Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opel Vectra: dosti povedená střední třída

Velkou oblibu získal Opel už s vozy Ascona, kterých vyrobil čtyři a půl milionu kusů, a hned nato následovaly dvě generace vectry. Na posledním ženevském autosalonu Opel měl opět novou vectru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mariana

Otázka,hledám odpověd

newí někdo co je slovo stereotypní?je mi 10let a zatím,jsem to nikde nenašela pls napište mi na tento e-mail Pomeranc.77@seznam.cz děkuji mariana

0/0
12.10.2007 14:30

iuos

hmm

měl bys dostat na držku

0/0
12.10.2007 14:34

Martin

Někdo rád...
Někdo má rád holky,jiný zase vdolky.Nebo jinak,kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Čímž chci říct že každému se líbí něco jiného a zkritizovat se dá úplně každé auto.Opel Vectra je velice pohodlné auto a velmi dobře odhlučněné.Vady nějaké má:Spotřeba oleje,a že nemá klasický ciklovač stěračů.Teď mluvím o "B"éčkové Vektře.Ale jinak jsem nad míru spokojen a novou Vectru si velmi rád znovu koupím...
0/0
13.1.2004 16:01

Adam

Zkušenost
Jezdil jsem teď nějakou dobu s novou Vectrou 1.6 z půjčovny a byl jsem vcelku spokojen. Jediné, co mi nevyhovovalo, byla spotřeba a síla motoru. Proto jsem se rozhodl, že si koupím silnější 2.2 DTi a tyhle mušky odstraním :))
0/0
17.3.2003 19:10

Józa

Spatna smer
Kup si starýho TRABANTa, ten Ti bude slušet, nemusíš ho pojišťovat, nikdo ho určitě neukradne a servis si můžeš dělat sám, je to nejlevnější.
0/0
3.2.2003 13:18

iuos

hmm

trabant - to je stylovka R^

0/0
12.10.2007 14:38

Franta

Dojem
 Nechci být špatným prorokem, neznám vlastnosti nové vektry, jen výrazně vyšší cenu s konkurencí, ale dizajnově to asi nebude zrovna trefa do černého. Stejně rozpačitý jsem byl při představení nové mazdy 626 před cca čtyřmi roky a ejhle jedno z nejrozšířenějších aut totálně zmizelo z našich cest. Čas ukáže, jak to bude ve skutečnosti ale karoserie se mi jeví jako  beznápaditá slátanina nevýrazných prvků ze všeho co automobilky vymyslely za posledních pět let. Prodejci snažte se.
0/0
17.7.2002 15:42

v.ba@post.cz

Pohled zákazníka
Měl jsem možnost jezdit s novou VECTROU s benzínovou 1.6 a v porovnání s např. OCTAVIÍ je auto výrazně "línější" - zjevně mu neprospívá 16ventilová technika, nejede, musí se moc točit a spotřeba nebyla zrovna nízká, bohužel vůz neměl palubní počítač (OCTAVIA - ano), takže přesnou spotřebu neřeknu, ale jedna odpolední projížďka a půl nádrže pryč. Jak už bylo někde psáno vadí mi nearetační ukazatele změny směru a i jejich samotný tvar (ERGONOMIE=hrůza). Plněautomatická klimatizace je príma, ale když chci aby mi foukala např. jen na nohy, tak mám smůlu, klasický ovladač pro rozvod proudění vzduchu je pryč (OCTAVIE s CLIMATRONICEM je v tomto určitě uživatelsky příjemnější), naopak oceńuji dělení klimatizace pro levou a pravou polovinu vozu. Standard běžný i u FABIE jako jsou fluidní ostřikovače skel testovaný vůz také bohužel neměl (dva papsky vody působí již dnes dost archaicky, zvlášť u nového modelu) a vnitřní otevírání dveří je proti zvyklostem dost nízko. Zámek na zadním kufru mi svým designem dal vzpomenout na éru žigulíků. Nevím, ale mě osobně vůz v ničem nepřipomíná nové měřítko pro střední třídu, PASSAT a i OCTAVIE mi příjdou daleko propracovanější v detailech - více orientovaní na zákazníka, něž na design, takže já mám jasnou volbu....
0/0
17.7.2002 15:13

