O tom, že rumunská automobilka chystá verzi kombi, se mluví už několik měsíců.
Od slov nebylo pod Karpatami k činům daleko a Renault vycítil obrovský potenciál třídy levných jednoduchých aut. Proč otálet? Kombík loganu tak vyrazí na silnice už letos na podzim.
Steppe není jen obyčejným loganem na jehož sedanovitou karoserii se "přilepil" prostor pro kufry tvaru kombíku. První koncept nesoucí znak Dacie designéři ve studiích Renaultu vyšlechtili do podoby lva (auto)salonů. Robustními detaily se poohlíží po SUVčkách, výbavou a ztvárněním interiéru zase míří do zasněžených horských středisek.
I s mohutnou zahrádkou se zvláštní přihrádkou na snowboard je steppe vysoký 1,78 metru, na délku má 4, 47 metru, na pohled tak pokukuje po kategorií velkoprostorových aut (MPV). Interiér vychází z klasického loganu, detaily ale připomínají, že jde o koncept. Zvnějšku stojí za pozornost přední xenonové světlomety, složené z diod, směrovka našla své místo v zrcátkách.
Konečná verze, která zamíří mezi zákazníky si odpustí sedmnáctipalcové blyštivé ráfky, nástavbu na lyžařské nádobíčko na střeše a LCD displeje vestavěné v hlavových opěrkách předních sedadel, a namísto toho odveze sedm cestujících, případně dva pasažéry a 1,7 metru krychlového zavazadel, které se do kufru nakládají zadními dvoukřídlými dveřmi.
Nabízí se srovnání se Škodou Yeti, který mladoboleslavští představili v Ženevě přesně před rokem. Zatímco na sněžného muže zpod Řípu bude třeba ještě pár let čekat, steppe vyrazí mezi zákazníky ještě letos. |