Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fabia: nejprodávanější auto je v poločase

Prý je o dvě generace dále, a proto musí být dražší než její předchůdci. Prý sice není tak hezká jako konkurenti, ale zase je o něco bezpečnější. Fabia rozhodně došla v těchto měsících do bodu, který bývá v takovém případě označován jako poločas.Čtenáři iDNES diskutovali o fabii ZDE!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x.x.

FUJ
Hnus  - fuj ta fabia. Kupují si ji jen omezenci, kteří nevidí, že u konkurence je k sehnání lepší auto, lépe vybavené a za méně peněz...
0/0
28.8.2002 0:36

REPUS EIBAF

0/0
25.7.2002 19:07

REPUS EIBAF

CHAT
<a href=http://www.mageo.cz/.chatroom/41768>Pojdte si pokecat se znalci FABII.....</a>
0/0
25.7.2002 19:05

damian

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
25.7.2002 13:48

Josef

Re: dnesni svet motoru
Proč úplatný, soutěžej spolu tři šmejdy, kterej bude větší.
0/0
25.7.2002 17:08

REPUS EIBAF

AUTOSERVIS
Tak kterej je nejlepsi v Praze ?
0/0
25.7.2002 10:33

Candát

Passat? - Děkuji, nechci!
V diskusi se objevil jeden "proVW"  příspěvek, který mě donutil reagovat.
Inu, i já jsem si kupoval VW Passat. Zamířil jsem do jednoho pražského profesionálně se tvářícího autosalonu. Ale jak se říká, zdání klame… Potíže už nastaly při volení výbavy, kdy nevím z jakého důvodu, prý nebylo možné do vůz některým příslušenstvím dovybavit. Neuvěřil jsem ale tomu hochovi, se kterým jsem to vyřizoval a nechal jsem si zavolat jeho nadřízeného… Světe div se, najednou nebyly s mým přáním žádné potíže. Zbytek jsem už vyřizoval jen s tímhle člověkem. Působil sice rozladěně, že mě neodbyl během pár minut, ale přesto se mu to dařilo zdárně maskovat… Vše dohodnuto, teď už zbývalo se jen těšit.
Během dvou měsíců (!) se mi prý dostane vůz do rukou - Passat byl můj první vůz, takže jsem se ničemu nedivil. Na vůz jsem čekal opravdu s velkým chtíčem, o to větší bylo mé rozčarování, kdy se mi z autosalonu nikdo dlouho neozýval. Nakonec jsem tam zavolal sám. Ozval se člověk, který se ani neobtěžoval představit se jménem. Jednal velmi hrubě a používal dost ledabylý jazyk. Po sdělení mého problému chvíli štrachal v počítači, následně mi řekl, že moje auto NENÍ OBJEDNÁNO. Zadržel jsem mé rozhořčení  a požádal jsem pracovníka o nové informace o dodání mého vozu. Řekl, že to bude "teda za ty dva tři měsíce, páč to musí bejt znova." Při mém požadavku na urychlené vyřízení dodání mého vozu mi div nevynadal. Dál jsem se s ním nezahazoval, moc víc by mi toho stejně neřekl, a konverzaci ukončil.
Za dva týdny na to, tedy za 10 týdnů od mé první návštěvy autosalonu, mě kontaktoval zase jiný člověk z autosalonu - mé auto je na světě. Prý se hned můžeme dohodnout na předání. Dohodl jsem se hned na následující den a hned jsem si vzal volno. Další den v 11 hodin jsem už byl v autosalonu. Přišel usměvavý chlapík, podle hlasu ten, se kterým jsem mluvil včerejší den po telefonu. Ihned mě zavadl k mému vozu. Jaké ale bylo mé rozčarování, když jsem ihned poznal, že se o můj vůz nejedná - měl zcela jinou barvu. Ihned jsem to pracovníkovi autosalonu oznámil… Ten se strašně vylekal, ale chvíli mě ještě přesvědčoval o tom, že to můj vůz je. Já jsem to už nevydržel a nechal jsem si zase zavolat nadřízeného. Ten přišel, nahlédl do lejster a sdělil mi, že se nejedná o můj vůz, že došlo k záměně jmen. A že můj vůz bude, ale že to tedy ještě potrvá…
Na nějaké trvání jsem už ale neměl náladu, takže jsem po dohodě s tím "manažerem" moji zakázku stornoval…
Takže výsledek je takový: Čekal jsem jako vůl, ale auto na léto nemám. Jednání strašné, servis ještě horší… Děkuji Bohu, že k předání nedošlo. V provedené pracovníků z tohoto autosalonu VW by to totiž byl jen další "porod na kleště".
Ale abych zakončil můj článek nějak pozitivně: Místo onoho VW mám teď v garáži super(b) :-) naked big bike od Yamahy. (http://www.yamaha.cz/default.asp?section=ProdMotoStre_XJR1300_33741) Tam bylo vše bez problémů, motocykl byl ještě týž den a s předáním od opravdového motocyklového nadšence během hodinky. Krása. Narozdíl o VW. A na zimu si klidně koupím tu Fabii, i když je podle vás tak špatná…
0/0
24.7.2002 20:20