Tata

Re: Pohled zákazníka
Vy jste se snad zbláznil, když porovnáváte Vectru s Octávií. Octávie si nemůže k Vectře ani stoupnou jako hloupá sestřička. Najezdím 80.000 km ročně, jednu dobu jsem měl tu čest jezdit s Octávií a s lítostí musím oznámit - JE TO PROSTĚ ŠKODOVKA. Po 60.000 kilometrech řachtala, jako kdysi moje STODVACÍTKA. O náchylnosti na boční vítr ani nehovořím, protože se stáva toto auto nebezpečným pro posádku i okolí. Vůbec nelituji, že jsem se vrátil zpět k Oplu, které jsem měl čtyři. Už nikdy nepodlehnu tvrzení, že Škodovka je světová.
0/0
3.2.2003 13:31

no coment

Re: Re: Pohled zákazníka

tak to asi neumiš dost dobře jezdit, jestli ti rachtala po 60tis. ještě ke všemu jak 120ka. Mě 120ca chodila při 200tis jak nová

0/0
16.8.2006 17:42

Rlamich

Re: Pohled zákazníka

No, taky se divím,že někdo srovnává Octavii a Vetru.8-o Octavia je nižší střední třída a Vectra střední třída a je to poznat.;-D;-D Mám skoro rok Vectru 2.0dti 2000 a půl roku jsem jezdil s Octavii 1.6 1999 a je to opravdu velký rozdíl... A to u podvozku, komfortu atd. a výbavy     (xenony, tempomat, vyhřívané sedačky a kompletně v elektrice) Zatím bez vážnějších poruch... Jinak vůz má velmi příjemnou průměrnou spotřebu do 6.5l. Prostě spokojenost...:-)

0/0
10.12.2006 16:48

toby

tramvaj
Já jezdím tramvají, má taky klidný chod, pěkné zrychlení a dobré brzdy. Spotrebu zrovna nevím, do servisu s ní nejezdím. Musím pochválit její laminátové sedačky.
0/0
17.7.2002 11:45

Láďa

Taky Vectry
Tak nějak nevím. Po přečtení příspěvků k článku o nové Vectře mám pocit, že kdo řídí Opel, musí být mírně řečeno, padlý na hlavu. Já mám Vectry dvě – jednu DTI 16V z roku 1999, najeto 65000 km, a jednu 2.2 DTI z roku 2001, najeto 46000 km (tu jsem si mimochodem koupil proto, že jsem byl s tou první spokojen), a zde jsou moje poznatky: - do servisu jezdím jen tehdy, pokud je to předepsáno výrobcem (15000, 1rok resp. 30000 km, 1 rok), - spotřeba nafty u obou je menší než udávaná výrobcem, (v kombinovaném provozu jezdí DTI 16V za 5,8 l/100km a 2.2 DTI za 6,3 l/100km), „žrát“ začíná tehdy, když jí ženu v Německu po dálnici dlouhou dobu přes 180 km/hod (pak, v závislosti na brždění a zrychlování bere 6,8-7,2 l/100km), - jsem velmi spokojen se službami servisu Opel v Plzni na Rokycanské ulici (ačkoli jsem tam byl zatím jen pětkrát na pravidelných prohlídkách), - nejsem spokojen se spotřebou oleje – DTI 16V potřebuje dolít 1,5 l mezi výměnami a 2.2 DTI 2,5 l mezi výměnami (což se mi zdá na moderní motor dost). Zdá se mi, že mnoho lidí stále hodnotí auta podle pověsti, nebo podle toho, co jim kdo o nich řekl. Nikdy jsem nebyl velkým fandou Oplů, až jsem si koupil tu první Vectru. Dnes pokud se mne někdo zeptá, můžu Vectru s klidným svědomím doporučit, a jsem přesvědčen, že to bude platit i pro nový model.
0/0
16.7.2002 20:44

