Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další Peugeot SW přijde v září

  11:47aktualizováno  11:47
Populární a designově zdařilý Peugeot 206 má nového sourozence. Vedle tří a pětidvéřového hatchbacku a sportovní verze CC se od června ve vybraných západoevropských zemích začal prodávat model 206 SW, jehož studie debutovala loni na frankfurtském autosalonu. Do Česka novinka přijde letos v září.

Francouzi překvapivě s prodlouženou verzí menší 206ky čekali, neboť například modely SW a Break odvozené od později představeného Peugeotu 307 se na trhu objevily dříve. Lze očekávat, že rozšíření palety modelů dále podpoří prodeje již čtyřletého, ale stále velice oblíbeného Peugeotu 206.

Letos by se mělo celosvětově prodat okolo 60-ti tisíc prodloužených verzí 206, v příštím roce jich pak továrna v britském Rytonu plánuje vyrobit až 88 tisíc. Prosperující francouzská automobilka se chlubí i kvalitou produkce ze Spojeného Království. Její zdejší závod, zmodernizovaný provoz někdejšího Talbotu, je prý evropskou špičkou.

A jaké jsou přednosti nového SW? Zaujmout může mírně zvětšený zavazadlový prostor s 313-ti litry a také více místa na zadních sedadlech. Pasažéři budou mít více prostoru nejen nad hlavou, ale dle tvrzení výrobce i v partiích ramen. Samostatně otevírané zadní okno zase pomůže při manipulaci se zavazadly. Přestože SW váží o 80 kg více než hatchback, zachovává si jeho užitečné zatížení.

Peugeot 206 SW, který je o 19 centimetrů delší než třídvéřový model, se v Česku začne prodávat s pěti motory. V nabídce se objeví tři zážehové jednotky 1,1; 1,4 a 1,6 a dieselové agregáty HDi o objemu 1,4 a 2,0 litru. Ceny dovozce oznámí až při uvedení novinky na český trh.

Autor:




Nejčtenější

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Další z rubriky

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.