Kakost

Zkurvená buzno
No jo, to je jasný... Seš nasranej, žes na to auto neměl, socko. Jenže VW je pro úspěšný, ty parchante. A Špidla ti na něj nedá, ty teplej chudáčku...
0/0
24.7.2002 20:28

damian

Re: Zkurvená buzno
zdar kakoste
konecne vima jak vypadas
nic moc
 
 
0/0
24.7.2002 20:40

Kacirek

Re: Passat? - Děkuji, nechci!
Ja bych tu koupy auta zase tak rychle nezahazoval. Ja jsem delal pro jednu firmu servisy vozu.Tim myslim ze jsem je tesoval a pripadne jsem je daval do servisu. Tim jsem se take naucil jak se opravuji u nas aute a jak jendaji se zakaznikem. Servisy stejne znacky se hodne odlisuji. V jednom servisu ktery se pysni nejvetsi prodejce vozu te znacky (nebudu jmenovat) v CR semnou jednali tak ze jsem kazdy druhy den volal jak to vypada. Pokazde to zvednul jiny clovek a rikal mi neco jineho. Auto tam jelo na opravu elektroinstalace. Mimo jine jsem se dovedel ze blatnik nemaji a ze ho dovezou behem dvou dnu ..atd. Kdyz jsem se ptal po cloveku s kterym jsem mluvil pri predavani tak se kazdy vytacel ze tam neni. Na druhou stranu jsem pak zvolil jeden mensi servis (take autorizovany) a tam mi rekli behem dvou dnu to bude. Druhy den mi zavolali ze je to hotove.Jednani bylo na urovni a byl jsem spokojenej. Myslim jsi ze jste zvolil spatny servis. Mel jste obejit vice autoprodejcu. Opravdu dost se lisi. Jeden vam rekne auto bude do pul roku a druhy vam to auto naserviruje treba do tydne.
0/0
25.7.2002 0:29

Franta

Re: Passat? - Děkuji, nechci!
Nemá cenu psát článek na půl stránky pokud nám neřekneš co je to za prodejnu. Smysl má předávat tyto negativní zkušenosti motoristům dál, čím víc z nás to bude vědět tím lépe!!! 
0/0
25.7.2002 18:26

REPUS EIBAF

Re: Re: Passat? - Děkuji, nechci!
JASNE moje slova...
Takze 1. Eurosport - Arogance + neprofesinalni pristup
2. Ta divna Bohnicka radoby prodejna aut - Reklamace jsou zde horor pryc od nich
3. Jarov - No jde to honosej se ze nemeli soudni spor atd.. Ochotni jsou arogantni nejsou ale zase me zapomneli pri vymene korekci pripojit hadicku k ostrikovaci a kdyz jsem to jel reklamovat (delal jsem blbyho co oni na to) tak ze me to vypadlo samo... Tak jsem rekl ze si to opravim kdyz na to nemaj a slo to hned a zadarmo... Z techto Jarov vede je to ze smejdu ten nejmensi...
0/0
26.7.2002 13:10

damian

fabia v autobildu
nechci se hadat se vsemi kritiky fabie, ale v komplexnim testu v nemeckem autoBildu skoncila fabia pred 206, cliem, puntem a corsou.
tak bud podplatil VW cely autoBild a nebo proste nemate pravdu :)))))))))))))))))))))))))))
 
