Kompaktní automobil, určený především pro dovádění v městském provozu, dostane, dle dostupných informací, do nabídky dva vznětové a tři zážehové motory.
Z "nafťáků" by se mělo jednat o turbodieselový agregát 1,4 ve dvou výkonových variantách - slabší bude nabízet 70, silnější pak 90 koní.
Benzínové pohonné jednotky budou o objemech 1,1 ; 1,4 a 1,6 ccm, výkony budou začínat na 60 koních u nejmenšího z motorů, maximální výkony dalších dvou by měly být okolo 75 a 110 koní.
I přesto, že je "cé-dvojka" na první pohled relativně vysoká slibuje výrobce dobré jizdní vlastnosti, k zahození by údajně neměla být ani příznivá cena.
V Ženevě představené "babyWRC" chce především navnadit potencální zákazníky, terým je úspěšná C3 příliš velká.
Stáhněte si tapetu konceptu Citroën C2 Sport: