Diskuze
Oslava japonské dokonalosti: Lexus IS
Děkujeme za pochopení.
jirik
ISko stoji za to
Myslim, ze kategoricka srovnani, ze Mercedes je krap nejsou na miste.
Kazdopadne Lexus je znacka, co jiz lidi berou vazne. V Evrope jejich podil rapidne roste a jak se zda tento rust zdaleka nema konce. BMW a Mercedes se budou muset o svuj kolac podelit i zde.
Mam minulou radu IS a nelituji niceho. To auto i dneska hodne lidi prekvapi.
PS: kdo srovnava lexus s oktavii, ten v tom aute bud nesedel a nebo bere auto opravdu jen z ryze pragmatickeho hlediska prevoz osoba a zbozi z bodu A do bodu B. Oktavka je prima auto, lexus je japonsky BMW/Mercedes.
Tom
Lexus je špička
Lexus je špička, v posledním modelu jsem se samozřejmě neseděl, ale známý má IS 200 z 98. roku, 1.9 ( 115 kw ) a měl jsem tedy možnost srovnání s mým Céčkem 180 1.8 (90 kw ) rovněž z 98. roku. V té době Mercedes křáp, naprosto nemožné srovnávat s nejnižší třídou Lexusu, který byl už v té době na špici, po všech stránkách. Mercedes hlučný jako prase, Lexus dokonale odhlučněný, Mercedes nabídnul nekvalitní plasty, žádné extra pohodlné sedačky, Lexus pravý opak, výbava klasiku nulová, Lexus v základním provedení nabízel o 100% více. Sečteno podtrženo, srovnávat nejspíš současnou třídu C s Lexusem 250 je jako srovnávat Felicii a Fábii...
Milan
Lexus
Mám Lexus RX 400h - hybrid a po presadnutí z ML Mercedesu som sa cítil ako by som presadol z taktora do lietadla.
Mám už 110.000 km a stále som z Lexusu nadšený.
Mimochodom s 3,3 l benzínovým motorom mám spotrebu 8,3 l a to jazdím aj na diaľnici Praha - Bratislava. Nemenil by som Lexus za Mercedes, BMW ani Audi. I keď netvrdím, že sú to katastrofálne autá. Moje ďalšie auto bude Lexus LS 600 h.
Jan
auto pro amíky
Já mám třetí bávo M5 a do Lexusu bych nevlez.
ORIGINÁL ( BMW ) NIČÍM ( LEXUSEM ) NENAHRADÍŠ !!!!!!!!!!!!
Jan
Re: Lexus
Lexus je kopie evropskej auťáku ------ ale pořád to je jen kopie.
Condomer
Lexusy
Když jsem se před deseti lety svezl v lexusu, byl to zážitek jak prase, zasouvací volat, všechno v elektrice, tímhle autem jsem jel tři dny zpátky, musím říct, že jsem byl zklamaný, rádobyluxusně řešený interiér a hlavně dle mého názoru naprosto nevýrazný vzhled skoro jako nová mazda. Byť výbavou a kvalitou na první ligu má, tak pořád jsou BMW, MB případně i Audi o příčku výše.
Maroš Topoli
Lexusy
Interiér je řešen dobře je ergonomicky skvělý a prostě pěkný a s Bmw a spol. jdi s prominutím do pr*de*le A vzhled ? V tom se pleteš nejvíc ten nenapodobuje téměř nikoho,samozřejmě že nemůže být úplně jiný než ostatní vozy ale to mi vůbec nevadí a nevím proč to tak všichni řeší...
OndraTM
Zajímavý pokus
Vypadá pěkně, vypadá větší než ve skutečnosti, tím myslím hlavně vnitřní prostor. IS-F je zase trošku něco jiného :-) Jako alternativa k BMW, Audi a Mercedesu docela zajímavé ...i když, BMW 335iX nebo 335Xd je přece jen trošku o něčem jiném...
so01
Škodovka
A stejně je Škoda Octávia lepší. Má větší zavazadlový prostor, je rychlejší, hezčí, kvalitnější, bezpečnější, ekonomičtější. Je nejlepší na celém světě. Známý ji má - a závidím mu (bohužel jsem šlápl vedle a koupit si auto). Normálně do kopce mu to žere 1,6 l/100 km, po rovince to jede zadarmo a z kopce to vyrábí palivo - cca 7,6 l/100 km. Ať se jdou japonci zahrabat nebo ať si přečtou testy na idnes - Škodovka je vždy nejlepší.
joe
Re: Škodovka
a zapomnel jsi ze vede medzi provratnymi inovacemi ako kufor ktery se da otvorit dvema spusobmi a adaptivnymi svetlomety ktore nema ani koncernova premiova znacka Bentley lebo na to nemaji.a jeste ze je ciste Ceska
speedyR
SC 300
z Lexusu se mi nejvic libi starsi SC 300
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=lexus-sc&idvyrb=36&akce=detail
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...