Diskuze
Opel Vectra: dosti povedená střední třída
Děkujeme za pochopení.
Mariana
Otázka,hledám odpověd
newí někdo co je slovo stereotypní?je mi 10let a zatím,jsem to nikde nenašela pls napište mi na tento e-mail Pomeranc.77@seznam.cz děkuji mariana
Martin
Někdo rád...
Někdo má rád holky,jiný zase vdolky.Nebo jinak,kdo chce psa bít hůl si vždycky najde. Čímž chci říct že každému se líbí něco jiného a zkritizovat se dá úplně každé auto.Opel Vectra je velice pohodlné auto a velmi dobře odhlučněné.Vady nějaké má:Spotřeba oleje,a že nemá klasický ciklovač stěračů.Teď mluvím o "B"éčkové Vektře.Ale jinak jsem nad míru spokojen a novou Vectru si velmi rád znovu koupím...Adam
Zkušenost
Jezdil jsem teď nějakou dobu s novou Vectrou 1.6 z půjčovny a byl jsem vcelku spokojen. Jediné, co mi nevyhovovalo, byla spotřeba a síla motoru. Proto jsem se rozhodl, že si koupím silnější 2.2 DTi a tyhle mušky odstraním :))Józa
Spatna smer
Kup si starýho TRABANTa, ten Ti bude slušet, nemusíš ho pojišťovat, nikdo ho určitě neukradne a servis si můžeš dělat sám, je to nejlevnější.Franta
Dojem
Nechci být špatným prorokem, neznám vlastnosti nové vektry, jen výrazně vyšší cenu s konkurencí, ale dizajnově to asi nebude zrovna trefa do černého. Stejně rozpačitý jsem byl při představení nové mazdy 626 před cca čtyřmi roky a ejhle jedno z nejrozšířenějších aut totálně zmizelo z našich cest. Čas ukáže, jak to bude ve skutečnosti ale karoserie se mi jeví jako beznápaditá slátanina nevýrazných prvků ze všeho co automobilky vymyslely za posledních pět let. Prodejci snažte se.v.ba@post.cz
Pohled zákazníka
Měl jsem možnost jezdit s novou VECTROU s benzínovou 1.6 a v porovnání s např. OCTAVIÍ je auto výrazně "línější" - zjevně mu neprospívá 16ventilová technika, nejede, musí se moc točit a spotřeba nebyla zrovna nízká, bohužel vůz neměl palubní počítač (OCTAVIA - ano), takže přesnou spotřebu neřeknu, ale jedna odpolední projížďka a půl nádrže pryč. Jak už bylo někde psáno vadí mi nearetační ukazatele změny směru a i jejich samotný tvar (ERGONOMIE=hrůza). Plněautomatická klimatizace je príma, ale když chci aby mi foukala např. jen na nohy, tak mám smůlu, klasický ovladač pro rozvod proudění vzduchu je pryč (OCTAVIE s CLIMATRONICEM je v tomto určitě uživatelsky příjemnější), naopak oceńuji dělení klimatizace pro levou a pravou polovinu vozu. Standard běžný i u FABIE jako jsou fluidní ostřikovače skel testovaný vůz také bohužel neměl (dva papsky vody působí již dnes dost archaicky, zvlášť u nového modelu) a vnitřní otevírání dveří je proti zvyklostem dost nízko. Zámek na zadním kufru mi svým designem dal vzpomenout na éru žigulíků. Nevím, ale mě osobně vůz v ničem nepřipomíná nové měřítko pro střední třídu, PASSAT a i OCTAVIE mi příjdou daleko propracovanější v detailech - více orientovaní na zákazníka, něž na design, takže já mám jasnou volbu....Tata
Re: Pohled zákazníka
