Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Facka z Top Gearu za tři a půl milionu. Clarkson se omluvil kolegovi

  12:30aktualizováno  12:30
Jeremy Clarkson se omluvil za facku, kterou vrazil jednomu ze spolupracovníků. Incident, který znamenal konec moderátorské hvězdy v pořadu britské televize BBC a také konec veleúspěšného automobilového pořadu Top Gear v původní podobě, bude stát Clarksona a BBC sto tisíc liber.

Jeremy Clarkson 10. března 2015 opustil pořad Top Gear. | foto: AP

Aféra, ve které figuruje Oisin Tymon, jeden z pomocných producentů pořadu Top Gear, vypukla loni v březnu. Po necelém roce vydal Jeremy Clarkson prohlášení, ve kterém se Tymonovi omlouvá.

Clarkson měl Tymonovi sprostě nadávat a následně ho fyzicky napadnout za to, že nedostal k jídlu požadovaný biftek (více zde).

Populární moderátor, který nyní chystá podobný pořad jako Top Gear pro Amazon, v prohlášení uvedl: „Rád bych se ještě jednou Oisinu Tymonovi omluvil za incident a jeho politováníhodné následky. Chci zdůraznit, že nic z toho nebylo v žádném případě jeho vina.“

„Oisin byl vždy kreativní součástí Top Gear a přeji mu mnoho úspěchů v dalších projektech,“ dodal Clarkson. Tymon stále pracuje pro BBC.

Přesné detaily vypořádání nejsou podle britských médií známé, všichni se však shodují, že Tymonovi připadne jako odškodnění přes sto tisíc liber, to je skoro tři a půl milionu korun. Na částce se má podílet kromě Clarksona také BBC.

Clarkson nyní pracuje pro Amazon. A v jeho reklamě se otřel i o BBC:

Autor:




Nejčtenější

Ilustrační snímek
Domácí rádce: Jak se rychle a zadarmo zbavit pneumatik

Kdo hodí ojetou pneumatiku do přírody, je barbar. Když už máte na to jezdit autem, máte jistě pár korun na likvidaci ojetých gum. Navíc nově existuje svozový...  celý článek

Mazda CX-5
Mazda CX-5 patří k nejpovedenějším SUV, ale v Praze tohle auto nechtějí

Tichý motor, živé reakce na plyn a kultivovaná lehkost při průjezdu zatáček – to je nová Mazda CX-5 v základním provedení s pohonem předních kol, které jsme...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Automobilový odborník Vít Pěkný (vlevo) a pražský radní Petr Dolínek (vpravo) v...
SUV jsou do centra města zbytečná, řekl pražský radní v Rozstřelu

Nekupujte SUV, nabádá pražský magistrát řidiče. Kampaň, která má odradit od jízdy velkými auty na vysokém podvozku do centra, v pořadu Rozstřel na iDNES.cz...  celý článek

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Karoq
Designér o nové Škodovce: Karoq se povedl, je hezčí než větší Kodiaq

„Je fotogeničtější než Kodiaq,“ říká o škodovácké novince designér Petr Siebert. Spolupracovníkovi redakce iDNES.cz se novinka líbí a všímá si zajímavých...  celý článek

Fiat Argo
Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí...  celý článek

Pagani Huayra
OBRAZEM: Bůh větru je v Česku, stojí 48 milionů

Toto automobilové veledílo je ve střední a východní Evropě jediné. Jmenuje se Pagani Huayra a bude hlavní hvězdou letošního ročníku motoristické slavnost...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.