Děti, lego a Audi

V pátek (17.5.) se poprvé otevřely brány německého Legolandu. Vedle dalších 8 hlavních partnerů/sponzorů dětského zábavního parku se prezentuje i automobilka Audi. Auta se čtyřmi kruhy ve znaku se objeví jednak v garážích provozovatelů, ale také v podobě zmenšenin pro dětské hrátky. Partnerství s Legolandem je tak pro výrobce z Ingolstadtu ideálním cestou, jak se zviditelnit již v očích nejmladších generací.

Děti budou mít možnost si zajezdit či přímo získat řidičský průkaz na zmenšeném Audi TT Roadster s elektrickým pohonem. Těchto vozítek má v současnosti Legoland k dispozici zhruba 40, přičemž stejný počet vozů - již ale klasických osobních - poskytlo Audi organizátorům k běžným provozním účelům. Podmínky partnerství nebyly zveřejněny.

Právě otevřený německý Legoland v bavorském Günzburgu je prvním svého druhu u našich západních sousedů. Park, který tvoří na 50 miliónů součástek legendární hry, je v současnosti jedním ze čtyř největších na světě. Další jsou v USA, Velké Británii a samozřejmě v sídle společnosti Lego, v Dánsku. Jednodenní vstupné stojí dospělého 20 euro.