poškodili nárazník a podvozek. Nikdo se k poškození nehlásil, a aby toho nebylo málo, problém se startováním zůstal.

Majitel menšího ze dvou modelů lamborghini se opakovaně pokoušel vyřešit problém s generálním ředitelem servisu, a když neuspěl, napsal přímo do Sant' Agaty Bolognese Stephanu Winkelmannovi, šéfovi automobilky. Ani u něj nepochodil. A tak padlo rozhodnutí, že se auto rozbije kladivy na protest proti obchodním praktikám prestižních značek v Číně.

Její obyvatelé si totiž stále víc stěžují na firmy, které sice stačí uspokojovat obrovskou poptávku Číňanů po luxusním zboží, ale nejsou ochotné poskytovat stejný servis jako v Americe a v zemích Evropské unie.

Pro demolici auta v ceně asi čtyř milionů korun, která byla on-line vysílána na internetu, byl symbolicky vybrán 15. březen, který je od roku 1983 mezinárodním dnem spotřebitelských práv.

Lamborghini Gallardo
Autor:




Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Škoda Fabia 1.2 TSI 63 kW
Jaká je Škoda Fabia 1.2 TSI?

Podívali jsme se na zoubek ojeté Fabii s motorizací 1.2 TSI o výkonu 63 kW ve výbavě SPORT. Na co si dát pozor a kam se auto hodí?  celý článek

Další z rubriky

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.