Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Podle čeho si vybrat nové auto

Jak a podle čeho si vybírat nové auto, aby posloužilo všem potřebám? To je nejdůležitější otázka, kterou by měl každý, kdo uvažuje o nákupu nového vozu, sledovat. "Většina zákazníků, kteří k nám přijdou, už mají představu o typu vozu. Na prodavači už jen chtějí, aby jim doporučil třeba výbavu nebo upozornil na cenovou akční nabídku," říká majitel sítě prodejen a servisů Škoda Jiří Papoušek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cisko!

16. 10. 2002 5:34
Sny a Skutecnost!
  
    Tak  na zacatek!  Dependenci !  Zavislost!  neni  jen  na  "drogach"  nebo
    Nebo koureni  Ale  taky  na   cim  pohanim  sve  HRACKY!  MNO
    A  takovejch   clovicku   je   o  moc vic  Gasoline!! Benzin  A proto  udelame
     aby  se Nam To  povedlo????????????????????????????????????????!
       KDO  JE   PRO??    CISKO !!!
0 0
možnosti

Otakaro

11. 10. 2002 9:32
Tak moje zkušenost zase říká, pokud kupujete nové auto nebo ojeté nebourané, kromě bežné údržby žádný problém nebude. A je to jedno, jestli to je Volkswagen, Fiat nebo BMW. Ovšem když koupíte výhodně trochu ťuknutý třeba Mercedes, tak v servisu budete stále. Proč myslíte, že se v Něměcku dobře prodávají škodovky? Protože si dokáží spočítat, že když koupí Octavii, je to stejná kvalita a výkon jako VW Golf, jen za lepší peníze.
0 0
možnosti

@

10. 10. 2002 15:03
Re: Pro cvičitele otakára: (Otakaro , 10.10.2002 11:42)
Re: Pro cvičitele otakára: (Otakaro , 10.10.2002 11:42)
Pako, to není plyvání po škodovce, to jsou životní zkušenosti! Nemám-li s ní dobré zkušenosti, tak ji nebudu chválit. Mnoho lidí děkuje, že byli varováni před nevýhodnou koupí. Ty, když zjistíš, že si koupil nevýhodně nebo se ti bude auto s..t, tak asi budeš furt tvrdit, že máš to nejlepší na světě. Podobnejch pár lidí taky znám, nenechají si vymluvit, že šlápli vedle, jsou prostě stále nej ...
 
Re: Pro cvičitele otakára: (norton , 10.10.2002 12:07)
S tou fabií 1.2  bych to neviděl tak skvěle. Jsou i lepší vozy s lepšími motory! Ty asi moc rád nediskutuješ, když se tic nelíbí, co napíšou jiní a dovolí si mít jiný názor než ty!  Budeš asi patřit k prodejcům škody a já ti to  tady pěkně kazím. Tak sorry
0 0
možnosti

AMERICAN

10. 10. 2002 11:50
truck
Dnes, Americane hlavne kupuji velke SUV's typu Ford Expedition, Lincoln Navigator, Chevy Tahoe, Chevy Suburban, Chevy Trailblazer, Cadillac Escalade, Ford Explorer. Pak trucky typu Chevy Silverado, Chevy Avalange, Ford F150, Dodge Ram, Cadillac EXT, Lincoln Blackwood. A take vany typu Chrysler Town&Country, Dodge Voyager, Chevy Astro, Ford Windstar. Mohu vam rict vetsina techto aut nema v zahranici konkurenci. Ziji V USA 17 let a casto jezdim do vychodni Evropy. V Evrope je situace na trhu zcela odlisna od USA. Evropane se soustreduji na mensi auta typu Fabia, Octavia, Polo, Golf, nejake ty Toyoty, Hyundai, Astra atd. Zde v USA v 70tych si lide nejcasteji kupovali jako rodinny vuz velky kombik. A nyni taktovku prevzaly velke SUV, trucky and vany.
0 0
možnosti

norton

10. 10. 2002 11:56
Re: truck
nejlepší je S1203. v americe jich teda moc nejezdi, zadnou jsem nevidel, ale kam se to hrabe na ty jejich smejdy. ja tam mel cadillac admiral a pak jeste pontiac turban sam a to byly vylozene spatny auta. ted jezdim cadillac idaho, a to je videt, ze ac je to 01, tak se to proti tem sunkam z 87 a 93 vubec nezmenilo, ale kamos si koupil lincolm whitewood a rikal, ze je to lepsi nez ford scouring, ackoliv, kdyby si vybral chevy square, udelal by nejlip. me se teda nejvic libi chevy flood. SUV ani MUV bych nechtel, natoz BUV, ale RUM nebo GIN, to uz by slo.
0 0
možnosti

thyronx

10. 10. 2002 0:10
Service a pojisteni.
OK.. Havarijni pojisteni platim asi 400 USD na pul roku,pri havarii (jedno kdo ji zavini) mi zaplati nebo bezplatne opravi auto do puvodniho stavu. Proste s poskozenym vozem(pokud jede) zajedu rovnou do znackoveho servisu Ford, dohodnu kdy ho mam pristavit (rekneme 2-3 dny) a TEZKOU karosarinu vcetne laku udelaji do 10ti dnu...nejakej blatnik do 4 dnu.Mezitim si pujcim bud od nich nebo z pujcovny jine auto,protoze "makat" se musi.Mam didakt (spoluucast) myslim 500 USD a tu mi nekdy odpusti a nekdy ne.Nejake okecavani co mi vymeni a co ne a co mi jen opravi...se tu nedeje.Nemusim si po nich kontrolovat nic a kolik si napocitaji mi nejak nezajima..plati to stejne VSECKO pojistovna.
Pokud si nechavam neco opravovat mimo zaruku...je to 55 USD na hodinuu u znackovych servisu.Nez to dat nejakym amaterum...to si radeji priplatim.Navic mam u nich zaruku na praci i dily.
V Cechach jsem kazdy rok,pujcuji si auto na Ruzyni.Jsou malicka ale na dovolenou postacujici.Opel Astra,Nissan nevim co to bylo take..jezdi to i kdyz do kopce to nema silu.Spotreba mala,je to tiche,CD prehravace jeste do EU nedosly a tak si nahraju vzdy par kazet.Tady je CD v zakladni vybave vozu stejne jako el. zamky a okna a bezklicove zamky.Jinak spokojenost. Vase Skodovky budou na urovni jinych aut...Octavia pusobi dojmem dobreho mensiho auta.Superb..je docela pekne stredni auto,libi se mi v nem sedacky. Vsiml jsem si ze Ford Focusy u vas prodavane a delane v EU jsou ponekud chudsi a drazsi asi nez tady.Kupovani auta je pro mne horror.Uz to ze jak prijdete do prodejny tak se za vama nenapadne zene prodavac a snazi se prodat. Kdyz mate u sebe ridicak a kredit kartu (jako doklad o dobrem zakaznikovi), tak vas jen tak nenecha odejit bez auta a to nemusite mit v kapse ani cent. Rad nakupuji tak, ze si reknu co chci a v jake barve a vybaveni  a cene a oni to uz sezenou behem par dni.Kdyz si vyberu z tech co maji na "placu" tak je pripravene az druhy den a nebo mi ho privezou az domu.Ford ma (jako jine firmy) pro sve zamestnance slevu na nova auta (par tisicovek USD).
0 0
možnosti

natex

10. 10. 2002 22:41
Re: Service a pojisteni.
Už jsem pochopil, chceš si vybrat nové auto, žádný problém, najdi si zaměstnání ve státech. A následují samá pozitiva a výhody - dovolená v Jugoslávii, ... a modří už vědí. Doporučuješ nějaký postup nebo se jen chlubíš? Teď Tě asi napadá - závist, ta ošklivá česká vlastnost, ne, nezávidím, mám dost. Jen žasnu a jen se divím. Čecháček ve státech. Ale třeba se pletu. Potom sorry.
0 0
možnosti

thyronx

9. 10. 2002 23:48
Ja vybiram take rozumne.
Well..pracuji 6-7 dni v tydnu,jezdim za kazdeho pocasi (snih,zaplavy,leto zima) do prace a zpet celkem kazdy den 180km po dalnici ktera je 70% nova a 30% zoufala. Vyber je tedy ze to musi byt silnejsi vetsi auto abych mohl jet i v nekdy hlubokem snehu.Spotreba,bude na nekterem z poslednich mist..ale pohon na vsechny 4 je skoro nutnost.
Ted pouzivam Ford Explorer (prodava se i v CR) za 4 roky jsem najezdil 240,000km!! Takze to bude zase Ford al asi "Escape" je mensi a obsah 6ti valce jen 3 litry.Cena 15,000 USD odpovida memu 90ti dennimu HRUBEMU platu. Je tedy i daleko lacinejsi nez Explorer.Auta,ktera vyrabime v nasem zavode (Ford Expetition a Lincoln Navigators) se nedovazi do Evropy.Jsou ponekud velka i pro mne.(5,6l mi valce) a cena i zacinajici na 50,000 USD jsou pro jiny druh zakazniku nez jsem ja.. 
 
0 0
možnosti

natex

10. 10. 2002 22:35
Re: Ja vybiram take rozumne.
A z toho si mám jako vybrat co za ponaučení?
0 0
možnosti

Otakaro

9. 10. 2002 15:19
CO TADY NACVICUJES? VSADIM SE, ZE LITAS 120, CO? S120 MELA SICE LEVNY POJISTENI, ALE MILERAD SI PRIPLATIM POJISTENI ZA 16TI VENTILOVOU 1.4. NO A KDYZ CHCI SKUDLIT, KOUPIM MOTOR 1.2. TAK SI MYSLIM, ZE NENI CO RESIT, NE?
0 0
možnosti

@

10. 10. 2002 7:38
Re:
Blbe!
Když píšu  o  tom, jak se vyvarovat  koupi škodovky,  která by mohla později mrzet,  tak asi těžko budu mít 120! Ono ještě nemusí znamenat, že když tě táhne 1.4 16 V, že jsi king. Jsou 1.2 s lepšími vlastnostmi, než to tvé vychvalované ...  Hlavně, abys s tím uměl zacházet nebo aby tě pak nerozhodila trochu dražší oprava.
 
