Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Clarkson si v „novém Top Gearu“ od Amazonu přijde na více než miliardu

  15:39aktualizováno  15:39
Jeremy Clarkson a zbytek týmu pořadu Top Gear, který patřil k nejúspěšnějším pořadům britského BBC, podepsali smlouvu se společností Amazon. Podle Financial Times má 36 dílů nové motoristické show, které vzniknou v následujících třech letech, stát 250 milionů dolarů.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

Samotný Clarkson by si pak měl celkem přijít na úctyhodných 46 milionů dolarů (to je 1,1 miliardy korun). „Stane se tak jedním z nejlépe placených moderátorů ve Velké Británii,“ píší Lidovky.cz.

Jedna epizoda „nového Top Gearu“ má stát zhruba sedm milionů dolarů, což je v porovnání s epizodami Top Gearu zásadní skok, protože jeden díl vyšel v průměru na 1,5 milionu, což představovalo jeden z největších rozpočtů stanice BBC.

„Top Gear skončil náhle v březnu 2015. Po aféře s propuštěním Jeremyho Clarksona bylo odvysíláno pouze sedm z plánovaných devíti epizod,“ připomínají Lidovky.cz.

S Clarksonem odešli také jeho moderátorští kolegové a také Andy Willman, dlouholetý výkonný producent pořadu Top Gear a blízký přítel Clarksona.

Clarkson strávil v BBC jako moderátor pořadu Top Gear téměř 30 let a hlavně jemu je přičítán mezinárodní úspěch této show.

S více než 350 miliony diváků týdně se pořad Top Gear dostal do Guinessovy knihy rekordů jako nejsledovanější tématicky zaměřený televizní pořad na světě.





Nejčtenější

Škoda Karoq
Kolik bude stát Škoda Karoq? Odborníci tipují 450 tisíc korun a více

Škoda Karoq dostane český ceník v posledním červnovém týdnu. První spekulace od zasvěcených odborníků z oboru se pohybují mezi 450 až 500 tisíci za základní...  celý článek

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Seat Ibiza
Nový Seat Ibiza je malý rozměry, ale velký kabinou i chováním

Pokud nepotřebujete prostor na kočárek a celou rodinu, můžete zůstat o patro níže a pořádně si naložit výbavou malé auto. Seat Ibiza už totiž rozhodně „malé“...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Další z rubriky

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.