Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Civic: při jízdě obstál, interiér zklamal

  15:40aktualizováno  15:40

hodnocení iDNES 4/5

Odložte své představy o sportovních vozech Honda do ústraní, poslední generace pětidvéřového Civicu je především rodinné auto. Nabídne vám velký vnitřní prostor a solidní výhled, vnějším vzhledem neokouzlí, interiér byl zklamáním. Otestovali jsme nejlepší benzinový motor v nabídce.

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA


VNĚJŠÍ VZHLED
Známý výrobce sportovních vozů začíná oslovovat i usedlejší klientelu, nezanedbatelnou část jeho nabídky tvoří rodinná auta. Kromě velkoprostorového Streamu do nich můžeme zařadit také poslední generaci oblíbeného pětidvéřového Civicu, jehož karoserie nyní výrazně nabyla na objemu.

Designéři japonského výrobce si tentokrát s vozem příliš nepohráli, nejen na první pohled totiž tento hatchback působí spíše konzervativně. Svými základními liniemi zcela zapadne mezi ostatní evropské konkurenty, výrazněji ho odlišují jen až nezvykle velké přední světlomety. Líbivý dojem tedy musí dotvářet záď, i když i ta má spíše evropské prvky a v běžném provozu snadno zapadne.

INTERIÉR A KUFR
Daleko větší emoce, zejména u vysokých pasažérů, vzbuzuje interiér. Díky objemné karoserii a opravdu dlouhému rozvoru totiž vznikl nadprůměrný prostor pro posádku, kde není třeba hledat kompromisy mezi pohodlím v oblasti kolen a hlavy. Sedadla jsou optimálně tuhá, mají dobré boční vedení i kvalitní textil, takže nebudete unaveni ani při delším cestování. U řidiče však chybí nastavitelná bederní opěrka.

Jisté výhrady lze mít k samotnému prostředí vozu. Výrobce v interiéru použil laciné plasty a zrovna zdařile si neporadil ani s vnitřním osvětlením. Přestože šlo o střední verzi výbavy, světlo obstarávala jediná lampička umístěná uprostřed stropu. K základní orientaci to sice stačí, ale do mapy se už v noci podívat nedokážete. Více pozornosti by si zasloužilo také provedení odkládacích ploch. Kvantitativně jich je k dispozici poměrně dost, ovšem o jejich praktičnosti by se dalo mnohdy pochybovat. Daná místa mají zpravidla malý objem a kvůli tvrdému plastu nedokáží zaručit potřebnou stabilitu odložených předmětů.




Témata: Civic, Honda, jízdné


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Další z rubriky

Opel Crossland X
Opel Crossland X je velké auto za malé peníze

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahrazuje v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X....  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Seat Ateca
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ

Seat Ateca, české auto španělské značky se prodává už od loňska. Linka v Kvasinách ho stále nestíhá vyrábět, na auto z výroby se dnes čeká rok. Zkusili jsme...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.