Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za chyby u pumpy se někdy platí draze

Do moderního motoru není radno tankovat nekvalitní palivo, pokud jeho vlastník chce, aby mu dobře sloužilo. "Největším rizikem u zážehových motorů je, pokud se do nádrže soustavně tankuje benzin s příměsí třeba jen několika procent nafty, což je směs, s níž se stále lze u některých prodejců setkat," říká Ivo Krajíček, vedoucí zkušební technik motorové zkušebny Ústavu paliv a maziv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zdeněk

A co bionafta?
Toto téma bylo už určitě probíráno, nicméně, je prokázán nějaký negativní dopad dlouhodobého používání bionafty (např. SETA diesel) do běžných dieselových motorů osobních vozů? A jaký je vliv tohoto paliva na životní prostředí?
0/0
9.10.2002 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.