Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Clarkson si v „novém Top Gearu“ od Amazonu přijde na více než miliardu

  15:39aktualizováno  15:39
Jeremy Clarkson a zbytek týmu pořadu Top Gear, který patřil k nejúspěšnějším pořadům britského BBC, podepsali smlouvu se společností Amazon. Podle Financial Times má 36 dílů nové motoristické show, které vzniknou v následujících třech letech, stát 250 milionů dolarů.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

Samotný Clarkson by si pak měl celkem přijít na úctyhodných 46 milionů dolarů (to je 1,1 miliardy korun). „Stane se tak jedním z nejlépe placených moderátorů ve Velké Británii,“ píší Lidovky.cz.

Jedna epizoda „nového Top Gearu“ má stát zhruba sedm milionů dolarů, což je v porovnání s epizodami Top Gearu zásadní skok, protože jeden díl vyšel v průměru na 1,5 milionu, což představovalo jeden z největších rozpočtů stanice BBC.

„Top Gear skončil náhle v březnu 2015. Po aféře s propuštěním Jeremyho Clarksona bylo odvysíláno pouze sedm z plánovaných devíti epizod,“ připomínají Lidovky.cz.

S Clarksonem odešli také jeho moderátorští kolegové a také Andy Willman, dlouholetý výkonný producent pořadu Top Gear a blízký přítel Clarksona.

Clarkson strávil v BBC jako moderátor pořadu Top Gear téměř 30 let a hlavně jemu je přičítán mezinárodní úspěch této show.

S více než 350 miliony diváků týdně se pořad Top Gear dostal do Guinessovy knihy rekordů jako nejsledovanější tématicky zaměřený televizní pořad na světě.



Renault Grand Scénic 1.6dCi- 130k BOSE...
Renault Grand Scénic 1.6dCi- 130k BOSE...

r.v. 2015, naj. 22 472 km, diesel, 1. majitel
519 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.