Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Clarkson a jeho partička řádí. Ochutnávka nového pořadu je skvělá

  12:30aktualizováno  12:30
The Grand Tour odstartuje za pár týdnů. Upoutávka na nový pořad tria Clarskon, Hammond a May slibuje velké věci. Amazon do velkolepého pořadu slavných motoristických showmanů investuje obrovské peníze, jen úvodní scéna prý stála tři miliony eur, to je skoro osmdesát milionů korun.

Proč taková drahota? Tvůrci si prý vymysleli, že v první scéně, kde má jet trojice moderátorů ve třech Fordech Mustang kalifornskou pouští, figuruje dalších 150 aut, dva tisíce automobilových fanoušků, akrobati a šest letadel. Prostě „velká jízda“ (grand tour). Aspoň tak to popisuje britský bulvár.

Výroba každého dílu nového pořadu, který se bude vysílat na Amazonu, má stát přes pět milionů eur. Clarkson a jeho partička mají smlouvu na tři sezony pořadu, který navazuje na slavný Top Gear. Právníci ovšem pečlivě dohlížejí na to, aby se v The Grand Tour neobjevil žádný prvek známý z předchozího působiště tria, televize BBC. Ta s novou podobou Top Gearu s novými moderátory propadla (více čtěte zde).

Trailer lákající k novému pořadu Clarksona, Hammonda a Maye napovídá, že se diváci opět mohou těšit na náramnou podívanou se supersporty, vraky, výbuchy, neposlušným velbloudem a dalšími skopičinami. Clarkson se neumí rozjet s Aston Martinem Vulcan a May má zlomenou ruku.

První šedesátiminutový díl velké jízdy se bude vysílat 18. listopadu a pak každý týden. První série má mít dvanáct dílů.





Nejčtenější

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový...
OBRAZEM: 24 hodin plných adrenalinu a únavy, to je slavné Le Mans

O uplynulém víkendu se ve francouzském Le Mans jel slavný čtyřiadvacetihodinový závod. Favorité na vítězství měli letos velké potíže a o dramata nebyla nouze....  celý článek

Nehoda a zranění mě nakonec paradoxně zrychlilo, říká Gabriela Novotná.
Špičky dun strojem prorážíme, říká jezdkyně, která se chystá na Dakar

Je potřeba fyzická síla, jezdkyně přece krotí pekelně těžkou mašinu. Pak i sebevědomí a nezbytná je také technická dovednost. Klíčem k rally je však podle...  celý článek

Volkswagen Arteon
VW Arteon je o půl třídy lepší passat, už jsme ho řídili

To auto je vymyšlené a postavené přesně tak, aby jeho uživatele v očích okolí posunulo o stupínek výš. Arteon prostě umí udělat dojem. VW opět přestavělo...  celý článek

KIA Stonic
OBRAZEM: Prolezli jsme novinku Kie, Stonic nahrazuje oblíbené MPV

Stonic je nejnovější přírůstek do nabídky korejské Kie. Automobilka pevně usazená v Evropě novinkou rozšiřuje nabídku SUV a zároveň nahrazuje oblíbené malé MPV...  celý článek

Škoda Element
Nejnovější koncept Škody je frajerská plážová bugina. Už jsme v ní jeli

Studenti z učiliště Škody postavili elektrickou buginu. Z malinkého modelu Citigo je v jejich podání zářivý plážový speciál jménem Element. Stavba veselého...  celý článek

Další z rubriky

Interiér auta od Applu v představách designéra Matiase Papaliniho
Apple stále pracuje na autonomním řízení, sází také na sdílení aut

Šéf firmy Apple Tim Cook prozradil, že jeho firma pracuje na systémech autonomního řízení. „Je to klíčová technologie, matka všech typů umělé inteligence, ale...  celý článek

Závod elektromobilů Wave 2017
Závod od zásuvky k zásuvce. Nadšenci s elektroauty objeli Švýcarsko

Více než stovka elektromobilů překonala kopcovité Švýcarsko. Auta do zásuvky se vydala na 1 600 kilometrů dlouhou cestu okolo této alpské země.  celý článek

Hasiči na pražském letišti dostali novou špičkovou techniku
VIDEO: Na ruzyňské letiště nastupují fascinující hasičské speciály

Hasičský záchranný sbor Letiště Praha převzal koncem května dvě supermoderní zásahová vozidla Panther Rosenbauer. Dohromady stály 54 milionů korun. V současné...  celý článek

BMW X5 M / HARMAN / RSE / LED
BMW X5 M / HARMAN / RSE / LED

r.v. 2016, naj. 14 000 km, benzín
2 380 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.