Vy jste se snad zbláznil, když porovnáváte Vectru s Octávií. Octávie si nemůže k Vectře ani stoupnou jako hloupá sestřička. Najezdím 80.000 km ročně, jednu dobu jsem měl tu čest jezdit s Octávií a s lítostí musím oznámit - JE TO PROSTĚ ŠKODOVKA. Po 60.000 kilometrech řachtala, jako kdysi moje STODVACÍTKA. O náchylnosti na boční vítr ani nehovořím, protože se stáva toto auto nebezpečným pro posádku i okolí. Vůbec nelituji, že jsem se vrátil zpět k Oplu, které jsem měl čtyři. Už nikdy nepodlehnu tvrzení, že Škodovka je světová.toby
tramvaj
Já jezdím tramvají, má taky klidný chod, pěkné zrychlení a dobré brzdy. Spotrebu zrovna nevím, do servisu s ní nejezdím. Musím pochválit její laminátové sedačky.Láďa
Taky Vectry
Tak nějak nevím. Po přečtení příspěvků k článku o nové Vectře mám pocit, že kdo řídí Opel, musí být mírně řečeno, padlý na hlavu. Já mám Vectry dvě – jednu DTI 16V z roku 1999, najeto 65000 km, a jednu 2.2 DTI z roku 2001, najeto 46000 km (tu jsem si mimochodem koupil proto, že jsem byl s tou první spokojen), a zde jsou moje poznatky: - do servisu jezdím jen tehdy, pokud je to předepsáno výrobcem (15000, 1rok resp. 30000 km, 1 rok), - spotřeba nafty u obou je menší než udávaná výrobcem, (v kombinovaném provozu jezdí DTI 16V za 5,8 l/100km a 2.2 DTI za 6,3 l/100km), „žrát“ začíná tehdy, když jí ženu v Německu po dálnici dlouhou dobu přes 180 km/hod (pak, v závislosti na brždění a zrychlování bere 6,8-7,2 l/100km), - jsem velmi spokojen se službami servisu Opel v Plzni na Rokycanské ulici (ačkoli jsem tam byl zatím jen pětkrát na pravidelných prohlídkách), - nejsem spokojen se spotřebou oleje – DTI 16V potřebuje dolít 1,5 l mezi výměnami a 2.2 DTI 2,5 l mezi výměnami (což se mi zdá na moderní motor dost). Zdá se mi, že mnoho lidí stále hodnotí auta podle pověsti, nebo podle toho, co jim kdo o nich řekl. Nikdy jsem nebyl velkým fandou Oplů, až jsem si koupil tu první Vectru. Dnes pokud se mne někdo zeptá, můžu Vectru s klidným svědomím doporučit, a jsem přesvědčen, že to bude platit i pro nový model.Simona
Re: Taky Vectry
Nemohu jinak, než souhlasit. Spotřeba oleje je dosti vysoká, mám 2,2 DTi a mezi intervaly servisu dolévám 1 litr.Daniel
Děkuji za reakce
Nejdříve k reakci pan "locco" : Je mýlka to, že spousty lidí si myslí, že když už si člověk našetří na auto za 700000,- že už dál nekouká na spotřebu. Ano někteří ne, ale většina kouká a to kolikrát daleko víc, než majitelé levných Fiatů, či fabií. Za tvrzením, že Opel je v servise jako doma si stojím. Není to jen můj subjektivní názor, ale holý fakt, který Vám každý specialista a servisní technik nevyvrátí. A když jsme u těch faktů, myslim si, že takovým reportům, jako je TUV Report, či J.D. Power, které slouží v Evropě jako porovnávačka spolehlivosti z Evropských a Amerických "estékáček" se opravdu věřit dá. Tam se koukněme na pořadí Oplů. Opravdu žalostné oproti zmiňované Toyotě. Dále souhlasím s příspěvkem Mikeho. Holaňdani nemají auto tak jako němci na dva, tři roky. Jsou bohatý stát se slušnou životní úrovní, ale auta chtějí kvalitní, které jim budou sloužit po řadu let, ne oni aby sloužili autům.....Pierre
Re: Děkuji za reakce
TUV Report 2002: "Opel Zafira ukazuje podobné kvality jako Ford Focus, vítěz TUV Report 2002... PS: mám Corsu z roku 98 a v servisu není jako doma.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.