Simona

Re: Taky Vectry
Nemohu jinak, než souhlasit. Spotřeba oleje je dosti vysoká, mám 2,2 DTi a mezi intervaly servisu dolévám 1 litr.
0/0
3.2.2003 13:23

Daniel

Děkuji za reakce
Nejdříve k reakci pan "locco" : Je mýlka to, že spousty lidí si myslí, že když už si člověk našetří na auto za 700000,- že už dál nekouká na spotřebu. Ano někteří ne, ale většina kouká a to kolikrát daleko víc, než majitelé levných Fiatů, či fabií. Za tvrzením, že Opel je v servise jako doma si stojím. Není to jen můj subjektivní názor, ale holý fakt, který Vám každý specialista a servisní technik nevyvrátí.  A když jsme u těch faktů, myslim si, že takovým reportům, jako je TUV Report, či J.D. Power, které slouží v Evropě jako porovnávačka spolehlivosti z Evropských a Amerických "estékáček" se opravdu věřit dá. Tam se koukněme na pořadí Oplů. Opravdu žalostné oproti zmiňované Toyotě. Dále souhlasím s příspěvkem Mikeho. Holaňdani nemají auto tak jako němci na dva, tři roky. Jsou bohatý stát se slušnou životní úrovní, ale auta chtějí kvalitní, které jim budou sloužit po řadu let, ne oni aby sloužili autům.....
0/0
12.7.2002 9:35

Pierre

Re: Děkuji za reakce
TUV Report 2002: "Opel Zafira ukazuje podobné kvality jako Ford Focus, vítěz TUV Report 2002... PS: mám Corsu z roku 98 a v servisu není jako doma.
0/0
12.7.2002 10:20

Petr

Re: Re: Děkuji za reakce
Tak to jsi asi Pierre viděl nějaký vlastní Report, v tom TUV je sice Focus první, pak asi pět Toyot a opel je nejblíž na 23. příčce Astra. Máma má Felicii z roku 98 a taky není v servisu doma, ale má taky najeto jen 23000km, ono to není jen o stáří vozu, ale užívání. Obecně si rozhodně Oply slovo spolehlivý nezaslouží a to vůbec!
0/0
12.7.2002 10:43

Pierre

Re: Re: Re: Děkuji za reakce
K Zafiře: byl to citát tady odsud: http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=951&A_SESS=2a566be855f716299d70d16681d271dc můžeš si ho přečíst. Jinak na Corse mám najeto 55.000 km převážně na krátkých cestách po městě.
0/0
12.7.2002 10:59

pavol

Re: Re: Re: Děkuji za reakce
Ja mám Astru G- Base 1,4 l, r.výroby 1999 a najazdených 50 000 km a okrem povinných výmien oleja a filtrov je všetko O.K. A spotreba 6 l na 100 km v mestskom režime. To nepotrebuje žiadny ďaľší komentár!
0/0
21.10.2002 14:32

Rüdiger

Wessis Trabi
Opel ?  
0/0
12.7.2002 7:58

Petr

Vectra je dobré auto
Mám 2 roky Vectru diesel a je to praktické a úsporné auto. Do servisu jezdím pouze na výměnu oleje a předepsané prohlídky.Nová Vectra se mi líbí a myslím,že bude mít úspěch.
0/0
12.7.2002 6:48

loco

chudacci
o co vam tady nekterym jde? trapi vas snad,ze si takove auto koupit nemuzete? zminovana Vectra je na prvni pohled rozhodne auto elegantni a me osobne se velice libi.Co se tyka kvality,je kazda znacka loterii ,protoze dve auta stejneho modelu se muzou chovat uplne jinak.co se tyka spotreby paliva,rozhodne si nemyslim,ze clovek ktery se bude poohlizet po automobilu za vice nez 700 000 se bude zajimat o to,jestli je spotreba 6,nebo 8 litru na 100 km.Co se tyka spotreby vrele doporucuji fiat seicento napriklad panu Danielovi.Co se tyka tvrzeni ,ze 'opel je v servise jak doma" ,nechapu,jak si muze nekdo troufnout neco takoveho vyslovit.Dalsi vec,kvalita servisu a a vstricnost personalu je dulezitym meritkem a vizitkou kazde automobilove firmy.To.ze se dealeri snazi okrast zakazniky vsude na svete je nejspise pravda,sam mam zkusenosti ze statu.Kdyz to shrnu kolem a kolem , me se zminovana Vectra velice libi a urcite nikdo z vas by me nepresvedcil o tom,jestli poruchova bude,nebo ne a jestli bych si nemel radeji koupit Octavii,nebo Toyotu,ze ktera me mimochodem nicim nezaujala.
0/0
11.7.2002 23:11

