Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Daihatsu Charade šetří provozní náklady

aktualizováno  29. srpna 13:51
Model Charade představila automobilka Daihatsu již v roce 1977. V současné době se v autobazarech vyskytují nejčastěji vozy třetí generace. Nabízejí spolehlivost a vyžadují pouze nízké provozní náklady.

 

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY * MOTORY * KLADY A ZÁPORY * ZÁVADY

 

 

HISTORIE MODELOVÉ ŘADY
Druhá generace automobilů Daihatsu Charade přišla na trh v roce 1983. Roku 1989 byl proveden facelift karosérie a o tři roky později byla na trh uvedena třetí generace. V roce 1994 spatřila světlo světa nová karosérie se stupňovitou zádí, o dva roky později byla představena již čtvrtá generace vozů Charade.

V autobazarech jsou nejčastěji k vidění automobily třetí generace, a právě tato řada vozů Charade byla poprvé představena v České republice. Zájemci o tento automobil mohou volit ze tří variant karosérie - třídveřový nebo pětidveřový hatchback a čtyřdveřový sedan.

Přední náprava je typu McPherson s pomocným rámem, zadní náprava je víceprvková. Model Charade se může pochlubit poměrně bohatou výbavou, do které patří i posilovač řízení, centrální zamykání, či elektrické ovládání oken. Čtvrtá generace Daihatsu Charade dostala do základní výbavy ABS a airbag řidiče. Hatchback nabízí zavazadlový prostor o objemu 205 litrů, s možností sklopení zadních sedadel. Tím se zvětší zavazadelník na 505 litrů. Čtyřdveřový sedan disponuje prostorem pro zavazadla o objemu 345 litrů.

MOTORY
Třetí generace vozů byla vybavována třemi pohonnými jednotkami. Motory o objemu 1,3; 1,5 a 1,6 litru. Automobily čtvrté generace dostaly agregáty o objemu 1,3 a 1,5 litru. Nejslabší pohonná jednotka má objem 1,3 litru a výkon 55 kW (75 k).




Témata: Daihatsu


Nejčtenější

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Ferrari F40
Jízda s Ferrari F40 je životní zážitek. Nejlepší auto světa slaví 30 let

Ferrari F40, jedno z nejslavnějších aut historie, se představilo právě před třiceti lety, v létě 1987. S perlou, která má cenu desítek milionů, jsme se svezli...  celý článek

Předání nového auta v pražském autosalonu Seat.
Nákupem auta placení teprve začíná a peníze se kutálí, i když nejezdíte

Kolik vlastně ten komfort mít před domem nebo v garáži auto stojí? Leasingové firmy na to mají celá oddělení. I vy si to můžete zkusit aspoň přibližně...  celý článek

Muzeum veteránů v Nové Bystřici sídlí v budově staré industriální textilky. Na...
Cadillac, jeden ze symbolů USA, slaví 115. narozeniny

Cadillac, nejlépe růžový, je jedním ze symbolů svobodomyslného životního stylu i prosperity Spojených států. Firmu, která proslula výrobou luxusních vozů...  celý článek

Další z rubriky

Brno Revival Mezi pavilony
OBRAZEM: Autodědečci závodí i když leje, je to náramná podívaná

Po dlouhých 50 letech se do areálu brněnského výstaviště vrátily historické závodní motocykly, formule a auta. Závody Brno Revival Mezi pavilony byly jedním z...  celý článek

Rekonstrukce rally čtyřkolky Renault 12 Sinpar
VIDEO: Závodní kombík Renaultu znovu ožil

Před čtyřiceti lety, v lednu 1977, zvítězil s vozem Renault 12 Sinpar Jean-Claude Briavoine v rallye Abidžan - Nice. Letos byla dokončena důkladná rekonstrukce...  celý článek

Audi Asso di Picche
VIDEO: Pikové eso je zapomenutá designová perla

Pikové eso, italsky Asso di Picche, je jeden z prvních konceptů Audi. Kdo se rád dívá na auta, pozná v něm na první pohled tužku jednoho z nejslavnějších...  celý článek

Škoda Octavia 2.0 TDI 2016 ·
Škoda Octavia 2.0 TDI 2016 ·

r.v. 2016, naj. 26 010 km, diesel
650 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.