Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další člen rodiny Picasso

aktualizováno 
Nové sedmimístné picasso představil Citroën loni na podzim. Nyní francouzská automobilka ukázala podobu pětimístného Citroenu C4 Picasso, prodávat se začne během prvního čtvrtroku letošního roku.

Pětimístné picasso vypadá méně užitkově | foto: Citroën

V prodejnách citroenů tak nyní budou vedle sebe stávat tři různé modely se jménem slavného malíře. Jaké jsou hlavní odlišnosti pětisedadlového C4 Picasso od verze se sedmi sedadly?

Na první pohled zaujme zcela jiná záď. Pětimístná novinka není vzadu hranatě užitková, více připomíná hravou Xsaru Picasso, svou o 20 centimetrů kratší předchůdkyni, která se má ještě několik let vyrábět.

Potřebnou dávku odvahy ukázali designéři francouzské značky na zadních dveřích novinky, kde se spodní linka oken lehce zhoupne.

Pětimístné picasso je o 12 centimetrů kratší než jeho větší sedmimístné provedení. Přesto nabízí kufr s objemem 500 litrů. Jako všechna picassa, má i nejmladší sourozenec druhou řadu tvořenou samostatnými sedadly. Když se sklopí, odveze C4 Picasso 1734 litrů věcí.

Nabídku motorů vytvoří čtyři agregáty – dva dieselové s výkony 109 (1,6 HDi) a 136 koní (2,0 HDi), a dvojice benzinových pohonných jednotek se 125 (1,8) nebo 140 (2,0) koňmi výkonu.

Autoři:


Témata: Citroën, Picasso


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Karambol v Chorvatsku? Nehodu nechte zapsat a pokutám se nebraňte

Zkazila vám dovolenou v Chorvatsku bouračka? Zkuste nepanikařit a nezapomeňte na záznam o dopravní nehodě. A hlavně zavolejte tamní policii - stačí vyťukat...  celý článek

Angela Merkelová ve čtvrtek vystoupila ve Spolkovém sněmu (27. dubna 2017)
Merkelová je naštvaná na německé automobilky

Německá kancléřka Angela Merkelová je naštvaná a rozčilená na německé automobilky. Důvodem je způsob, jakým automobilový průmysl využil mezer v pravidlech,...  celý článek

Veteránský závod Sachsen Classic 2017
OBRAZEM: Smečka škodovek ozdobila veteránský závod u českých hranic

Ne rychlost, ale pravidelnost a přesnost rozhodují o vítězích veteránských setinových rally. Například je třeba ujet 150 metrů za 15 sekund. V druhé půlce...  celý článek

Řidičovy ruce kryjí stylové blastery.
Speciál pro vysokorychlostní turistiku má duši supersportu

Recept na výrobu tohohle bombarďáku není složitý. Vezměte jeden supersport, odmontujte maximum kapotáže, instalujte zvýšená řídítka, vysoké plexi, cestovní...  celý článek

Nové logo Škoda
Škoda pokračuje ve vývoji levného auta pro rozvojové trhy

Koncernu Volkswagen už roky chybí ultralevné modely pro rozvojové trhy. Takový projekt se naposledy pokoušel vytvořit s indickou automobilkou Tata a hlavní...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Peugeot Pick Up
Autofotka týdne: Peugeot má auto pro Afriku, je to starý nissan z Číny

Peugeot Pick Up je možná jeden z nejbizarnějších přírůstků mezi autonovinkami letošního roku. Francouzská automobilka se s ním chce ve velkém stylu vrátit na...  celý článek

Mazda CX-5
První jízda: Mazda CX-5 okouzlí i odpůrce SUV

Samotné Mazdě o právě představené CX-5 s velkým čumákem občas ujede, že to velký facelift. Na druhou stranu provedli konstruktéři tolik změn, že by takový vůz...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.