Petr

DIESEL OPEL
Opel nikdy neudělal dobrý diesel.Prorazil jen s dieseli BMW a ISUZU .
0/0
11.7.2002 22:43

Dittrich

Kolísavá kvalita
Kupovat Opla mě přijde jako loterie. Pár lidí co si Opla v mým okolí koupilo je s ním spokojená a ta druhá část prohlašuje, že takovou plečku si už vživotě nepořídí. Přítom některý z nich si v rozmezí jednoho roku kupovali stejný model u stejného prodejce. S toho se dá soudit že kvalita Oplů je výrazně kolísavá. Tak šťastnou ruku-tfuj, tfuj tfuj..
0/0
11.7.2002 22:05

HonzaP

Re: Kolísavá kvalita
No kamarade, ja nevim, ale mam sluzebni Vectru uz vice nez dva roky, ma za sebou asi 60 tis, z toho dobrou 3/4 po Praze. A bez jedine chybycky a opravy, nepocitam-li vysklene celni sklo kamenem od nakladaku. Samozrejme, ze to neni Bavor, ale zase nestala 1,5 melounu. Jo a jinak tou novou Vectrou jsem uz mel taky prilezitost jet, a co je dokonale, to jsou jizdni vlastnosti. Do zatacek asi tak o 20 km za hodinu vice nez s jinym autem, ESP makalo, a vuz DRZEL. Na asfaltu, na sterku na suchu i na mokru. Jen ten snih jsem nevyzkousel, nebylo kde. Jen jsem pak dostal radu takovou jizdu s jinym autem ani s tou starou Vectrou nezkouset. Mimochodem ty blinkry mne dost vadily taky, interier je trochu svuj, ale takove JIZDNI VLASTNOST opravdu Mondeo ani Pasik nema.
0/0
11.7.2002 23:53

