Dealeři Škody sklízejí chválu i kritiku

-
Byli jste spokojeni s přístupem prodejce? - zněla otázka pro motoristy, kteří poslední dobou kupovali nový automobil Škoda.

DANIEL BENEŠ, Ústí nad Labem: Nemohu si stěžovat, přístup prodejců Škoda byl standardní. To když jsem v Děčíně kupoval mazdu, měl jsem pocit, že o ní obchodníci moc nevědí. Děčínská firma je zavřená a já jezdím s mazdou do pražského servisu, kde jsem spokojen.

RENÁTA LATYŠOVA, Ostrava: Udělali na mne výborný dojem. Všechno mi vysvětlili a zařídili.

BOŽENA ŠMÍDOVA, Neratovice: Bylo to zoufalé. Protelefonovala jsem pět set korun, než jsem se dozvěděla, kdy auto dostanu. Pak mne dealer překvapil otázkou, jestli chci auto vidět. No samozřejmě, vždyť auty není rohlík! A když jsem přijela vůz vyzvednout, nebyl umytý. Nakonec jsem nedostala fakturu. No hrůza!

JOSEF KLINKOVSKÝ, Zlín: Byl jsem spokojen, obchodníci mi teď připadají lepší a ochotnější. Dali mi více možností, poradili, co je dobré, co je levnější. Jako by víc mysleli na zákazníka než dřív.

ZDENĚK NEČAS, Praha: Pracuji u zahraniční firmy, která nedávno kupovala čtyři luxusní vozy Škoda Octavia Laurin a Klement. Přístup prodejců mohu označit za příjemný. Potíž ale byla v tom, že nám auta slíbili dodat do pěti týdnů, ale jedno jsme dostali až za deset týdnů. Prý to zavinil výrobce, neboť tam špatně zařadili objednávku do výrobního programu. Zklamalo mne to, že jsme do auta za 700 000 korun nedostali lékárničku. Ale na druhou stranu - na čtyři vozy nám poskytli šestiprocentní slevu. Oceňuji také individuální přístup při nákupu čtyř drahých octavií. Když to srovnám s prodejnou Suzuki, kde jsem pořizoval vůz Vitara, je to ve Škodě lepší. Dealer Suzuki věčně neměl čas na schůzku, vůbec jsem se tam necítil jako prioritní zákazník. V Suzuki ale vyšli dobře vstříc zahraničnímu zákazníkovi, který neměl pobytovou kartu. Dali mu zvláštní značku začínající písmenem F. Naopak u dealerů a v servisech Škoda často mívají cizinci problémy, nebol tam málokdo hovoří anglicky.