Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Testovali jsme, co umí nový benzin

Má smysl tankovat aditivovaný benzin a mohou přísady v palivu skutečně zlepšit stav motoru, který má ujeto třeba již desítky tisíc kilometrů? Na tyto otázky jsme se pokusili odpovědět v praktickém testu, pro který jsme si vybrali nyní v reklamě hodně prezentované palivo Shell V-Power.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal

16. 11. 2002 13:14
Je to s ním lepší
Ahojky lidi, myslím, že na tom V-Poweru něco je. Já teda nezkouším obyč, ale jen Racing, ale hned jak odjedu od pumpy (tankuju většinou jen na shellu nebo OMW), tak po nastartování je motor tišší, nemusím ho tolik točit abych dosáhl kýžené rychlosti. Mám starýho forda Escorta Kabriolet 1.6EFI z roku 90, ale pěkně to s ním cvičí. U normál V-Poweru jsem moc rozdíl nezaznamenal, ale je fakt, že jsem ho jen občas zředil s normálním benzínem, možná trochu ztichl motor. Jednoznačně ale autíčko ztichlo a přestalo cukání, které občas nastává po natankování různých s*a*e*k třeba od benziny (jednou jsem ujel 3 km a přestaly mě pálit dvě svíčky, podruhé na jiné zase nešlo dost dlouho nastartovat, než se chytl). Pro V-Power a V-Power Racing jednoznačně
Michal   xnovm@atlas.cz
0 0
možnosti

Jajinek

24. 9. 2002 14:51
Oktanové číslo??
 Nejsem si zcela jist, ale mám pocit, že Shell V-power dělaj 95 a 99 oktanový- ten mají,zdá se mi, jen u některých Shell čerpacích stanic. V článku jsem ale nenašel o tomto zmínku.
0 0
možnosti

libor

24. 9. 2002 10:54
potreba to stridat v rozumnych mezich
Nekdo z vas pise o kolisani kvality - je to tak - zvlast u Vpower racing - malo kdo ho cepuje a tim padem benzin v nadrzi starne. Vzdycky je lepsi brat benzin u benzinky kde se benzin hodne toci, to je pak znatelny rozdil. Ohledne aditiv -   pridal jsem eter s ricinem a co se tykalo hluku a klidu chodu tak to Vecko posere. ale odsad podsad - Netroufl bych si to delat pravidelne. Jezdim na 95ku, vyjimecne beru98ku  a mam vytipovano par stanic u kterych beru a u kterych za cenu odtazeni neberu. U jednoho Shellu beru, ale rekl bych ze nejsem pravidelnym zakaznikem. A cestu k vykonu hledam napr pomoci prodysnejsiho KN filtru. Mimo jine take setri palivo. A objem stejne nicim nenahradis. 
0 0
možnosti

Viktor Leflmann

22. 10. 2002 0:09
Re: potreba to stridat v rozumnych mezich
Co to je ten KN filtr? Taky bych potreboval trochu benzinu usetrit ...
0 0
možnosti

AKLUBIC

24. 9. 2002 9:46
No uvidíme
Po přeščtení Vašich příspěvků se nestačím divit. S oktávkou 1.6 za 9litrů prostě nedokážu ať se snažím jak chci přes 8.5 se nedostanu a to jedu na pokraji smrti. No nevadí já ten zázrak asi taky zkusím.
0 0
možnosti

Otakáro

24. 9. 2002 9:18
Celý kouzlo je ve vyšším oktanovým čísle. Zbytek je jen reklama pro trouby ve Fabiich 1.4, kteří si myslí, že V power udělá z jejich šneka formuli jedna.
0 0
možnosti

Otakarek

25. 9. 2002 6:56
pro troubu
A na to jsi musel chodit do skoly?????? Aby jsi zjistil ze kouzlo je v oktanovém čísle!!!!!! Jsi vul!!! 
0 0
možnosti

Libor

24. 9. 2002 8:58
know how
Málokdo ví, že stejného efektu dosáhne přídavkem malého množství lihu do benzinu (tak litr na nádrž). Zmíněné speciální benziny jsou stejně většinou na tomto principu.
0 0
možnosti

k@sper

23. 9. 2002 7:11
Co je reklama a co není.
To nikdo z nás neví. na druhé straně vím,že f.SHELL to myslí dobře, zak akorát s našimi peněženkami. Co na to výrobci vozů? Pánové, kdo z vás se podíval to techničáku na doporučené palivo? Když nalejete do dieselu trošku benzinu tak vám bude jezdit jako drak (nezamrzne filtr).Kdo chce jezdit jako drak a huntovat si motor, ať si koupí "Véčko" nebo natankuje na Ruzyni kerosen. Dojmy a pojmy jsou nebe a dudy. Jedině nezávislé měření (na výrobci paliv)dokáže cop je asi optimální.
0 0
možnosti

hutrdfh

22. 9. 2002 18:24
Mám Škodu Felicia a jezdím výhradně na v-power a nemohu si na něj stěžovat , ale pokud jedu delší trasu tak do nádrže natankuji v-power racing a to je teprve žihadlo.
0 0
možnosti

Vladimír Myslík

21. 9. 2002 20:19
To je neúplné!!!!
A kde je řečeno, že se s autem jezdilo stejně intenzivně i oněch 40 tisíc km, které mělo auto najeto před začátkem testu??? Je všeobecně známo, že když se s autem jezdí moc "opatrně" tak se stává línějším. Nemůže to být tedy tím, že se auto během testu "pořádně protáhlo"??? Test mě tedy nepřesvědčil. Myslím si, že kdyby se dál čerpal benzín stejného oktanového čísla bez aditiv, tak výsledek by dopadl podobně, né-li stejně.
0 0
možnosti

CAT

20. 9. 2002 23:24
Normal
Tak yjsem ten V-Bower zkusil ... a ... nic. Stejne jako obvykle, akorat je drazsi ...
0 0
možnosti

Viktor Leflmann

22. 10. 2002 0:05
Re: Normal
A čím jezdíš?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...