JP

Re: Re: Kolísavá kvalita
Oply mám celkem rád. Doma mám Astru a služební Vectru. Astra je starší benzín a Vectra diesel 2.0 DTi. V zaměstnání máme ještě delší benzínovou Vectru a ještě jednu starší Omegu. Abych řekl pravdu, ta auta jsou všechna slušná, ale rozhodně ne bezporuchová. Při mé možnosti pozorovat tolik Oplů s různými motory i styly jízd různých řidičů jsem došel k závěru, že některé opakovaně se vyskytující závady zřejmě nebudou náhodně se vyskytujícími. Gratuluji všem, kteří problémy nemají, ale považuji za nutné upozornit na některé zkušenosti s provozem Oplů. Prakticky pouze u mé Astry nemám problémy se spotřebou oleje. Všechny ostatní vozy mají spotřebu oleje na můj vkus výraznou. Vectra 2.0 DTi dokáže vymlasknout 1,5 l oleje po ujetí asi 6.000 km. Astra má zase potíže z korozí zadních podběhů. Údajně typická bolest tohoto typu. Jedná se o model Astra Caravan Classic 1.6i. Docela by mě zajímalo, jak je na tom posuzovaná novinka s následující věcí. Vectra 2.0 DTi má problémy s jakýmsi čidlem v motoru. Ony problémy se projevují tak, že při konstantních otáčkách po delší dobu se na přístrojové desce rozsvítí kontrolka hlásící chybu motoru (symbol takového agregátu s bleskem). Pochopitelně se o žádnou chybu nejedná. Potíž je ale v tom, že počítač v údaj od tohoto čidla skutečně jako chybu vyhodnotí a přepne se do nouzového režimu. Pokud nevíte, jak to vypadá, tak si představte, jak jezdíte se čtvrtinovým výkonem. A teď to příjde. Ve značkovém servisu mi sdělili, že mám pravdu, že to opravdu dělá, že je to ale jistá konstrukční chyba tohoto konkrétního typu motoru a že to bohužel odstranit nejde. Nicméně pomoc je prý jednoduchá. Stačí s vozidlem zastavit a vytáhnout klíček. Tím se prý chyba z paměti počítače vymaže a já zase mohu pokračovat v jízdě. Vážně si legraci nedělám. Nicméně jsem se to naštěstí naučil eliminovat. Zjistil jsem, že potíž je opravdu v těch dlouhodobě konstantních otáčkách a tak stačí, v okamžiku, kdy se příslušná kontrolka rozsvítí, sešlápnout až na podlahu plynový pedál tak na dvě vteřiny. Prostě je třeba s těmi otáčkami prudce cuknout. Pak kontrolka spolehlivě zhasne bez nějakého úchylného zastavování a vytahování klíčku. Vtip je jen v tom, že se to musí realizovat tak do 5 vteřin po tom, co se kontrolka rozsvítí. Pokusím-li se o to později, mám smůlu a zastavit opravdu musím. Podobný problém s čidlem pro chybu motoru se vyskytl i u benzínové Vectry, nicméně tam se poděřilo jej v servisu odstranit. No a proč to vlastně říkám? Ona posuzovaná nová dieselová Vectra má totiž popsané charakteristiky motoru téměř totožné s mou Vectrou. Zajímalo by mě tedy, jak zapracovali na tomto nedostatku. Údajně se prý začíná projevovat až na cca 50 - 60 tis. km. Nicméně musím ještě dodat, že popsaná závada se objevuje u modelu z roku 1999, čili je možné, že to je minulost. Chtěl jsem jen říct, že s tou bezporuchovostí to není zase tak žhavé. Nadruhou stranu ani tragické a Opel podle mne je auto, které Vás vždy, byť s problémy na místo určení doveze. V porovnání s jinými vozy, co se týče jízdních vlastností, je podle mne Opel hodně vysoko.
0/0
12.7.2002 9:25

Pierre

Re: Re: Re: Kolísavá kvalita
Pokud jde o spotřebu oleje, myslím, že to není tak horké - 1,5 litru na 6000 kilometrů je naprosto v pohodě - náš Passat vychlastá více, a např. uvádí, že spotřeba oleje může být až 1l/1000 km! S korozí mají Astry dost problémů, ale u nových aut to už bude v pořádku - 100% pozinkování a 12 let záruka je dostatečný.
0/0
12.7.2002 9:56

Harald

Re: Re: Re: Re: Kolísavá kvalita
Jo, ja mam Astru 2.0 DTI a olej papa - zatim prumerne 2-3 litry na 10.000 km. Ale jinak s tim motorem nejsou vubec zadne problemy. A korozi trpi Astry Classic (Astry F, vyrabene od roku 1991). Nove Astry G maji 10 (nebo 12?) letou zaruku na pozinkovanou karoserii. A zatim jsem nevidel zadnou, ktera by byla byt i jen narezla (vyrabeji se od roku 1998).
0/0
15.7.2002 9:04

Pierre

Re: Re: Re: Re: Re: Kolísavá kvalita
Co vidíš špatného na spotřebě 2-3 litry na 10.000 km? To je naprosto v pořádku, ne? Stejně měníš každých 15.000... Jinak ta záruka je 12ti letá.
0/0
16.7.2002 11:22

Otakar

Re: Re: Re: Kolísavá kvalita
Reaguji na poznámku o kontrolce a čidle. Sám jsem si s tímto užil svoje, v servisu jsem byl nejméně 5x (Astra 1,6 16V). Bohužel těsně po záruce (jinak bych asi reklamoval vůz pro neopravitelnu závadu), naštěstí ale byli natolik féroví, že mi dělali všechny opravy zadarmo. Nakonec technici dospěli k celkem logické úvaze: kidyž už vyměnili celou elektriku (včetně toho jakéhosi čidla), pak se dali do "vyměňování" palivového systému, poslední šlágr byla výměna systému škrtící klapky, a už to několik týdnů dává pokoj. Jinak rady na "odstranění" závady povedu v patrnosti, doufám, že je nevyzkouším, ale stejně díky.
0/0
29.10.2002 23:50