0/0
24.7.2002 19:52

Kakost

Re: fabia v autobildu
Drž hudu, Fábija je česká sračka, kterou si můžeš zvyšovat sebevědomí akorát tak ty. Chápu, že tvoje žena je omezená husička, a tak jí tvoje škodovka imonuje. Není nad VW, to jsou nejleprší vozy...
0/0
24.7.2002 20:24

damian

Re: Re: fabia v autobildu
ja drzet hubu muzu, ale k vuli tobe autoBild vychazet neprestane :)))
ovsem mozna tomu rozumis vic :))))))))))))))))))))))))
(to byla ironie, kdyby jsi to nepochopil)
0/0
24.7.2002 20:31

Speedy

Re: Re: Re: fabia v autobildu
Ve francii je zase nejlepší mezi malejma 206. Je jasný, že němci nebudou volit francouzský auto a frantíci zase germána. No a co myslíte že je nejlepší na apeninským poloostrově? punto. Akorát u nás se stresuje. Hold jsem malej zamindrákovenej národ.
0/0
25.7.2002 11:09

hommer

for karel
Ty si agent Renaultu, vždyť jsou to nejhorší auta ve střední Evropě.
0/0
24.7.2002 18:11

Karel

Fabia - drahé malé auto
Fabia je vysoká a úzká koza, ani snížený podvozek moc nepomůže. Navíc je hodně těžká, na to jak je malá. Nabídku motorů snad nebudu komentovat, v dnešní době OHV, to je ostuda. Felicia byla asi poslední české auto, Fabia už je jen překarosované Polo, Octavia zase Golf a Superblb Passat. Kdyby ti blbci nahoře tenkrát prodali Škodovku Renaultu, nemuseli jsme teď vysokými cenami Fabií dotovat výrobu VW v Německu.
0/0
24.7.2002 16:29

Kacirek

Re: Fabia - drahé malé auto
Jo a misto Fabii by jsme byly montazni zavod a delali by jsme Berlinga pro vychodni Evropu co? Jsem rad ze to maji nemci i kdyz nam nuti sve normy ale co se da delat. Aspon vyrabime celkem dustojny vozy.
0/0
25.7.2002 0:18

Gabriel

Re: Re: Fabia - drahé malé auto
  Důstojný vozy? Tak se podívej, jak tu na ně všichni, co je znají, nadávají!
 
A co si myslíš, že jsme teď?
 
Akorát se to nejmenuje stejně, jako auto mateřské značky (VW), ale je to stejně hodně podobné. To auto (Fabia) má hromadu dovezenejch dílů z Německa. Naopak by to ale nešlo, v Německu, kde jsem deset let pracoval, by neprošlo, aby tamní firma velikosti VW nepodporovala německý průmysl. To je Češi si do aut cpou Helly místo Palu, například.
 
Další věc je to, že na vysokejch pozicích určující vývoj vozů té firmy jsou Němci - takže návrh českýho konstruktéra nebo designéra těžko projde. VW si samozřejmě pohlídá, aby měl své výsadní postavení v koncernu. Takže vždy když mám a budu mít u sebe např. malý vůz od Škody a od VW, vyhraje srovnání VW.
 
Nebo se podívej - já mám teď se synem firmu - a mám tam Ford Transit. Rád bych si koupil dodávku od Škody, ale tu prostě ten koncern nevyrobí, konkurovala by totiž tomu jejich Transporteru.
 
