Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další dodávka Škody: v Rakousku se prodává užitková Octavia Praktik

aktualizováno 
Na českém trhu nabízí škodovka jediný užitkový model. Škoda Praktik je postavena na základu MPV Roomster. V Rakousku je ale v prodeji i užitková Octavia.

Škoda Octavia Praktik | foto: Škoda

U našich jižních sousedů se v užitkové verzi Praktik nabízí i nedávno faceliftovaná Octavia v provedení kombi. V Rakousku je v prodeji dokonce také užitková verze první generace Octavie, u nás prodávané pod označením Tour. Tento model se tam prodává pod značkou Drive.

Škoda Octavia Praktik postrádá zadní sedadla. K dispozici tak je čalouněný ložný prostor o objemu 1685 litrů. Za dvojicí předních sedadel se nachází ochranná mříž a zadní boční okna jsou zaslepená. Užitková Octavia dokáže uvézt až 660 kilogramů nákladu.

Octavia Praktik je nabízena s jediným motorem. Tím je dobře známý a rozšířený turbodiesel 1,9 TDI s technikou čerpadlo-tryska o výkonu 77 kW. Nechybí filtr pevných částic. Užitková „oktávka“ se nabízí i s pohonem čtyř kol.

Základní provedení je vybaveno pětistupňovou převodovkou, čtyřkolka má šestikvalt. Na výběr je u verze s pohonem jedné nápravy i dvojspojková převodovka DSG. Nechybí ABS, ESP, ASR, čelní a boční airbagy, rádio s CD přehrávačem, elektrické ovládání oken a klimatizace Climatic.

Základní provedení stojí v Rakousku 23 226 eur, tedy v přepočtu 622 000 korun. Výbava Ambiente je za 24 066 eur (645 000 korun), provedení s převodovkou DSG za 25 332 eur (678 000 korun). Čtyřkolka potom stojí 25 554 eur, v přepočtu 684 tisíc korun. Na našem trhu prodávaný Praktik na bázi Roomstru začíná na 277 381 korunách.

Autoři:




Nejčtenější

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Audi A8 při světové premiéře v Barceloně
Nové Audi A8 je nejmodernější auto světa, už jsme v něm seděli

Auto pro pány ředitele, prezidenty, celebrity - Audi A8 je výstavní skříň moderních technologií německé značky. Model patřící společně s BMW řady 7 a...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.