Duster je postavený na technice francouzské automobilky Renault a používá techniku známou už z jiných modelů Dacie.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Dacia Duster
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Duster se kvůli nízkým nákladům často stává cílem drobných řemeslníků.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Pětimístné SUV nabízí zavazadelník o objemu 408 litrů.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Pokud jej naložíte až po střechu, dostanete do dusteru 475 litrů nákladu.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Místa pro posádku je dost ve všech směrech. Těsno není ani na zadních sedadlech.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Motor 1.6 16V v provedení na LPG si s plynem až tak moc nerozuměl.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Do dustera se dodával nejlacinější polský systém za nehorázný příplatek 30 000 korun.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Při nákupu si všímejte, jestli není vůz poškozen neopatrnou jízdou mimo zpevněnou vozovku.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
V případě dusteru je v první řadě důležité říct, že jde o levné auto. Kdo čeká interiér ze špičkových materiálů jako v mercedesu nebo komfort minimálně jako v japonské Toyotě RAV4, měl by se vrátit nohama na zem.
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Dacia Duster
Autor: Petr Lichtenberg, pro iDNES.cz
Laciné rumunské SUV s francouzskou technikou láká pozornost řady motoristů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Dacia Duster
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nepříliš pohledná palubní deska z tvrdých plastů a jednoduše tvarovaná sedadla jsou jasnou známkou levných vozů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Dacia Duster
Michal Šafránek
Kdo hledá turbodiesel, měl by být ostražitý. Motory 1.5 dCi totiž mohou trápit vadné vstřikovače a rizikový je také filtr pevných částic. Známé jsou i potíže s palivovým čerpadlem.
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Pohon všech kol umožní vozidlu bezproblémový pohyb lehčím terénem, jako jsou lesní či polní cesty, ale kamzíka z SUV rozhodně neudělá.
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Dacia Duster
Michal Šafránek
Známým problémem dusteru je únik převodového oleje skrz gufero přední poloosy, při kontrole na zvedáku tedy sledujte možné úniky.
Michal Šafránek