Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Proč odstavili Clarksona z TopGearu? Z hladu dal pěstí členovi štábu

  13:24aktualizováno  14:36
Natáčení nedělní epizody mělo proběhnout ve středu, ale bylo zrušeno. Neodvysílají se ani další dva zbývající díly aktuální série. Clarkson měl napadnout člena štábu.

Děs a hrůza v očích Jeremyho Clarksona | foto: Top Gear/BBC

Bulvární deník Mirror tvrdí, že Clarkson minulý týden udeřil asistenta produkce Oisina Tymona při natáčení v Newcastlu ránu, protože po dlouhém natáčecím dni došlo jídlo, které mívá štáb při natáčení k dispozici. Šestatřicetiletý Tymon pracuje pro TopGear deset let, takže Clarkson ho minimálně od vidění musel znát, ale podle svědka ho došlý catering rozlítil.

Incident byl do BBC nahlášen toto pondělí a probíhá vyšetřování. Se zdánlivě banální epizodou mohla dojít vedení BBC s Clarksonem trpělivost. Hubatý moderátor totiž dostal už několik varování.

Anglickým novinářům se podařilo zastihnout Clarksona v úterý večer před jeho domem v Londýně, ale nedočkali se žádného vyjádření. BBC totiž zakázala zaměstnancům situaci jakkoliv komentovat.

Moderátor pořadu Top Gear Jeremy  Clarkson opouští svůj londýnský dům. (11....

Moderátor pořadu Top Gear Jeremy Clarkson opouští svůj londýnský dům. (11. března 2015)

Moderátoři pořadu britské televizní stanice BBC Top Gear James May (zleva),...

Moderátoři pořadu britské televizní stanice BBC Top Gear James May (zleva), Jeremy Clarkson a Richard Hammond.

Jeremy však neodolal a na Twitteru si zažertoval, jaký film by mohl TopGear na BBC nahradit. „Udělal jsem nějaké dobré válečné dokumenty. Některý z nich by mohli vysílat.“ K vtipkování se přidali i jeho kolegové James May a Richard Hammond. 

Na internetu už je petice za návrat Clarksona do BBC, za devatenáct hodin nasbírala přes 320 tisíc podpisů.

Pro díl TopGearu, který se měl vysílat tuto neděli, Clarkson, Hammond a May mimo jiné projížděli veteránské kabriolety Fiat 124 Spider, MGB GT a Peugeot 304 Cabriolet. Pravděpodobně v souvislosti s tím, že Fiat chystá nový malý roadster odvozený z Mazdy MX-5, který opráší právě jméno úspěšného modelu 124.

Bývalý Clarksonův kolega Chris Goffey situaci okomentoval tak, že diskuze v pozadí pořadu bývají často bouřlivé. Muselo se tedy podle něj stát něco opravdu závažného, aby došlo k okamžitému odvolání Clarksona z pořadu.

I přesto, že šéfproducent Andy Wilman označil loňský rok TopGearu za hororový, nejúspěšnější pořad BBC s 350 miliony diváků, kteří sledovali každý díl, měl pokračovat. BBC mělo v dohledné době trojici Hammond, Clarkson, May obnovit smlouvy do roku 2018.

Jeremy Clarkson s kolegou Hammondem nechali prověřit ojetiny:

Autoři: ,


Témata: Jeremy Clarkson


Nejčtenější

Variabilita zadní řady sedadadel
VIDEO: Hlavním trumfem Karoqa jsou zadní sedadla, ale má to háček

Žádné jiné SUV této velikosti nemá tak variabilní interiér. Škodovácká novinka z kategorie SUV bude mít v nabídce polohovatelná a vyjímatelná sedadla zadní...  celý článek

Triumph Bonneville Street Cup
Žlutý sršeň Triumph Street Cup ponouká k lumpárnám

Tradiční výrobce motocyklů z Velké Británie poslal do světa další hodně nabroušený café-racer. Triumph Street Cup je jedním ze strojů rozvinuté rodiny mašin se...  celý článek

Výtluk na silnici ve Zruči u Plzně.
Jedinečná příležitost pro české silničáře: asfalt, který se sám opraví

Nizozemští vědci řeší problém českých silnic, chtějí předcházet výtlukům. Do asfaltu zamýšlí dávat speciální ocelová vlákna, do betonu přijdou bakterie, které...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Šéf Fordu končí, sázka na robotická auta a elektromobily mu nevyšla

Velké personální změny se odehrávají v automobilce Ford. Podle magazínu Bloomberg přišel o místo předseda představenstva Mark Fields i šéf komunikace Ray Day.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.