Pavel

Mne Opel vyhovuje
Mam dve Vectry (2.0 a 1.8), posledni je z roku 2001 obe jsou squele. Slape to, jezdi to, je to spolehlive. Benzin - je to zive malo zere. Jedine barva nic moc. Ale Opel ma pro mne jedno velike plus! Vyborne lidi v servisech! V dnesni dobe sehnar servis(aka)  ktery Te neokrade je problem, takze u mne krome auta hraje roli i muj servisman.  
Zdravim vsechny vseho kritiky!
0/0
11.7.2002 20:13

Mike

Re: Mne Opel vyhovuje
Pokud si prectes prispevek Daniela, zjistis, ze ne vzdy je dobrou vizitkou pro auto, ze jeho majitel zna sveho servisaka tak dobre jako ty. Musim mu dat za pravdu, co se tyce stereotypnich nakupnich navyku u nas - napr. u daleko bohatsich Holandanu najdes daleko vetsi zastoupeni Toyot - jednoduse proto, ze jsou spolehlive. Nakonec - je to vec, ktera te ma dopravit odnekud nekam. Az se i u nas prestane znackou vozu pomerovat "kvalita" majitele, urcite tady ubude sluzebnich Passatu a Omeg.
0/0
11.7.2002 20:33

Daniel

Vectra není žádná bomba
Je jasné, že osloví spousty tuzemských řidičů, protože tu vládne Opelmánie a Volkswágnovství, ale zkusme se na to podívat střízlivýma očima. Např. v testu Světa Motorů, kde porovnávali model s 2,2 DTi  s Fordem Mondeo 2,0 TDCi tak Opel vyšel se svou novinkou pěkne špatně. Vyšší objem motoru, horší výkon, nižší točivý moment a především o téměř litr větší spotřebou těšce zaostává za Mondeem o několik měsíců starším. To je motor. Teď si vezmeme srovnání dle TUV Report, kde jsou dnes Oply, které jsou v servisu jak doma a kde např. Toyoty, které servis vidí jen proto, že ho mají jednou ročně předepsaný. No závěrem, ono to s tou novinkou od této německé automobilky nebude zas tak super. Otázka je, co u nás zvítězí? Pohled klasického stereotypního Čecha, který chce sousedního Opla, nebo pohled rozumného člověka, který se zamyslí i nad jinou volbou.....
0/0
11.7.2002 17:40

Pierre

Re: Vectra není žádná bomba
No já jsem ten test ve Světě motorů sice jen prolétl, ale spotřeba 6,5l oproti 6,8l u Vectry neni rozdíl litr. Navíc v německém Auto Motor und Sport - který považuji přece jen za prestižnější než SM - je rozdíl spotřeby 8,0l : 8,5l pro Vectru, takže bych to tak černě zase neviděl. Mimochodem na rozdíl od subjektivního hodnocení brzd ve SM, tak objektivní měření v AMS ukázalo, že Vectra stojí po 39 metrech, ale Mondeo až po 39,8 m... Jinak tedy Mondeo stejně zvítězilo, hlavně díky horšímu zrychlení Vectry, i když rozdíl 510:506 mi tedy žíly netrhá  PS: vlastní zkušenost s Vectrou 2.2 DTI - chod motoru je stejně klidný a tichý jako náš Passat V6...
0/0
12.7.2002 8:06

