Výjimečné tvary, jejichž tvůrcem je výjimečný designér Pierre Terblanche, skrývají jedinečná technická řešení na každém detailu motocyklu. Mohutný rám obklopující motor je u této nejnovější limitované verze G2 (Generation Two) vyroben z karbonu, nebo vyfrézovaný z leteckého hliníku 6061.
Uvnitř se skrývá mohutný vzduchem chlazený V-twin motor o objemu 2 163 ccm s výkonem přes 200 koní a skoro až neuvěřitelným kroutícím momentem 230 Nm. Motor vychází ze základu další americké značky S&S, ovšem Confederate si jej dále upravuje a hlavně převrtává na vyšší objem i výkon. I kvůli tomu je motor osazený speciální dragsterovou pětistupňovou převodovkou CX4.
Kromě jedinečného zavěšení předního i zadního kola se může Combat Fighter pochlubit také netradiční benzinovou nádrží, ukrytou v horní části rámu a opatřenou oboustranným okénkem. Kolik benzinu zbývá, tak snadno zkontrolujete pohledem na hladinu v průhledu. V horním „akváriu“ pak můžete ověřit stav vzduchového filtru a sání. Průhledné je i pravé víko motoru s výhledem na rozvody OHV, na levé straně se zase můžete pokochat pohledem na otevřenou spojku.
Speciální jsou samozřejmě i brzdy Beringer 4D Aerotec, které jsou na zadním kole s plným diskem upevněny úplně vzadu společně s držákem espézetky. I přes mohutné rozměry a obrovský motor je celá motorka relativně lehká a díky masivnímu využití odlehčených materiálů váží pouhých 226 kg.
Každý Combat Fighter přitom bude jedinečný a bude postaven přesně na míru podle postavy a dalších přání zákazníka. Na svět přijde pouze 61 kusů této speciální série, z toho bude 30 v černé anodizované barvě a 31 v čistém hliníkovém provedení. A cena? Necelých 120 tisíc dolarů by se při přepočtu a případném dovozu tohoto exkluzivního stroje do ČR určitě vyšplhalo přes tři miliony korun.
Confederate Combat Fighter G2 P51Rám: CNC obráběný rám z leteckého hliníku 6061-T6, nádrž, airbox a olejová náplň součástí rámu |