Citroën C-AirPlay používá osvědčenou techniku, příslušnou stávajícím malým citroënům; šestnáctiventilový zážehový čtyřválec 1,6 l 80 kW s robotizovanou převodovkou Sensodrive a ekologickým systémem Stop & Start, vypínajícím motor při zastavení v městském popojíždění.
Důvod vzniku extravagantně tvarovaného prototypu jako obvykle není jednoznačný; nejpravděpodobnější verze zní, že se jedná o takřka finální podobu nástupce originálního kabrioleto-pickupu pluriel.
Z některých křivek lze i spekulovat o podobě budoucích nejmenších citroënů.
AirPlay tedy moc místa na světě nezabírá; vnější rozměry činí jen 3,3 x 1,68 x 1,39 m (d x š x v) a rozvor 2,23 metru.
Je sám o sobě velice kompaktní, ovšem vypadá ještě menší a dokonce si i při vskutku minimální délce dovolil luxus silně skloněných obou čel a designérsky rozmáchlé zádě s autorsky náročnými koncovými světly se světlovody.
Vysoké bočnice odlehčují neobvyklá okénka ve dveřích, prosvětlující interiér.
2+2 místná targa s výstředním, do červena laděným interiérem, je znatelně menší než pluriel, je dokonce možné, že do všech směrů – zejména do výšky – nabízí jen naprosto nezbytné minimum milimetrů.
Ovšem zamýšlené cílové skupině případná intimní vzájemná blízkost jistě vadit nebude…
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |
Citroën C-AirPlay |