Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vliv drogy u řidičů policie nepozná

Řidič, který si v Česku dá po svátečním obědě k posvícenské huse jedno pivo a pak sedne za volant, se vystavuje dosti značnému riziku, že bude přistižen, bude muset zaplatit vysokou pokutu a dost možná na nějakou dobu přijde o řidičský průkaz.Podívejte se ZDE na názory čtenářů iDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zewl

!!
Smrt všem co si myslej, že hulení je špatný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
29.11.2004 9:15

LckyXP

Reakce na ty zasrane kecy
Pozaviral bych vsechny u nich by byl jen naznak poziti jakekoliv drogy a to nejen pri nebo pred jizdou, proste i na ulici, do hajzlu se vsema zkurwenyma fetakami, jen fetujte a zdechejte kurwy
0/0
21.7.2002 18:03

alzo

Re: Reakce na ty zasrane kecy
To si jako myslíš, že když se zhulim tak jsem feťák nebo co??Prober se type chlast je mnohem větší svinstvo a jestli to nevíš tak nevim proč se vůbec ozíváš.
0/0
29.11.2004 9:13

on

Nečtěte pred jízdou clanky o drogach
Po přečtení většiny článků o škodlivosti,neškodlivosti ,návykovosti ,nenávykovosti v novinách všeho druhu dostanu takovou depresi  s těch nesmyslů lží a demagogie,že nemůžu zodpovědně usednout za volant.
PS:si dam radši brko.
0/0
19.7.2002 11:18

Big

COZE????
Jak jste prisli na to, ze pernik zhorsuje reakce PERNIK REAKCE ZLEPSIJE, A TO UPLNE NEUVERITELNIM ZPUSOBEM A ZADNE RIZIKO NEVIDIM (Na Perniku!!!)
0/0
19.7.2002 2:02

Tom

Re: COZE????
Smazko!
0/0
27.8.2002 11:52

Tomas Packan

Ke clanku vliv drogy u ridicu policie nepozna
Delate si ze me asi legraci, drogy, zvalst marihuana jde uplne nadherne poznat[ale ne dokazat bez testu], clovek ma oci ja kralik a pritrouble se tvari na vsechno, co mu kdo rika, no nic. Ale Vase slatanina v podobe tohoto clanku je neuveritelna. Proc nekdo kdo necemu nerozumi, blaboli nesmysly na nekolik stranek. Vasi testy pred tremi roky bych chtel videt. Co to bylo za lidi? Zkriveny pedal, jak tam proboha videl ten clovek, to ste mu to huleni smichali s heroinem ne? Co s tyce rizeni po poziti marihuany, zalezi na povaze cloveka a jeho prahu odpovednosti, co ja znam lidi, tak kdyz uz ridi, tak jedou pomalu a zodpovedne, ale kdyz nekdo jede 150, tak je jedno jestli si dal sklenku vina, jointa nebo oboji. Je toho spousta a nebyt ve spechu rad bych se rozpovidal, ale myslim ze to nema cenu...nas stat proste neni pripraveny akceptovat lehke drogy a dlouho nebude, vypada to, ze si budeme muset pockat, az v parlamentu nebude banda ochmelku, ale generace nase, "ktera na tech lehkych drogach vyrostla"...
0/0
18.7.2002 23:53

michal

svoboda?
Když si můžou náckové chodit v průvodech s těma svejma zasranejma vlajkama, vykřikovat "Nic než národ", uctívat památku nacisty Hesse a policajti jim k tomu ještě dělaj ochranu, tak proč já bych si nemoh svobodně dát špeka?? Je to moje vo,ba, stejně jako jejich. Voni si vymejvaj palici ideologií a já si ničim mozkový buňky THC. Aspoň potom narozdíl od nich nejsem agrasivní a nechci hned mlátit někoho kdo má delší vlasy, dredy, nebo vypadá prostě trochu jinak. A co se týče řízení, lidi s alkoholem říděj často, a myslej si že sou namistrovaný. Po hulení říděj taky, ale jezdj pomalejc. Oboje je špatný, ale co je menší zlo???
0/0
18.7.2002 22:04

Pavel

Neumi drobu poznat?
To je zvlastni, ze v zapadni Evrope pouzivaji bezne testy, ktere poziti nekterych drog identifikuji. U nas je nemaji, nebo na ne nemaji?
0/0
18.7.2002 20:52