Je mrzutý, že před Škodou je v koncernu na lepší pozici díky širší paletě vozů i Seat, což je historicky mnohem horší automobilka než Škoda.   Na druhou stranu: u Renaultu by to dopadlo stejně, kámo, takže tam si iluze zase nedělej. Možná cesta by byla tenkrát nechat si tu automobilku u nás, dosadit tam chytrý lidi, odstartovat kvalitní vývojovej program a začít vyrábět pořádný auta, ne jako "komunkára Favorit".
0/0
25.7.2002 13:58

Karel

Re: Re: Fabia - drahé malé auto
Neřekl bych zrovna, že po koupi Nissanu Renaultem se z Nissanu stal montážní závod :) A němci nám nenutí své normy, ale svoje auta, nic jiného Škodovky dnes nejsou. Bohužel je to tak, že Škodovka je pro němce pouze dojná kráva, proto jsou Fabie tak předražený. A ta poznámka o důstojných vozech, to snad nemyslíš vážně. U Fabie 1.0 se měří zrychlení kalendářem a ani ostatní motory ve Fabiích nejsou nic moc. Fiat Punto 1.2 vykostí Fabii 1.4 v reálu kdykoliv, jen ne v podplacených testech německých časopisů, což je pochopitelné...
0/0
26.7.2002 14:49

Re: Re: Re: Fabia - drahé malé auto
Nejlepsi by bilo, kdyby Skodovku vlastnil Fiat, nebo Toyota...
0/0
29.7.2002 14:14

lada

Re: Re: Re: Fabia - drahé malé auto
Nejlepsi by bilo, kdyby Skodovku vlastnil Fiat, nebo Toyota...
0/0
29.7.2002 14:14

Pepak

Ceny?
Nevím jestli autor tohoto článku chodí zjišťovat ceny na vrakoviště, ale jestli zná obchod, kde koupím SADU stěračů na Felicii za 150,- Kč a pro Fabii za 340,- Kč, tak ať hodí do placu adresu. Protože jinak asi myslel nějaký neznačkový gumičky bez jakýhokoliv železa okolo. O hodině servisní práce - 390 Kč za hodinu na Felicii - bych s ním taky mohl polemizovat. Za tuhle cenu by do značkovejch servisů jezdilo horních 10.000 (kteří si tohle auto ale nekupují) ,ostatní by tam vůbec nevlezli, záruka, nezáruka. V dalších článcích prosím více serióznosti.
0/0
24.7.2002 16:25

Jarda

Re: Ceny?
Nevím z jaký jsi kotěhůrky, ale třeba tady v Praze je cena u poměrně renomovaného servisu 360 Kč/h. Jinam bych poměrně nové auto prostě nedal - nemám zájem aby mě nějaký amatér v autě něco zku... Pro cizí auta si účtují o stovku víc. Jinak by mě docela zajímalo jaká Fabie, za poměrně rozumnou cenu, by nahradila Feldu 1.6. O takové nevím a to jsem měl s Fabiánem několik zkušebních jízd. Asi budu muset jít do vyšší kategorie...
0/0
25.7.2002 1:13

Josef

Octávkáři
Tenhle pojem jsem vymyslel při cestování na silnicích. Každý z vás tu situaci prožil. Stačí předjet auto Octavia 1.9 TDI nebo 2,0 l a hned uvidíte co mám na mysli. Někteří lidé (a je jich dost) si koupí tohle auto a musí si každý den dokazovat, že mají lepší než Vaše zahraniční, takže Vás předjete, podjede atd.. i za cenu své vlastní nebo něčí smrti. Je to taková česká hloupost - mám škodovku, ale všem Vám ukážu, že jsem si koupil nejlepší auto, na které to vaše cizí nemá
0/0
24.7.2002 16:17

sunrace

Re: Octávkáři
Úplně stejné zkušenosti!
0/0
24.7.2002 17:00

master

Re: Octávkáři
jo a kdybyste je viděli, když je ve městě předjedu twingem  Z toho maj chudáci málem smrt
0/0
25.7.2002 9:48

