Autorem obřího motocyklu, který je vlastně traktorem, je třicetiletý Abulajon, zaměstnanec čistírny odpadních vod z Ujgurské autonomní oblasti Sin-ťiang (největší provincie v Číně). Výstavbou svého domácího mototraktoru strávil jeden rok. Díly nakupoval ve vetešnictvích a bazarech a vyšly ho v přepočtu zhruba na 25 tisíc korun.
Podle Abulajona dokáže jeho třistakilová motorka vyvinout rychlost až 40 km/h. Na délku měří 4,3 metru a dosahuje výšky 240 centimetrů. Řidič sedí tak vysoko, že mu obyčejné skútry nesahají ani po kotníky. Na silnicích si ovšem jízdu moc nevychutná, místní předpisy mu to nedovolují.
V barelu pod vodu
V Číně mají techničtí kutilové velkou tradici a ve svých domácích vynálezech neznají hranice. Jiný obří motocykl se objevil například na konci roku 2011. Obrovský kolos vážil téměř jednu tunu, na výšku měl přes tři metry a na délku přes pět metrů.
V roce 2006 představili bratři Zhao Xiuguo a Zhao Xiushun svoji červenou formuli postavenou z kovového odpadu. Podle jejich slov mělo jít o vůbec první formuli postavenou v Číně.
V čínských médiích se často objevují také podomácku vyrobená letadla, vrtulníky nebo ponorky svařené z barelů na olej. V roce 2010 získal pozornost také farmář Yang Youde, který si na obranu proti developerům, kteří chtěli získat jeho farmu, vyrobil kanon. Stačilo mu k tomu kolečko a 16 trubek.