Ivos

Fuj!!
Uz to nehulte
0/0
18.7.2002 18:45

Tess

Vliv drogy na řidiče...
Jsem také pravidelnou kuřačkou marihuany a musím konstatovat, že za volant sedám pod vlivem této drogy nerada a jen pokud není vyhnutí. Je to fakt hrozné, pokaždé se hrozně bojím. Jedu pomalu a přitom se mi zdá, jak jedu rychle. Ještě horší je varianta, když neřídim a řídí někdo, kdo se mnou také hulil a je na tom podobně jako já. To pak můj strach přerůstá až v paniku. Nejlepší je po trávě opravdu neřídit nebo si tam nechat aspoň trochu času, aby z toho mohl člověk vyskočit.
0/0
18.7.2002 14:00

Evička

Vliv drogy u řidičů policie nepozná
Zhulená jsem jela není to tak hrozné kolik krat kretení v rychlích autech dělaj vetší kraviny než človék co jsi da jointa takže asi tak
0/0
18.7.2002 12:50

Evička maličká

Re: Vliv drogy u řidičů policie nepozná
maš pravdu jsou to hovada nesnašim ty kretény a dnes fetuje kde kdo a nemusí to bejt ani nejaky hulič.Berou všichi a ešte dlouho budov
0/0
18.7.2002 13:37

Evička

Vliv drogy u řidičů policie nepozná
Pod vlivem drogy jsem řídila a není to tak hrozné.
0/0
18.7.2002 12:42

lajda

Re: Vliv drogy u řidičů policie nepozná
Asi umíš dobře hulít to ja jse vyhulil jednou a měl jsem řídit byla to strašna jizda ale neodsuzuju to když umíš tak umíš jinak mohli by jsme někdy spolu co ty na to? ale řidit budeš ty evičko
0/0
18.7.2002 15:06

E

Re: Re: Vliv drogy u řidičů policie nepozná
No tak jo ja si s tebou zahulím a kdo bude řidit to necháme na potom ono to nejak dopadne čus
0/0
18.7.2002 15:17

David

Ridit pod vlivem cehokoliv by se opravdu nemelo.
Sam jsem pravidelnym kurakem marihuany a nesnasim pivare a kuraky nikotymu, kteri mne rikaji fetak. :)) Ale co se tyce tematu, za volant by clovek opravdu mel sedat pouze pokud je v naproste pohode. I kdyz to bohuzel obcas nejde.
0/0
18.7.2002 10:01

Jeremy

Re: Ridit pod vlivem cehokoliv by se opravdu nemelo.
Souhlasim s Tebou. Marihuanu odsuzujou lidi, ktaří ani nevěděj co to je. S tim řízenim nevim. Dřív sem hulil a samozřejmě i řídil. Rychlost mi připadala tak akorát, ale než sem se přiblížil k tý zatáčce-to byla fakt doba. Řídil jsem i pod vlivem alkoholu a to mi připadá o hodně horší. Ale souhlasim, že řídit by měl člověk "čistej"!!!!!!
0/0
25.7.2002 12:31

malcor

hmm
to jako myslite vazne ze extaze muze vest k agresi?
boze lidi piste o tom o cem neco vite
no a co treba hasis? - no to uz tady myslim nekdo rozebiral
0/0
17.7.2002 23:59

michal

Cožeeeeee??
No to asi nemyslej vážně. Většina těch věcí sou hovadiny - ne úplně všechny, ale většina. Například srovnání rizika po houbách a heráku X marihuana? jak můžou uvést stejný riziko u hub - kde člověk neví kde je a co je zem a po hulení, kdy člověk vnímá normálně a vidí reálný věci (narozdíl od hub). Samozřejmě že po několika gramech skunku to bude už asi něco jinýho, ale po jednom dvou jointech, určitě ne. Já sám sem nikdy neřídil ani opilej, ani zhulnej a už vůbec ne na nečem jiným. Ale tohle je fakt síla ... michal
0/0
17.7.2002 21:35

yomon

Diletanti
Pro ty lopaty tady okolo: kdo je vlastne podle vas fetak?
0/0
17.7.2002 17:45

PCX

!
fetakum bych zakazal pristup do nemocnic a odmitnul bych jim prvni pomoc kdekoliv; a leceni? proc? tvuj problem, do kamenolomu s tebou, vidlicku a dlabej; prezijes? fajn, neprezijes? tvuj problem! ha nebo pristizen pri cinu jak krades na fet? kulku do hlavy, ja bych s vama zatocil!
0/0
17.7.2002 16:14

Hulič

Re: !
Chcípni !!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
17.7.2002 16:59