Speedy

Re: Re: Octávkáři
Tak to je přesný. Brácha má 206 se silným benzínovým dvoulitrem, z venku se to moc neliší o obyčejnýho pažouta. Občas si ji půjčím jen tak na projetí a nedávno jsem předjíždel oktávku tdi. u řidiče zřejmě zavládlo zděšení, když jsem ho předjel. takovej "mrzák" si dovolil na "luxusní limuzínu". snažil se mě držet, ale neměl šanci a dojel mě až ve vsi, kde narozdíl ode mě 50 km zdaleka nedodržel a tak mě to natřel. jelikož závodník nejsem, tak jsem raději ještě zvolnil. ostatně pro mé motoristické uspokojení stačí mrknou na tabulku mistrovství světa v rally, kde se škodovka krčí kdesi vzadu a kralují peugeoty a fordy.
0/0
25.7.2002 11:20

laco

Smutný je typický arogantní fracek z ODS
Když zákazník říká, že má výhrady k Fábii tak si je má Smutný všechny vyslechnout a v klidu pouvažovat nad jejich názory. Místo toho on zákazníka přesvědčuje, že vozidlu nic nechybí a že nejsou nutné úpravy. Vždy jsem měl Škodovku, která svojim vzhledem vyzařovala dojem na vozovce dobře sedícího auta. Výsledky v závodech to pouze potvrzovaly. Když se podívám na Fábii tak vydím auto pořádně nakoplé do prdele a v předu před blatníky pořádně otlučené. Materiál a vzhled přístrojové desky vytváří dojem totalitního chrastícího bakelitu ve vygrcané barvě. Co z toho, že auto má fantastický podvozek když vzhled mne odradí do něj usednout. V podstatě se nic neděje akorád Smutní budou jezdit ve Škodovkách a fanoušci Škody v Peugeotech.
0/0
24.7.2002 15:04

GeorgRolf

Super kára
Co má kdo proti fabiím? Interiér vychází z osvědčeného lidového vozidla Trabant vyráběného v Německém Zwickau:-) A ten odpich mě taky dostal...po děsnym řevu vytočenýho motoru ve chvíli kdy jsem podle zkušeností se svym autem hádal,že musíme jet nejmíň 140km/h jsem mrkl na tachometr a Fabia frčela dokonce padesátkou...(byl to model 1,4 MPI a řidič nebyl žádnej začátečník). Prostě Škodovka zase trefila do černýho...:-) (otázka je,jestli za ty prachy neni lepší koupit mírně ojetý "slušný" auto).
0/0
24.7.2002 14:38

martin

web klubu
Ma nekdo kontakt na fabia klub. popr adresu na webu?
A jinak. Aut jsem vyzkousel mnoho, ale fabia 1.4 16V je fantasticka.
Mam tam 205/45 R 16 gumy a to auto sedi a je prekvapive i komfortní.
0/0
24.7.2002 13:15

sunrace

prodejci
Kupoval jsem do firmy 3 fabie a byl jsem nemile překvapený přístupem prodejce - nejenom, že dodání fabií trvalo 3měsíce!!!, ale auto prodává jako housky, předání proběhlo asi během 5minut, tady je kapota, tady kufr, v kufru je rezerva, nashle máme další předání, člověk tam spíš obtěžoval, než aby byl váženým zákazníkem, připadal jsem si tam jak ten největší jouda, možná jsem zmlsaný přístupem jiných koncernových dealerů, ale vím, že škodovku už do firmy nikdy nekoupím, a to nemluvím ani o superbu. Když si představím, že si ho koupím za částku přes milion a vystojím si frontu na předání mezi fabiistama, předání bude trvat 10 minut, ..., to je opravdu síla. A to nemluvím o šílených zkušenostech se servisem škody. Bohužel toto nejsou jenom moje zážitky, ale i spousty mých známých. Se slzou v oku vzpomínám na předání auta pro sebe (Passat V6 4motion), které jsem si kupoval před rokem, v hodnotě superbu, předání trvalo půl dne, občerstvení a celé to byl moc příjemný a slavnostní zážitek, který si budu dlouho pamatovat. Příště si půjdu pro housky do pekárny a pro auta někam úplně jinam než ke škodě.
0/0
24.7.2002 11:03

