Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Clarkson a jeho parťáci jezdí v zimě v divném mercedesu

  10:33aktualizováno  10:33
Kabriolet SL řady R107 patří k nejslavnějším mercedesům všech dob. V bizarně upraveném voze se projíždělo trio bývalých moderátorů Top Gearu Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond v britském městě Cobham.

Štíhlý elegantní kabriolet spočívající na terénním podvozku s tuhými nápravami a obřími pneumatikami vyvezla vykutálená trojice pravděpodobně kvůli natáčení epizod nového pořadu, který chystá pro americký Amazon.

Mercedes R107 a z něho odvozené kupé C107 patří k nejdéle vyráběným modelům značky vůbec. Kabriolet se vyráběl od roku 1971 do roku 1989. Pod kapotou měl podélně uložené šesti nebo osmiválce (pro USA až 5,6litrové) pohánějící samozřejmě zadní kola. Kabrioletů a kupé se dohromady vyrobilo tři sta tisíc, otevřené verze mají ovšem výraznou převahu, těch vzniklo 237 tisíc.

Jeremy Clarkson a zbytek týmu pořadu Top Gear, který patřil k nejúspěšnějším pořadům britského BBC, podepsali smlouvu se společností Amazon loni v srpnu. Podle neoficiálních zdrojů má 36 dílů nové motoristické show, které vzniknou v následujících třech letech, stát 250 milionů dolarů.

Samotný Clarkson by si pak měl celkem přijít na úctyhodných 46 milionů dolarů (to je 1,1 miliardy korun). Top Gear skončil náhle v březnu 2015.

Clarkson o sobě dal vědět začátkem března, kdy na svém twitterovém účtu uveřejnil fotku detailu nabouraného vozu (Poznáte ho? Pište do diskuze pod článkem), ke které připojil komentář, že měli při natáčení „malou nehodu“:

02.března 2016 v 19:02, příspěvek archivován: 09.března 2016 v 21:25

Had a bit of an accident while filming today. pic.twitter.com/HUvzoFOqAb





Nejčtenější

Tuningový sraz v Teplicích
Od června začínají pokuty za úpravy aut, servis je musí majiteli hlásit

Od června vstoupí v platnost novela zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. Její součástí je povinnost autoservisů oznámit majiteli při...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Walter de Silva
Číňané skupují evropské mozky. Teď mají kapitální úlovek

V Evropě jde do tuhého: nejsou lidi a nejen ve výrobě. V autoprůmyslu začíná být situace kritická, po každém, kdo vypadá, že by ho lepší podmínky dokázaly...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest, Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest, Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.