PCX

Re: Re: !
potrefena husa se vzdycky ozve, co? hahahaha
0/0
17.7.2002 17:19

Bela

Re: Re: Re: !
Chudáčku hlupáčku!!! Je mi tě vážně líto!  Docela by mě zajímalo, čím se živíš... To je nejlepší, něco se ti zdá špatný, tak pryč s tím. Nechtěl bys je rovnou poslat do plynu? Fašoune!!! Koukej se probrat.
0/0
18.7.2002 12:48

bloke

Re: !
jsi opvradu velmi tolerantni a inteligentni clen nasi spolecnosti. potrebovali bychom vice takovych jako ty!!! doufam ale, ze se nekde pichnes o infikovanou strikacku v autobuse a dostanes minimalne zloutenku!
do pekla s tebou
0/0
17.7.2002 17:36

CHIP

Re: Re: !
bloke, ses uplne ten nejvetsi debil jakyho jsem na internetu potkal. Doufam, ze patris mezi ty chudaky fetaky co se jim mozek vyfetoval z hlavy a kteri nechavaj jehly kde je napadne. Chcipni si sam ... 
0/0
18.7.2002 10:38

Tomáš Hrouza

Re: ! Přesně!
...je to trochu drsné, ale přesně tak! Jakkoliv jsem liberální v jiných ohledech, tak co se týče drog, jsem stoupencem nulové tolerance zahrnující i kriminalizaci uživatelů. Nemyslím, že by se měli šestnáctiletí huliči houfně zavírat, ale jsem toho názoru, že takové veřejně prospěšné práce by jim nesmírně prospěly. Jde především o to, že léčba narkomanů a další sociální náklady s tím spojené jsou tak obrovnské, že opravdu nechápu, proč by je měla společnost nést. Proč lidé, kteří platí zdravotní pojištění, doplácejí na feťáky, kteří si problémy způsobili sami? To samé se týká kouření cigaret. Průměrné náklady na lékařskou péči u padesátiletého kuřáka jsou 7x vyšší, než u nekuřáka. Proč na ně máme doplácet?
0/0
17.7.2002 19:22

alekks

Re: Re: ! Přesně!
ty seš teda chytrák, napřed si spočítej, kolik padesátiletej kuřák za dejme tomu třeba třicet let kouření zaplatí na daních, řek bych že asi tak milionkrát víc než kolik potom v těch jeho 50ti stojí lékařská péče. A co se týče těch narkomanů, kdyby si myslel hlavou, tak bys pochopil, že všechny ty K-centra apod. se svojí činností nestaraj jenom o feťáky, ale i o Tebe. Vůbec nevíš o čem mluvíš, jo a Tvůj názor dávat obecně prospěšný práce šestnáctiletejm huličům - to snad nemyslíš vážně!
0/0
18.7.2002 9:52

NordiQ

Re: Re: Re: ! Přesně!
Pochybuju, že kuřák si zaplatí zdravotní péči z daní co platí za cigarety, je to pěkná kraviny, tohle už mi taky jeden typ tvrdil a je to pěknej nesmysl. Víc než 30 korun z krabky to neni. A pokud hulí dejme tomu od 20 do 50 krabku denně, tak (pokud se padesáti dožije) je to 365*30*30= asi 330tisíc to není hodně za 30 let, pokud počítám s inflací kolem 5% ročně, tak to nezaplatí ani náklady na doktora, pche! Pitomý kuřáci
0/0
18.7.2002 10:51

Kaktus

Re: Re: ! Přesně!
Alkohol nici ve velkem mozkove bunky. Je videt, ze sis uz podstatnou cast mozku vychlastal. Primitivni alkoholiku.
0/0
18.7.2002 10:46

Bela

Re: Re: ! Přesně!
A to, že doplácíš na další lidi (např. politici, kteří asi takový veliký peníze, jaký mají, vážně zas až tolik nepotřebujou), to ti nevadí? Nesvaluje to jen na narkomany a hlavně - přemýšlej trochu!!!
0/0
18.7.2002 13:38

Tom

Re: Re: ! Přesně!
Dalsi bezmozek do sbirky...
0/0
27.8.2002 13:33

michal

Re: !
ha ty si tolerance sama, nemas náhodou plešku a nechodíš na prvního máje do průvodu?
0/0
17.7.2002 21:38

sasa

Re: !
seš sice dost tvrdej ale je to tak každý zhulenec se tváří jako největší lidumil ale jen do té doby než přestane mít na fet pak mu už je všecko fuk...
0/0
18.7.2002 18:32

ganja smoker

Re: Re: !
ja na svuj "fet" zadny penize nepotrebuju - na rozdil od fetu chlastacu - alkoholu si travku muzu vypestovat
0/0
16.3.2003 16:09

B.O.B.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.8.2002 15:50

Tom

Re: !
Jestli si si nekdy dal panaka,tak mas taky smulu....tvrde drogy! Smula asi umres...aspon bude o jednoho omezeneho hlupaka na tri mene...
0/0
27.8.2002 11:58