Martin

Re: prodejci
Krásná to čeština. Škoda velké Š, Superb velké S apod.
0/0
24.7.2002 11:09

Kokin

Re: Re: prodejci
Máš jenom blbé starosti! Kupoval jsi někdy Škodu?
0/0
24.7.2002 11:51

sunrace

Re: Re: prodejci
Ale ty malá písmenka "š", "s", jsou přece naschvál..., dřív bych to možná psal velké...
0/0
24.7.2002 13:34

Martin Kokeš

Re: prodejci
Hm, 1 Passat = půldenní předání s občerstvením. OK, 3 Fabie = celodenní předání s večerním rautem?
0/0
24.7.2002 12:15

sunrace

Re: Re: prodejci
No je vidět, že jsi typický zarytý a neobjektivní škodovkář, co je hrdý, že má nejlepší auto na světě - škodu fabii s konstrukčně 40 let starým motorem 1.4MPI - bomba! Jinak 3 fabie = důstojné převzetí, raut nepotřebuju.
0/0
24.7.2002 13:37

Kous

Re: prodejci
Je mi líto, že jste udělal právě takovou zkušenost. Já mám právě opačnou. Kupoval jsem Fabii v lednu 2002 v autosalonu Samohýl ve Zlíně a byl to pro mne nezapomenutelný a vzrušující zážitek. Předání vozu trvalo asi 3 hodiny a prodejce mě seznámil se vším, co se dalo. Doslova se mnou prolezl celý vůz a u každé věci se zastavil a vysvětloval co a jak a proč.... Občerstvení bylo naprostou samozřejmostí. Pravděpodobně je to zase jenom o lidech, o přístupu k zákazníkovi. Opravdu dobrý autosalon ví, že nové auto se nekupuje každý den a měl by se alespoň pokusit z takovéto akce udělat zážitek v tom kladném slova smyslu.
0/0
24.7.2002 12:30

jj

Re: prodejci
Já jsem podobně přebíral Octatvii u pražského Tukasu. Předávací technik byl po otázce jestli je to moje první octavie viditelně znechucen (odpověď ano), že mi bude muset vše vysvětlovat. Nicméně byl hotov během deseti minut stejným stylem...tohle je volant, tam je motor a tady kufr. Prostě levná značka (i když o tom se dá dosti polemizovat) má i levný způsob prodeje.
0/0
24.7.2002 13:29

Speedy

Re: prodejci
Tý bláho, půl dne strávit v prodejně. To bych se asi zbláznil a neměl na to ani čas. 406 HDi jsem měl za 40 minut vyřízenou, na rozdíl od VW nepotřebuju vědět kde to má motor, neboť do něj nehrabu a ovládání auta jsem se naučil v autoškole a zbytek v Peugeotu padne do ruky sám.
0/0
24.7.2002 14:56

Josef

Srandisti
Myslím že bývalá Škoda - dnes VW si dělá z nás všech srandu. Místo toho aby vyprodukovala auto pro rodinu udělá městské vozítko Fabii a pak luxusní auto s příšerným názvem Superb. Nebudu se vůbec divit, až bude za 4 roky propouštět pod tlakem nových výrobních automobilových závodů v ČR. Nic jiného tento podnik totiž nečeká. Mluvit o českém podniku už je pár let nesmysl - jsou to Němci jak vyšití a s českými vozy už to dávno nemá nic společného. Bohužel to je všechno důsledek komunismu, jinak bychom dnes byli na světové špičcce a značka Škoda mezi nejlepšími.
0/0
24.7.2002 10:56

Martin

Re: Srandisti
Josefe, podívej se do nejbližší prodejny vozů Škoda a zeptej se na jejich nabídku Octavií. Krásné rodinné auto. Pak se nech svézt Fabií a poté teprve začni kritizovat. Přes 50% na trhu u nás už o něčem svědčí. A nebo jen závidíš těm lidem, kteří vozy Škoda vlastní. Jak je to?
0/0
24.7.2002 11:04

