Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Evans z Top Gearu si vyřizuje účty s Clarksonovou partou a kritiky

aktualizováno 
Nový moderátor oblíbené britské show Top Gear Chris Evans zesměšnil trio původních moderátorů. Jeremy Clarksona, Jamese Maye a Richarda Hammonda přirovnal ke komickým postavičkám Zippyho, Bungla a Georgeho z dětského pořadu Rainbow. Ohradil se i proti vytrvalé kritice svého chování na place.

Nový moderátor Top Gearu Chris Evans | foto: ČTK

Evans označil původní moderátory oblíbené show za komické a neustále se hádající postavičky z dětského pořadu. Ve svém sloupku pro Mail on Sunday tak vrací úder za pravidelné kritiky nové verze Top Gearu, kterou vlastně ještě nikdo neviděl.

Evans ve sloupku napsal, že vyráží na cesty na natáčení „té automobilové show“. „Dobrý název, nemyslíte? Tak bych přejmenoval Top Gear, kdyby Zippy, Bungle a George vyhlásili, že vlastní veškerá nezvratná božská práva k názvu našeho pořadu,“ vzkázal v bojovném tónu Evans. Dodal, že druhou variantou je Carmageddon - název, který se mu vždycky líbil.

Chris Evans nemá převzetí Top Gearu dvakrát jednoduché, kritici se do něj pouštějí od chvíle, kdy BBC jeho jméno s novou verzí pořadu spojila. Kritika navíc zesílila poté, co vyšlo najevo, že z produkčního týmu Top Gearu odešli další důležití lidé - výkonná producentka Lisa Clark a editor Tom Ford. Evans se prý navíc při natáčení chová neurvale, alespoň se do něj pravidelně naváží britský bulvár s tím, že se při natáčení chová jako neprofesionální „diva“.

Hlavní moderátor podobné zkazky razantně popřel. „Nemáme ještě ani postavené studio, ve kterém bych se mohl chovat hulvátsky, teprve jsme ohlásili finální design. Až ho postavíme, slibuji, že do něj žádného slídila nepustím,“ vzkazuje Evans.

Nový leader Top Gearu se začátkem měsíce omlouval Britům za natáčení divoké jízdy kolegy Matta LeBlanca a automobilového chuligána Kena Blocka kolem pomníku britských veteránů v centru Londýna. Evans slíbil, že záběry pořízené BBC poblíž památníku se nebudou vysílat.

Natáčení nového Top Gearu je v plném proudu, první díly chce televize odvysílat už v květnu. Náklady na show však mezitím vzrostly o polovinu, uvádí server Mail Online. Zatímco za Clarksona dosahovaly náklady na epizodu kolem 450 tisíc liber, nyní stojí kolem 650 tisíc, což je v přepočtu přes 22 milionů korun.

Clarksonova parta natáčí konkurenční pořad:

Autor:




Nejčtenější

Setinová rallye 7 Castles Trial 2017
OBRAZEM: Autoveteráni šplhali na hrady a zámky, závodili o setiny

Pohodové setkání v ospalém sobotním ránu, po kterém následuje uvolněná projížďka malebnou krajinou, je to jen na pohled. V setinové rallye se skutečně bojuje o...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
Kdysi slavná britská značka MG zkusí Evropě nabídnout auta z Číny

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) SAIC, třetí z pětice nejsilnějších čínských automobilek, se chystá v roce 2019 vydat do Evropy. Je to také trochu „plán B“. Původně mířili Číňané do USA, ale...  celý článek

Škoda Karoq
Škoda Karoq startuje prodej s prázdninami. Už jsme v ní jeli

Vihula Manor (Estonsko) Představení Škody Karoq, nástupce oblíbeného SUV Yeti, je naplánováno na 18. května do Stockholmu. V předstihu jsme s maskovaným prototypem Škody Karoq jeli...  celý článek

S chytrou krabičkou můžete projíždět ta mýtnici branou označenou ENC. Je to
Evropská komise chce konec dálničních známek a mýtné podle emisí CO2

Evropská komise navrhuje diferencovat sazby mýtného pro osobní i nákladní automobily i autobusy podle emisí CO2, které vypouštějí. Plánuje zrušení dálničních...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Další z rubriky

Lada Vesta Cross
Lada je moderní, říká Čech z nejužšího vedení značky. Ruský stát pomáhá

Ruská automobilka Lada je v Česku nadále vnímána jako výrobce jednoduchých a robustních automobilů za nízkou cenu. Mnozí považují její produkty za zastaralé....  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
ANALÝZA: Čína je náš druhý domov, říkají světové automobilky.

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Přitočí se ke mně nenápadný chlapík a chce si povídat: „Jsem Leo Cai, odkud jsi? Já jsem partner Volkswagenu tady v Číně,“ podává mi ruku a pak vizitku. „Máme...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Ferrari Testarossa Monodado
Ferrari Testarossa Monodado

r.v. 1987, naj. 38 100 km, benzín
2 837 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.