White Widow

To je článeček
Kristepane informační hodnota tohoto článku je fakt strašná, pan Komorouš se asi zapomněl podepsat, že?
Citáty:
 "Mám sucho v puse, trochu se mi točí hlava a ten plynový pedál je nějaký křivý (nebyl, pozn. red.)."  - Napij se, slez z kolotoče a dojdi si k očnímu.
"Pokud vím, tak řada drog se dá zjistit z moči ještě řadu dnů po požití, a kdyby se přijala legislativa v duchu navrhovaném lékaři, pak by mohli být kriminalizováni i lidé, kteří v daném okamžiku skutečně drogou ovlivněni nebyli," říká právník Michal Dlabola. - ano dá, třeba 14 dní...
Já sama nehulím, ale kouří to lidi kolem mě a říkali, že zhulený si třeba do auta za volant sedli, ale nenašli pedály, a tak museli čekat. - na co? Na autobus?
A třeba hašiš? To je podobný. Jeden můj známej taxikář jednou řídil, když předtím hašiš kouřil. Jel krokem a přitom prý měl pocit, že se městem úplně řítí... - No jestli zbrzdil ze svých běžných 140-160 tak na 100 tak se mu ani nedivím - je vidět, že mu alespoň trochu otevřelo myšlení.... 
Mimochodem pozn. pro redakci - víte jaký je rozdíl mezi marihuanou a hašišem? Myslíte, že se člověk zhulí listím? Ne v něm není skoro žádná pryskyřice - ta je v květech - to je podle vás tedy marihuana  a co je hašiš? Pryskyřice - buď čaras (stíraná z květů) nebo ze stonků - tepelně upravená - to je hašiš, a netepelně upravená tzv. Plastik - vypadá to jako hnědá plastelína - je to výborný na jednu specialitku - tzv. suchý drink :-)  (znalci už vědí)
Další věc - marihuana se nemusí jen hulit (ale určitě si nikdo nebude hašiš píchat) ale dá se požít i jako jídlo - třeba takové oblíbené zmašťující bramboráčky - THC se váže na tuk, víme? Vše je jen otázkou fantazie....
Mimochodem, myslíte, že poznáte, že Vám někdo dal něco do jídla? Začne to působit třeba až za hodinu (žaludku to trvá déle) vyrazíte někam aute a budete bez řidičáku? Co vy na to? he?
 
0/0
17.7.2002 16:03

shiva

Re: To je článeček
Zdravíčko!
Shiva Shanti
0/0
18.7.2002 13:48

Tomas

Student
Já osobně neřídím pod vlivem alkoholu, i když někdy jsou situace,kdy jiné řešení není,což mě mrzí, každopádně ale mohu zcela zodpovědně říci, že řízení pod vlivem marihuany je mnohem, mnohem bezpečnější, než když řídíte třeba s obyčejnou migrénou.Ale jedná se o velice individualní záležitost,zrovna jako někdo vydrží 10piv,aniž by to na něm bylo poznat,já osobně po pátém končím a takto je to i s marihuanou.Marihuana má ale jednu výhodu a to sice tu, že nezvyšuje pocit sebevědomí a v moment,kdy se zhulím víc než je zdrávo,tak za volant zkrátka nesednu,protože jednoduše v tu chvíli nemůžu, můj zhulenej mozek je schopen si uvědomit,že sem uplně na plech a řídit mi prostě nedovolí a to je oproti alkoholu ten podstatný rozdíl. Pod vlivem marihuany řídím již 4roky v podstatě denně a ještě jsem ani jednou neboural, dokonce sem ani nebyl pokutován za žádný přestupek!Ten,kdo striktně odmítá drogy jako takové,aniž by je vyzkoušel, toho je mi upřímě líto,protože dává najevo, že jeho myšlení je poněkud přízemní, plné předsudků a strachu.O drogách platí stejné tvrzení jako o ohni - dobrý sluha a špatný pán!
0/0
17.7.2002 15:20

