Tvář je nyní uhlazenější a přebírá pojetí ostatních členů rodiny Renault. Énfant terrible, vybočující svým vzezřením z modelové řady, tak zůstává ještě mrňavější a nesmrtelné twingo - nákupní taška.
Zvnějšku se nejvíce změn událo vpředu, nejcitelnější inovací interiéru je pozměněná grafika otáčkoměru a tachometru (mezi nimi ještě trůní displej palubního počítače).
Kromě výbav, na které jsou renaultisti víceméně zvyklí, francouzská automobilka připravila ještě dvě speciální verze: luxusní Initiale a sportovní Sport. Prvně jmenovaná má kupříkladu interiér v kůži a dřevěné doplňky na přístrojové desce, volantu a hlavici řadicí páky. Otázkou zůstává, najde-li na našem trhu takto luxusní (a samozřejmě drahá) verze uplatnění. Pokud se vůbec v nabídce tuzemských dovozců objeví.
Renault Clio II je jedním z klíčových modelů francouzské automobilky. Od svého uvedení v roce 1998 spatřilo svět už 3 840 000 vozů. Malá auta představují 35% evropského trhu automobilů a clio patří do skupiny těch úspěšnějších. |
Přepracován by měl být i zážehový dvoulitr z clia sport který místo aktuálních 124 kW (169 koní) nabídne kiloWattů 134 (182 koní). Maximálního kroutícího momentu 200 Nm by měl motor dosáhnout při 5250 otáčkách/min namísto stávajících 5400. Celkem budou mít zájemci na všech trzích, kde se clio prodává, na výběr z 10 motorů.
Jaký je ojetý Renault Clio? Čtěte zde. |