Bugatti, Duesenberg, Voisin, samozřejmě Ferrari, Maserati, Lancia, Pininfarina a mnoho dalších slavných automobilových jmen každoročně zdobí nejvěhlasnější přehlídku automobilové elegance, která se koná na břehu jezera Como v městečku Cernobbio. Místu, kde se nadšení pro krásné stroje snoubí s vytříbeným stylem. Na snímku je rychlostní speciál Abarth 1000 Bialbero Record.
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký
Tatra 77
Autor: David Turecký
Tatra 77 českého majitele Tomáše Hoferka získala zvláštní cenu poroty za nejlepší design interiéru.
Autor: David Turecký
Ballot 3,8 LC z roku 1920
Autor: David Turecký
Shelby Cobra 427 (1966), zvláštní cena poroty Trofeo Auto & Design pro nejvíce vzrušující design.
Autor: David Turecký
Rolls Royce Phantom I z roku 1926 - zvláštní cena poroty Trofeo Rolls-Royce pro nejelegantnější Rolls-Royce.
Autor: David Turecký
Porsche 911 Carrera RSR z roku 1973
Autor: David Turecký
Mercedes-Benz 770 Cabriolet D z roku 1939
Autor: David Turecký
Mercedes-Benz 540 K Cabriolet A z roku 1938
Autor: David Turecký
Mercedes-Benz 300 SL z roku 1955
Autor: David Turecký
Lurani Nibbio z roku 1935
Autor: David Turecký
Lurani Nibbio z roku 1935
Autor: David Turecký
Lancia Flaminia Sport z roku 1959
Autor: David Turecký
Lancia Aurelia B24 Spider z roku 1955
Autor: David Turecký
Lamborghini Miura P400 z roku 1968
Autor: David Turecký
Prototyp původního BMW řady 8
Autor: David Turecký
Talbot-Lago T150-C SS ‘Goutte d’Eau’ Coupé od karosářů Figoni et Falaschi z roku 1937. Skvost ve stylu art deco, kterého se vyrobilo pouze 16 kusů, se vydražil za 3 360 000 eur, to je skoro 90 milionů korun.
Autor: David Turecký
Poprvé se obdivovatelé automobilové krásy u jezera Como setkali už v roce 1929.
Autor: David Turecký
Porsche 911 Carrera RSR z roku 1993 byla jednou z hvězd aukce. Kus nalezený opuštěný s pouhými deseti kilometry na počítadle ujeté vzdálenosti je jeden z pouhých 51 vyrobených kusů tohoto provedení. Prodal se za dva miliony eur.
Autor: David Turecký
Mercedes-Benz 680 S Torpedo-Sport Avant-Garde s karoserií Saoutchik z roku 1928
Autor: David Turecký
Porsche 959 'Komfort' z roku 1988 a 1969 Ferrari Dino 206 GT od karosárny Scaglietti
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký
Pravidelným zpestřením nedělního programu je výstava dražených automobilů. Vyvolávací cena se obvykle pohybuje v řádech stovek tisíc ale i několika milionů eur.
Autor: David Turecký
Nedělní program probíhá ve vedlejším areálu Villa Erba a potěšit se pohledem na krásné stroje může široká veřejnost.
Autor: David Turecký
Elegance a styl zde není jen otázkou automobilů.
Autor: David Turecký
Corrado Lopresto je jedním z největší italských sběratelů a zároveň nekorunovaným králem Concorsa. Každý rok zde představí některých ze svých skvostů.
Autor: David Turecký
Majitelé svá auta láskyplně opečovávaní i během přehlídky. Fred Kriz z Monaka a jeho Bentley Mk. VI Cresta, pod jehož karoserií je podepsán Pininfarina. Zvláštní cena poroty Trofeo BMW Group Classic za nejcitlivější renovaci.
Autor: David Turecký
Alexander Schaufler s manželkou a jejich osmiválcovým Ballotem 3/8 LC, vítězem kategorie Class A.
Autor: David Turecký
Došel benzín? Žádný problém, asistenti z BMW Classic připravení na místě okamžitě přispěchají na pomoc.
Autor: David Turecký
Motorové čluny Riva, čistá voda a vysoké hory prudce stoupající od hladiny jezera patří mezi typické pohledy v Como.
Autor: David Turecký
První Concorso d‘ Eleganza se na břehu jezera Como odehrálo v roce 1929.
Autor: David Turecký
Během sobotního dopoledne jsou auta volně přístupná návštěvníkům hotelu Villa d’Este.
Autor: David Turecký
Techrules REN
Autor: David Turecký
Některé interiéry se zdají být v lepší kondici než těsně po výrobě.
Autor: David Turecký
Na Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017 se přijel pochlubit svou sbírkou také bývalý rumunský tenisový šíbr Ion Tiriac.
Autor: David Turecký
Krásná mechanika Bugatti 51 z roku 1931 se zajímavě řešenou tyčí řízení.
Autor: David Turecký
Nejen z vnějšku ale i pod kapotou vypadají klasická auta jako opravdová umělecká díla.
Autor: David Turecký
Porotci zkoumají pečlivě každý detail vozu, který jim většinou prezentuje samotný majitel.
Autor: David Turecký
BMW si pro letošní Concorso d’Eleganza přichystalo premiéru konceptu předznamenávající novou generaci řady 8, která se má představit už v příštím roce. Novinku na přehlídku doprovodil Andrian van Hooydonk, šéfdesignér BMW Group.
Autor: David Turecký
Bentley 4,5 Litre z roku 1929
Autor: David Turecký
Horch 853 A Sportcabriolet z roku 1939
Autor: David Turecký
Hispano -Suiza T 49 (1927), Trofeo Fiva za nejlépe zachovaný poválečný automobil.
Autor: David Turecký
Ghia L 6.4 (1962) - zvláštní cena poroty Trofeo Julius Baer pro auto ukazující mimořádné řemeslné zpracování své doby.
Autor: David Turecký
Fiat 1100 z roku 1946
Autor: David Turecký
Ferrari 365 GT4 Berlinetta Boxer z roku 1976
Autor: David Turecký
Porsche 911 Carrea RSR z roku 1973 a Ferrari 365 GTB4 Spyder NART
Autor: David Turecký
Duesenberg J Convertible Berline z roku 1930
Autor: David Turecký
Koncept chystaného BMW řady 8
Autor: David Turecký
BMW 507
Autor: David Turecký
Ballot 3,8 LC z roku 1920
Autor: David Turecký
Ferrari 250 GT Spyder California Prototipo z roku 1957
Autor: David Turecký
Ferrari 250 GT Spyder California Prototipo z roku 1957
Autor: David Turecký
Astra Coupé z roku 1952
Autor: David Turecký
Astra Coupé z roku 1952
Autor: David Turecký
Astra Coupé z roku 1952
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký
Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2017
Autor: David Turecký