Může se hoditNové i ojeté automobily Dacia můžete koupit |
Za necelých dvě stě tisíc korun lze pořídit automobil, který dokonale pokryje požadavky majitelů dosluhujících "žigulíků" a "stodvacítek". Lze říci, že pro běžné ježdění na našich silnicích a dálnicích snad není lepšího auta - alespoň co se poměru cena/užitná hodnota týká.
Nedá se předpokládat, že by se Dacia Solenza dostala do centra zájmu zlodějů. Bude-li si majitel dávat pozor a nenechá ve voze různá lákadla pro nenechavce, pravděpodobně si jí "lapkové" nevšimnou. Možná vám ji ani neodřou závistiví sousedi.
|
|||
Nevýrazný a lehce "archaický" design je v tomto případě vlastně kladem. VNĚJŠÍ VZHLED Její kupec však, jak celé zaměření automobilu naznačuje, nevyhledává stylistickou perlu, která bude ozdobou ulice, ve které parkuje. Solenza má být dělníkem, který poslouží k rychlému a levnému přesunu z místa A do místa B. Na první pohled Dacia zaujme malou šířkou. Oblé a výrazné boky, které u dnešní produkce přidávají i "nákupním taškám" na robustnosti, se u solenzy nekonají. Vpředu "povytažené" lemy blatníku designéři vzadu nezopakovali. Počinaje A-sloupkem jsou pak její boky téměř ploché a svislé. Při čelním pohledu zaujme především velké (NOVÉ!) logo automobilky. Trojúhelníková maska chladiče navazuje na výrazné prolisy na kapotě. K vyváženosti proporcí napomáhají mlhovky integrované do předního nárazníku. |