Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Designér navrhuje levnou škodovku jako liftback i kombi v jednom

  11:00aktualizováno  11:00
Novou lacinou škodovku vyhlížejí nejen Češi. Auto je už téměř hotové, je ale dobře schované. O to víc se rojí spekulace, jak by mohlo vypadat. Nově radí škodovákům ruský student designu. Má skvělý nápad na dvě škodovky v jedné. V obchodech s auty se jeho realizace bohužel skoro určitě nedočkáme.

Návrh laciné škodovky | foto: Jaroslav Chumachenko

Čekání na novou lacinou škodovku využil jako přiležitost předvést své nápady Jaroslav Chumachenko, který v Itálii studuje průmyslový design. Skici mladého Rusa chtějí vypadat jako oficiální návrhy z Mladé Boleslavi.

Návrh laciné škodovky

Protože Škodovka před pár lety zaujala zajímavým řešením otevírání zádě Twindoor u superbu, zaměřil se na svém návrhu "nové felicie" (jedno ze jmen, o kterém se pro novou škodovku spekuluje) na zádní část. Odvážný vzhled doplnil skvělým nápadem: tak jako můžete u superbu otevírat kufr podle toho, co potřebujete naložit, můžete si i "přestavět" levnou škodovku.

Návrh laciné škodovky

Chumachenko vymyslel řešení, ve kterém je nová laciná škodovka vždycky liftback ("sedan" s výklopnou zadní stěnou) s přísně tříprostorovou karoserií. Když ale potřebujete kombíka, víko kufru jednoduše odmontujete a na jeho místo uchytíte skvěle pasující "krabici", která z něj udělá praktický stěhovák.

Další návrh

Střízlivější představu o podobě chystaného důležitého modelu mladoboleslavské automobilky uveřejnil magazín věnovaný autodesignu AutoDesign&Styling.

Představa designéra o nové levné škodovce

Designér Pavel Hrubý vycházel z informací, které jsou dostupné. Držel se hlasů z automobilky, které říkají, že design škodovek má být odvážnější.

Autor:




Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.