Josef

Re: Re: Srandisti
V Octavii jezdím služebně a nic proti ní nemám, sice bych jí nekoupil protože nehledám auto vyvojově staré 10 let a nelíbí se mi ani vnitřní design ani vnější (nemluvě o tom, že za minutu potkáte 5 Octaviíí a z toho jedna ve stejné barvě). Už hodně let se dělají auta pro "oko" a ne jen pro funkce. 50% trhu svědčí o tom, že lidé mají malé příjmy, toť vše. Kupují prostě to nejlevnější co je aby jim to vydrželo alespoň 10 let a ne na 3 roky jako je to běžné ve světě. To je vidět i na silnici ( ty kupuje naprosta většina), motor s výkonem 50 kW a obsahu 1,4l  snad už ani nikdo nevyrábí (ani 55kW), bežný výkon bývá kolem 60-70 kW. Pokud bych chtěl Fabii s dnes běžnou výbavou a rozumným výkonem motoru (což považuje Škoda za luxus), pak by stála přes 400.000,- a to se mi zdá příliš drahé, Vám ne?
0/0
24.7.2002 16:09

Pavel

Re: Srandisti
Fabie je samozřejmě velmi dobré auto a pokud se ti nelíbí, kup si jiný. Nikdo se tě o to neprosí a myslim si, že kdyby Škoda Auto věděla co za kokoty v tom jezdí, asi by nebyli rádi.
0/0
24.7.2002 12:30

Petr

Re: Srandisti
S tím městským vozítkem namísto rodinného auta je to přesný, nechápu, proč když Felicie byla užitnými vlastnostmi téměř Golf jde teď ŠKODA dolů a základ její produkce, u něhož je předpoklad že si ho koupí normální česká (a jiná)středostavovská rodina dneska tvoří auto na úrovni Pola, Punta...Golf se zvětšuje, Škoda zmenšuje - divný, možná by mně jeden důvod napadal, ale ten stojí mimo Mladou Boleslav.
0/0
24.7.2002 16:57

Candát

Re: Srandisti
Ty toho o historii té automobilky opravdu moc nevíš… Jsi jen takový ten řvoun, který dá na reklamu a prospekty…
No nic, podívej se na třicátá léta Škody, pak pochopíš název, hlupáčku.
0/0
24.7.2002 19:40

Petr

Subjektivní hodnocení
Proč si asi Fabii nekoupím? Je menší než Felicia, nechápu proč a připadá mi to jako krok zpátky, zatímco Felicia je rozměrem přijatelné rodinné auto, působí na mne Fabia rozměry ale i opticky jako menší auto, určené především pro ženy a ne jako universální vozítko pro celou rodinu. Hlavní zdůrazňovaná výhoda - výborné jízdní vlastnosti se údajně u verze kombi ztrácejí a potom už mi nezbývá moc důvodů proč pokud bych uvažoval o koupi Feldy nebo Fabie nesáhnul pro starší model (dobrá, ta vyšší tuhost karoserie a s tím spojená bezpečnost je důležitý faktor). Jinak karosářsky se mi jeví Fabie místy nedotažená, líbí se mi jednoduchost, nicméně partie zadních světel a styku nárazníků s karoserií na mne působí tak trochu amatérským dojmem, to jsou ale jistě partie, které by mohl zvednout případný facelift, jak se to podařilo třeba Renaultu s původně vyšeptalým Cliem, které nové řešení zadních světel a několik dalších detailů proměnilo ve vzrušující vůz. Verze kombi se zdá přijatelná v některých temnějších odstínech, jinak na mne působí trochu usmrkaným dojmem (asi hlavně ta záď, která mipodvědomě navozuje představu zadku předkloněného člověka, koukajícímu z kalhot. Ano, je to subjektivní hodnocení, však jsem ho tak i nazval.
0/0
24.7.2002 10:31

Petr

Subjektivní hodnocení
Proč si asi Fabii nekoupím? 1.
0/0
24.7.2002 10:18

Pierre

4 roky? BLBOST...
Nevím jak umí pan autor počítat, ale Fabie se prodává od roku 1999, takže 3 roky
0/0
24.7.2002 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.