Józa

Re: Vectra není žádná bomba
Mám čtvrtého Opla a z žádným nebyl jediný problém. Momentálně vlastním Opel Vectra 2,2 DTi. Pokud tvrdíte, že 140 koní (za malý poplatek jde bez problému vyladit) je malý výkon, tak se běžte podívat do vlastního puntu, jakýho máte pinďoura, asi neumíte rozpoznat malýho od velkého. Testoval jsem na podzim konkurenci střední třídy a bohužel pro Vás vyšla nejlépe Vectra. Mondeo je skvělý vůz, ale jeďte třeba 500 km a uvidíte co s Váma udělá tak tvrdý podvozek. Design není žádná bomba, ale pocit z jízdy a bezpečnostní prvky nové Vectry jsou na JEDNIČKU. Ovládání směrovek je netradiční, ale za pár dnů jde vše jak má. Nakonec otázka. Nejste náhodou právě ten ČECH, který vlastní rezavou stodvacítku a kritizuje vše co je lepší?
0/0
3.2.2003 13:13

shame

servisní intervaly u Opel Vectra
Jelikož se do nové Vectry používají oleje typu long-life, je servisní interval stanoven jednou za dva roky nebo 50.000 km. Vše záleží na způsobu jízdy, servisní interval je možné zjistit na palubní desce, kde je přesně uvedeno, za kolik km je nutné navštívit servis.
0/0
11.7.2002 16:23

roman

Spatny smer
Rozhodne bych nezarazoval uvedeny clanek do kategorie TESTU - ty si totiz predstavuji trosku jinak. Jako potencionalni zakaznik jsem totiz ziskal tak akorat pocit(?), ze uvedena Vectra moc usporna neni - 6.8l/100km mimo mesto je relativne zoufale. Co jine udaje, jako cena pojisteni, servisni intervaly, srovnani s jinym agregatem pro tentyz vuz, cena ukonu v servisu, vybava, ... Jiste temer kazdeho napadne spousta dalsich "vylepseni". Docela by mne zajimalo, za jakych podminek prodejci MF-DNES sva auta zapujcuji - vzhledem k nekladne hodnote poslednich "testu" bych jim osobne auto k testu rozhodne nedal.  
0/0
11.7.2002 14:28

Gaskot

Re: Spatny smer
Ale vzdyt je prece notoricky znama vec, ze  vsechny motoristicke novinare musis brat s velkou rezervou. Jejich hodnoceni odpovida tomu, kolik dostali od automobilky darecku, na jak luxusni zajezd byli pozvani, a jake bylo jidlo na rautu. Pro Tebe pouzitelna je pouze informace, ze se objevil novy vuz a kolik stoji - ostatni bohuzel jiz musis zjistit sam.
PS - Abych Ti usetril shaneni zahranicnich casopisu -z vlastni zkusenosti jsem overil, ze vyse uvedene funguje i na zapad od nasich hranic.
0/0
11.7.2002 15:49

Pierre

Re: Re: Spatny smer
Zřejmě jsi nikdy zahraniční časopis nedržel v ruce, protože jejich testy se zakládají na objektivních měřeních spotřeby, zrychlení, atd. atd. Hodně testů Vectry je na www.autobild.de, a dozvíte se tam (na rozdíl od MF Dnes) užitečné informace - umíte-li německy  Takže Mr. Gaskot by tady neměl plácat do větru...
0/0
12.7.2002 8:12

JP

Re: Spatny smer
6,8 l/100 km Ti přijde hodně? Upřímně řečeno, to mi ukaž teda úspornější auto, když se jedná o spotřebu více než dvoulitru (2200 ccm) a nejezdilo se po dálnici (i když po městě taky ne).
0/0
12.7.2002 8:30

roman

Re: Re: Spatny smer
Myslel jsem si, ze nove turbodiesely by mely byt usporne a vykonne. Je pravda, ze u draheho auta spotreba nehraje zas tak velkou roli, ale kdyz uz bych nekoukal na tu spotrebu tak bych zrejme volil agregat typu 1.8T od VW. Kdyz se podivas na prubeh krouticiho momentu ci vykonu, tak turbo dela z benzinoveho motoru vetsi "delo" nez u stejneobjemoveho dieselu. Jinak jsem chvili jezdil s Avensis 2.0 benzinovym motorem a mimo mesto jsem jezdil pod 7.5l/100km a pri 160km/h 3 lidech + plnem kufru, zapnute klimatizaci prumerna spotreba 8.0 l/100km - coz si myslim je celkem slusny vykon na auto z roku 1998. 
0/0
12.7.2002 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.