Drew

Re: Student
A-ha, tak někdy jsou situace, kdy není jiné řešení, než si vlézt za volant pod vlivem alkoholu? Ha ha ha. To sou fakt kecy. Jsi proste slaboch. Fakt trapný. Nemám slov. Kdybys byl pod vlivem alkoholu a skocilo by Ti do cesty dítě nebo nějakej přiblblej cyklista, tak by Ti tyhle kecy byli k ničemu. Jiné řešení se vždycky najde, víš? Co třeba nechlastat, když budu řídit?
0/0
18.7.2002 13:22

huges

Re: Re: Student
A co sy mysliš když si daš po oběde jedno pivko sedneš do auta a na přechodu ti tam někdo vleze a z pořádného občana se rázem stal kryminálník ? ha ? myslím si že když jedu po pulnoci a jsem zhulenej tak je to menší zlo než ožralej protože po huleni se ti zpomalujou reflexy a jedeš jako šnek a na každe křižovatce stojíš a davaš přednost všem jestli ovšem něco jede. Ale jinak jak již bylo řečeno je to na zodpovědnosti každého a co se týče Koffe shopu proč ne od 21.
0/0
18.7.2002 13:53

Hulič

Hulení za volantem?Proč ne?
Ať jdou do prdele ty co dávaj rozumy o nebezpečnosti drog za volantem a nikdy si to nezkusili.Táhněte chlastat a chodit pěšky hovada!!!!!!!!!!
0/0
17.7.2002 15:04

Žluťák

Re: Hulení za volantem?Proč ne?
 Chlapče z tvých sprostých urážek v této debatě se mi dělá špatně a je mi jasné že etika na netu ti opravdu nic neříká.
0/0
18.7.2002 16:52

marty

....
jsou to totalni sracky,beru celej clanek jen ty kecy slecny fetky sou trochu ujety.
0/0
17.7.2002 14:26

Kamamura

Policie - nas nejlepsi pritel
Nakonec policie odhali vsechno - jestli neridime pod vlivem drog, nebo treba pod vlivem nevhodnych myslenek. Nakonec nas policie ucinne ochrani i pred nami samymi. V Americe uz v tomto smeru urazili pekny kus cesty!
0/0
17.7.2002 14:14

ridic

hovada
Nikdy jsem neridil pod vlivem alkoholu ani drog!
Nesnasim fetaky, kuraky travy, nesnasim ten smrad, kterym otravujete v hospodach, na koncertech a jinejch verejnejch mistech. Nemam nit proti trave, hulte si ji doma nebo v nejakejch travarskejch klubech a neotravujte s tim ostatni!
Typky, co ridi po poziti alkoholu, travy, houbicek nebo cehokoliv jinyho bych na miste strilel!
Ble, je mi z vas vsech, co si tady hajite ty sra*ky a rikate, jak to nic nedela, jak se skvele ridi atd., spatne!
0/0
17.7.2002 13:42

Hlava

Re: hovada
Ješte jednou si po sobě přečti co jsi napsal a vzpamatuj se !!! Na jaký koncerty chodíš když nesnášís feťáky , většina lidí co koncertuje má zkušenost s chlastem nebo travou ne-li s horším svinstvem .( nemám na mysli K.Gotta , B . Spears , a jim podobné ) Tak na jaký koncerty chodíš , koho obdivuješ na podiu a posloucháš jeho hudbu ??? JE TO TAKY FEŤÁK !!!!  A co hospoda ?? Neřídil nikdy pod alkoholem , ale notak , zase nepřeháněj . Jak teda víš že tě to otravuje v hospodě , to bys tam musel sedět dost často , nebo ne??
PS :možná si nikdo nevšim jediné informační hodnoty tohoto článku a to že "Nehod, při nichž byl řidič ovlivněn jinou návykovou látkou, než je alkohol, se vloni v republice podle tiskové mluvčí policejného prezidia Blanky Kosinové stalo 44. Pro srovnání - nehod, při nichž byl viníkovi zjištěn alkohol v krvi, se vloni stalo více než devět tisíc a zahynulo při nich sto lidí. "
Tohle srovnání je do očí bijící ůplně mooooc , jenže ho vidí jen ten kdo chce !!
PPS:Pani redaktoři pokud chcete interwiev se skutečnými feťáky a tak se ozvěte znám jich dost a jsem jeden z nich , vykouřim před Váma 5g kvalitní trávy a pak Vás svezu v auťe po Praze ve špičce a za každej kiks máte u mě 100kč . Jsem si totiž jistej že žádnej NEBUDE . Nemůžete srovnávat lidi co si daj trávu třikrat do roka a pak je šoupnete do auta , to je jasný že se jim pak kroutěj nejen pedály ale i chodidla se jim zkroutí v pěst to je pak těžký řidit i trakař . A sl. Petra .... si děláte srandu??? Napište mi na mejl domluvíme se hlavabazy@volny.cz 
Zdar Mad Head
 
 
0/0
17.7.2002 14:14

Pe

Re: Re: hovada
Jestli se mi nekdy pripletes do cesty, zivej neodejdes. Dej si neco predtim, at je s tebou min prace. Si pro me odpad...
0/0
17.7.2002 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.