Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dealeři Škody sklízejí chválu i kritiku

aktualizováno 
-
Byli jste spokojeni s přístupem prodejce? - zněla otázka pro motoristy, kteří poslední dobou kupovali nový automobil Škoda.

DANIEL BENEŠ, Ústí nad Labem: Nemohu si stěžovat, přístup prodejců Škoda byl standardní. To když jsem v Děčíně kupoval mazdu, měl jsem pocit, že o ní obchodníci moc nevědí. Děčínská firma je zavřená a já jezdím s mazdou do pražského servisu, kde jsem spokojen.

RENÁTA LATYŠOVA, Ostrava: Udělali na mne výborný dojem. Všechno mi vysvětlili a zařídili.

BOŽENA ŠMÍDOVA, Neratovice: Bylo to zoufalé. Protelefonovala jsem pět set korun, než jsem se dozvěděla, kdy auto dostanu. Pak mne dealer překvapil otázkou, jestli chci auto vidět. No samozřejmě, vždyť auty není rohlík! A když jsem přijela vůz vyzvednout, nebyl umytý. Nakonec jsem nedostala fakturu. No hrůza!

JOSEF KLINKOVSKÝ, Zlín: Byl jsem spokojen, obchodníci mi teď připadají lepší a ochotnější. Dali mi více možností, poradili, co je dobré, co je levnější. Jako by víc mysleli na zákazníka než dřív.

ZDENĚK NEČAS, Praha: Pracuji u zahraniční firmy, která nedávno kupovala čtyři luxusní vozy Škoda Octavia Laurin a Klement. Přístup prodejců mohu označit za příjemný. Potíž ale byla v tom, že nám auta slíbili dodat do pěti týdnů, ale jedno jsme dostali až za deset týdnů. Prý to zavinil výrobce, neboť tam špatně zařadili objednávku do výrobního programu. Zklamalo mne to, že jsme do auta za 700 000 korun nedostali lékárničku. Ale na druhou stranu - na čtyři vozy nám poskytli šestiprocentní slevu. Oceňuji také individuální přístup při nákupu čtyř drahých octavií. Když to srovnám s prodejnou Suzuki, kde jsem pořizoval vůz Vitara, je to ve Škodě lepší. Dealer Suzuki věčně neměl čas na schůzku, vůbec jsem se tam necítil jako prioritní zákazník. V Suzuki ale vyšli dobře vstříc zahraničnímu zákazníkovi, který neměl pobytovou kartu. Dali mu zvláštní značku začínající písmenem F. Naopak u dealerů a v servisech Škoda často mívají cizinci problémy, nebol tam málokdo hovoří anglicky.
Autor:




Nejčtenější

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Rupert Stadler
Šéf Audi Dieselgate přežil, teď ho ovšem čachry s TDI dohnaly

Rupert Stadler byl jediným z vedení koncernu VW, kdo přežil prvotní úder aféry Dieselgate. Teď ovšem vyšlo najevo, že podle všeho před americkými vyšetřovateli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.