Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën ID je levnější verzí modelu DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën ID je levnější verzí modelu DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Citroën DS
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Unikátní systém odpružení proslavil hlavně Citroën DS.
Autor: Citroen
Citroën DS
Autor: Citroën
Citroën DS
Autor: Citroën
Citroën DS
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Prototyp Citröenu DS 21 vystavený v pařížském showroomu automobilky pohání vidlicový šestiválec od Maserati z lehké slitiny o objemu 2 990 cm3. Maximálního výkonu 250 koní dosahoval při sedmi tisících otáčkách.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Model Citröenu DS ve vývojovém oddělení českého výrobce hraček Monti System
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz