Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Evans z Top Gearu si vyřizuje účty s Clarksonovou partou a kritiky

aktualizováno 
Nový moderátor oblíbené britské show Top Gear Chris Evans zesměšnil trio původních moderátorů. Jeremy Clarksona, Jamese Maye a Richarda Hammonda přirovnal ke komickým postavičkám Zippyho, Bungla a Georgeho z dětského pořadu Rainbow. Ohradil se i proti vytrvalé kritice svého chování na place.

Nový moderátor Top Gearu Chris Evans | foto: ČTK

Evans označil původní moderátory oblíbené show za komické a neustále se hádající postavičky z dětského pořadu. Ve svém sloupku pro Mail on Sunday tak vrací úder za pravidelné kritiky nové verze Top Gearu, kterou vlastně ještě nikdo neviděl.

Evans ve sloupku napsal, že vyráží na cesty na natáčení „té automobilové show“. „Dobrý název, nemyslíte? Tak bych přejmenoval Top Gear, kdyby Zippy, Bungle a George vyhlásili, že vlastní veškerá nezvratná božská práva k názvu našeho pořadu,“ vzkázal v bojovném tónu Evans. Dodal, že druhou variantou je Carmageddon - název, který se mu vždycky líbil.

Chris Evans nemá převzetí Top Gearu dvakrát jednoduché, kritici se do něj pouštějí od chvíle, kdy BBC jeho jméno s novou verzí pořadu spojila. Kritika navíc zesílila poté, co vyšlo najevo, že z produkčního týmu Top Gearu odešli další důležití lidé - výkonná producentka Lisa Clark a editor Tom Ford. Evans se prý navíc při natáčení chová neurvale, alespoň se do něj pravidelně naváží britský bulvár s tím, že se při natáčení chová jako neprofesionální „diva“.

Hlavní moderátor podobné zkazky razantně popřel. „Nemáme ještě ani postavené studio, ve kterém bych se mohl chovat hulvátsky, teprve jsme ohlásili finální design. Až ho postavíme, slibuji, že do něj žádného slídila nepustím,“ vzkazuje Evans.

Nový leader Top Gearu se začátkem měsíce omlouval Britům za natáčení divoké jízdy kolegy Matta LeBlanca a automobilového chuligána Kena Blocka kolem pomníku britských veteránů v centru Londýna. Evans slíbil, že záběry pořízené BBC poblíž památníku se nebudou vysílat.

Natáčení nového Top Gearu je v plném proudu, první díly chce televize odvysílat už v květnu. Náklady na show však mezitím vzrostly o polovinu, uvádí server Mail Online. Zatímco za Clarksona dosahovaly náklady na epizodu kolem 450 tisíc liber, nyní stojí kolem 650 tisíc, což je v přepočtu přes 22 milionů korun.

Clarksonova parta natáčí konkurenční pořad:

Autor:




Nejčtenější

Kamil Holán
Český šampion přírodních okruhů: Závodění je můj život

„Strašně mě to baví,“ říká nadšeně o závodění na motorce Kamil Holán a zopakuje to několikrát. Je jedním z nejlepších českých jezdců na přírodních okruzích, to...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

Seat Ibiza
Nový Seat Ibiza je malý rozměry, ale velký kabinou i chováním

Pokud nepotřebujete prostor na kočárek a celou rodinu, můžete zůstat o patro níže a pořádně si naložit výbavou malé auto. Seat Ibiza už totiž rozhodně „malé“...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.