0 0
možnosti

@

9. 10. 2002 14:08
rozvážnost neuškodí
Vybrat auto a nedat na mazání medu kolem úst dealery!!!  Z  vlastní zkušenosti  vám  mohu  potvrdit,  že  dealeři  Škody Vám budou při nabízení výrobku lhát, jako když tiskne.
Levné náhradní díly - ano, ale pouze ty, co se minimálně vyměňují. Zjišťoval jsem ceny   lehce poškoditelných ND (skla, plechařina, světla)  na škodovky a ejhle: mnohdy jsou dražší než značkové na zahraniční značky.
Hodinová sazba: u škodovky 500 a více, u zahraničních značek mnohdy méně. Navíc některé  značkové opravny zahraničních značek mají stanovenu sazbu za úkon, takže vás servis nemůže natáhnout tím, že dvouhodinovou opravu vám naúčtuje jako pětihodinovou  práci.
Provoz: nutné časté návštěvy servisů Škoda, kde Vám vnutí, nerozumíte-li technické stránce věci, spoustu zbytečností navíc: máte špatný klínový řemen, máte špatné těsnění pod sáním atp. Kouknětě se na statistku poruch: škodovka je na tom stále špatně, i když se poruchám snažíte předcházet a i když Škodovka vždy s novým modelem hlásí, že  teď to bude jiné, kvalitnější auto. Pár let provozu ukáže, že škodovka stále je škodovkou. Navíc spotřeba ve srovnání s konkurencí také nic moc.
Pojištění nepovinné: už dávno neplatí, že zahraniční vozy jsou nejdražší. Naopak, mnoho zahraničních značek má frontšaft s některou z pojišťoven, která vám udělá pojistku laciněji než ty zbývající.
Pojištění povinné: zde zatím záleží na objemu motoru, škodovka donedávna motory do 1350 cmm nedělala  s  tím,  že  Škoda je určena hlavně pro zahraničí a těch pár čs. motoristů, co si ji koupí, ji nevytrhne.
Akční slevy: škoda využívá akčních nabídek pouze při ukončování výroby modelu nebo když auta nejdou na odbyt. Což je v poslední době vlastně stále. Ale u zahraničních výrobců chytíte akční slevy  v  průběhu celého roku. Takže můžete chytit klimatizaci zdarma a ušetřit 40 000. U škodovky vás sice naladí na akční model s klimatizací zdarma, ale ten akční model nestojí, to co základ bez klimatizace. Takže i v akčním modelu pak tuto vymoženost zaplatíte navíc, i když ne plnou cenou.
Výbava: Škoda  dává za příplatek skoro vše, v základu je motor, volant, 4 kola. To co je jinde standartem, si musíte u Škodovky připlatit. Takže Vás pak stejně vybavený zahraniční model vyjde levněji než stejně vybavená škodovka, a to i v rámic koncernu VW. Navíc některé příplatkové výbavy vychází u škodovky dráž než jinde.
Vezmeme-li v úvahu čs. levnou pracovní sílu a objemy, v jakých škodovka nakupuje výrobní komponenty v cizině, musí nám jasně vyjít, že jakákoliv škodovka je na tuzemském trhu předražená! Je jasné, že někdo může argumentovat tím, za kolik se škodovky prodávají např. v Německu  krát kurz Kč / €, ale takto se to nemůže brát. Důležité je,  kolik platů si na škodovku  může dovolit obětovat cizozemec a  kolik Čecháček - viz diskuze na: http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=A020312_143702_automoto_sid">http://auto.idnes.cz/automoto.asp?r=automoto&c=A020312_143702_automoto_sid
Nechci nikomu rozmlouvat koupi Škodovky, když je vlastenec, ať dopřeje práci našim lidem. Ale ať si taky uvědomí, že ziskovost Škodovky dotuje ztrátovost VW, takže stát z toho prakticky žádný prospěch nemá.  Vím, že  řadě lidí  to  nepůjde pod nos. Nepřiznají si, že se spálili nebo nechali oblbnout psychologickými vábničkami.  Budou trvrdit: mám škodovku, je to nej nej nej... a žádné jiné auto na ni nemá.
Zkuste někdy vzít prodejci ŠKody dech a říci mu: vy nemáte pravdu, s cenou práce je to tak a tak. S cenou ND  tak a tak. S cenou doplňkové výbavy tak a tak. S cenou finálního výrobku tak  a tak. S  pojištěním  tak  a  tak. Jelikož mne škodovka několikráte vypekla v té nejnevhodnější chvíli, sondoval jsem u konkurence. Výsledek je uváděn výše, není to tedy žádné hanění škodovky a vyzdvihování konkrétní značky. Ale mohu o ní napsat více blahodárných zkušeností, než jsem zde uvedl jaksi všeobecně. Jako konkurenci zde nemyslím extrémy nahoru či dolů (asijská produkce  kontra  Mercedes,  BMW ap.) Zkušenosti s provozem Fábií jsou na:  http://auto.idnes.cz/diskuze.asp?all=a&iddiskuze=A020716_173206_automoto_sid">http://auto.idnes.cz/diskuze.asp?all=a&iddiskuze=A020716_173206_automoto_sid.  Vidíte,  že  žádná sláva.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...