Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Svět se za tu dobu hodně změnil, řekl Clarkson o vyhazovu z BBC

  13:31aktualizováno  13:31
Nejsledovanější osoba současného motoristického showbyznysu veřejně promluvila o svých pocitech z odchodu. Rebel a bývalý hlavní moderátor motoristické továrny na peníze, jež se dvěma kolegy přinesl za minulý rok do kapes BBC přes 50 milionů liber, byl hostem Chrise Evanse v BBC Radio 2.

Fotografie Jeremyho Clarksona z roku 1991 se objevila také v televizní show Friday Night With Jonathan Ross. | foto: Profimedia.cz

Jeremy Clarkson v rozhovoru zalitoval incidentu ze 4. března, kdy napadl produkčního Oisina Tymona, a rozpovídal se také o svých pocitech z následného vyhazovu. Odchod z populárního pořadu ho prý těžce zasáhl a Top Gear přirovnával ke svému potomkovi: „Bylo to moje dítě, zbožňoval jsem ho do každého detailu. A když ze dne na den zmizí, je to velice smutné a bolestivé.“

Podle jeho slov ho potom dostihla i realita dnešního života, se kterou si předtím příliš nelámal hlavu: „Byl jsem na BBC 27 let, a když se najednou vynoříte ven, zjistíte, že svět se hodně změnil. Teprve poté, co pochopíte, jak funguje, můžete začít pracovat na tom, co bude dále,“ dodal jindy všeznalý Clarkson.

Odchod v něm zanechal velkou díru, která však potřebuje být podle jeho slov nějak zaplněna. S 350 miliony fanoušky za zády si může být Clarkson jistý, že osamocený nezůstane. Společně s parťáky Jamesem Mayem a Richardem Hammondem jsou velice horkým zbožím a jako supi kolem nich krouží celá řada televizních stanic, které správně větří obrovský příliv nových diváků a finančních prostředků.

Kdo vyhraje?

Podle aktuálních informací jsou nejdále v jednáních britská komerční stanice ITV a americký poskytovatel streamovaných médií Netflix. Odborníci favorizují spíše druhou variantu, jelikož na ITV může dojít k problémům kvůli komerčnímu charakteru televize. Co by se například stalo, když Volvo nebo Jaguar budou mít s televizí sponzorskou smlouvu a parta kolem Clarksona ve svém pořadu nové auto těchto značek odsoudí? Hodně. Clarkson z duše nenávidí, když mu někdo diktuje, co by měl dělat nebo říkat. To by mohlo vést k velkým rozbrojům a dalším průšvihům.

HVĚZDA V POTÍŽÍCH. Jeremy Clarkson, moderátor pořadu Top Gear (uprostřed), si...

Společnost Netflix stejně jako předchozí Clarksonův zaměstnavatel BBC není na reklamách závislá. Hlavní příjmy plynou z měsíčního předplatného, kterým si diváci televizní stanici zpřístupní. Skupinka odpadlíků z BBC už je údajně s dohodou poměrně daleko. Spekuluje se i o názvu pořadu, jenž by měl nést název House of Cars. Ten šikovně naráží na současný seriálový hit a vlajkovou loď tamní stanice House of Cards, pojednávající o nejvyšších patrech politické mašinérie v USA. V hlavní roli tam exceluje známé herecké eso Kevin Spacey, jenž byl k vidění například v hitech Americká krása, Svět podle Prota nebo L.A. – přísně tajné.

Trojice moderátorů se tak o nedostatek práce rozhodně bát nemusí a fanoušci se pravděpodobně brzy dočkají jejich nových eskapád. Co bude s Top Gearem, se postupně také vyjasňuje, mezi moderátory by se měla objevit i žena - více čtěte zde.

Clarksonův kolega James May se koncem března krátce vyjádřil k celé kauze:


Autoři:




Nejčtenější

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Další z rubriky

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Variabilita zadní řady sedadadel
VIDEO: Hlavním trumfem Karoqa jsou zadní sedadla, ale má to háček

Žádné jiné SUV této velikosti nemá tak variabilní interiér. Škodovácká novinka z kategorie SUV bude mít v nabídce polohovatelná a vyjímatelná sedadla zadní...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.