Diskuze

V jakých autech jezdí politická elita

Drtivá většina ministrů a dalších politiků, kteří rozhodují o osudech tohoto státu, usedá každý den do limuzíny německé značky. Z průzkumu, který si redakce udělala, vyplynulo, že oblíbenými typy aut tuzemských politických osobností jsou vozy BMW typové řady 7 a Audi A8.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

amanda

21. 10. 2002 11:32
jen lzi..nic jinyho..
..proc cahouni z nasi vlady a ostatni statni sefove proste nereknou pravdu??? ..treba jako..mel bych reprezentovat nebo neco v tom smyslu.. ..ale oni uz proste neumeji rikat pravdu..mozna uz ani nevi co pravda je?????hahahaha ..chudaci ..zijou ve lzi..to musi bejt pekna hlina..
0 0
možnosti

honza

21. 10. 2002 10:09
MUSIM REAGOVAT
ZVOLTE ME ! NEBUDU VYTVARET HODNOTY ALE BUDU TVORIT ZAKONY. ODPOVEDNOST POUZE POLITICKOU O FLEK SE NEBOJIM. VYRAZIT ME NEMOHOU.  MAM JESTE IMUNITU. DO PRACE KAZDY DEN NEMUSIM. POTREBUJI SLUZEBNI AUTO A RIDICE. ZADARMO METRO. OBEDY ZA 10KC. O SVEM PLATU ROZHODUJI SAM. CHCI ASI TAK 75000. CO JESTE KANCELAR ZA 20 000 MESICNE.SEKRETARKU  ZA 15000 NEJLEPE NEKOHO Z RODINY. MARODNI V PLNY VYSI ODSTUPNE A DALSI A DALDALSI VYHODY.  A PROSIM  VAS HLAVNE MI NEZAVIDTE ! ZAMYSLETESE PROSIM.  
0 0
možnosti

Klaus, Dlouhý +&

22. 10. 2002 8:43
Re: MUSIM taky REAGOVAT
Ano.  to  co  co  předvádí  nynější  politická   elita,  o  tom  si  mohli  za  socialismu  nechat  papaláši  jen zdát.  Udělali  to  v  tom  listopadu  1989  suprově:  zneužili  děcek,  která  neměla  vše,   co  chtěla.  Dnes  tyhle  děcka  nejen  že  nemají,  co  by  chtěla,  ale  ani  na  to  nemají  (včetně  jejich  rodičů).  Takže  národe,  utahuj  si  opasky,  my  (Očekávatelé  Funkcí)  si  je  naopak  povolíme  a  budeme  dovádět,  tunelovat,  kázat  vodu,  a  pít  víno  a  vy,  tupej  zbytek  národa,    jen  dřete,  plaťte  daně  a  mnoho  dalších  srážek,  které  v  socialismu  byly  zakomponovány  do  jedněch  daní  a  jinak  držte  ústa  a  krok.  Zruště  zákoník  práce  a  jiné  sociální vymoženosti,  trh  to  přece  vyřeší.  Chcete  v  pracovní  době  k  doktorovi,  marodit,  v  práci  přestávku  na  oběd  či  jen na  záchod,  nemrznout,   nebo  další  podobná  základní  lidská  práva?  Nic  podobného,  kapitalista  Vás  musí  náležitě  vykořistit,  aby  se  mohl  zúčastnit  nespočetných  rautů,  mejdanů,  letět  si  nakoupit  do  Švýcarska  či  Franice  poslední  módní  výstřelky ...  Je  to  přece  demokracie - jeden  dostane  za   práci  8 hrubého,  jiný za stejnou  80  čistého. A to nemluvím o tom,  co dostane venkovan a co Pražák...  A  ten  s  80  si  zařídí  ještě  všemožné  sociální  dávky,  ví  jak  na  to.  Ten  s  8  má  smůlu,  testovaný  příjem  převýšil  o  1  kč  hranici  životního  minima,  takže  nedostane  nic.  Vždyť  podle  ODS  se  dá  bohatě  žít  i  za  minimální  mzdu,  která  je  dnes  tuším   něco  přes  5  tisíc...?  Proč  si  to  sami  nezkusí   za  to  žít?!
 
Závěr:  pokud  chtějí  papaláši  vládnout,  musí  zbytku národa  ukázat,  jak  jde  žít  za  to,  co  sami  národu   diktují.  Není  umění  sebrat  obyčejným  lidem  (kteří  to  nechtěli  a navíc  se nemají  jak  bránit)  různé  sociální  vymoženosti  a  pro  sebe  tyto  vymoženosti  naopak  100 x  zvětšit.  Dělají-li  papaláši  podobné  výstřelky  nadřazenosti,  nelze  to  nazývat  v  žádném  případě  demokracíí  a  je  potřeba  s  tím  urychleně  skoncovat.  Defenestraci,  vyřízení  účtů  a  la  Čaušesku (sorry,  nevím  již,  jak  se  to  píše  správně)  z  Rumunska!
0 0
možnosti

Drson

16. 10. 2002 20:24
Podruzna vec
Kdyby se vsichni prezidentem pocinaje a hejtmany konce venovali poradne sve praci, lidem by bylo uplne jedno, cim jezdi. Pri planovanem schodku rozpoctu 160G korun ceskych je tech par melounu za vozitka nezajimavejch
0 0
možnosti

michal

16. 10. 2002 15:38
nezaměřujme se na pitomosti
absolutně souhlasím, že jde z pohledu společnosti o naprosto zanedbatelonou záležitost...bohužel tyhle kraviny lidi nejvíc zajímají. Já bych prostě nechtěl předsedu vlády ve Felicii a prezidenta ve Fiatu Croma.
0 0
možnosti

ales

16. 10. 2002 12:11
Rols
Meli by si vsichni koupit Rolsy nebo Maybachy.
0 0
možnosti

ferda

18. 10. 2002 14:41
Re: Rols
hlavně za peníze z naších daní
0 0
možnosti

David Ševčík

16. 10. 2002 11:59
Reakce
Vůbec nechápu, proč většina našich politiků musí jezdit v automobilech zahraniční značky. Myslím si, že české vozy jsou dnes na velmi vysoké úrovni. To by jim nestačila např. Škoda Octavia? Asi ne. Nic by se nestalo, kdyby slevili ze svých vysokých nároků. David Ševčík Na Jarově 11 Praha 3
0 0
možnosti

karel

16. 10. 2002 13:51
Re: Reakce
Cim jezdis?
0 0
možnosti

karel

16. 10. 2002 11:25
.
pokud je pravda ze "...Například v Senátu se vozy BMW zakoupily se slevou 40 procent, každoročně se bezplatně obměňují za nové, a pokud najedou více než 70 000 km, budou vyměněny ještě dříve. Auta jsou neustále v záruce, servis a údržba jsou prováděny zcela bezplatně...." tak se mi rozhodne nezda nakup BMW jako spatna volba. Navic Superb patri rozhodne do nizsi kategorie nez BMW rady 7, krom toho jde v podstate o uplne novy typ, ktery ma jiste spoustu nevychytanych much.
0 0
možnosti

kejml

16. 10. 2002 10:52
Proc ma Igor Nemec Passata?
A nema ho spis Pavel Nemec?
0 0
možnosti

S

16. 10. 2002 10:04
Nepresnost
Zpravidla se nejedna o Audi A8, ale Audi A8L. Osobne se na ne za to ovsem nezlobim, v nasi spolecnosti je to tak zarizeno, ze automobil ma i reprezentacni funkci a ministr je formalne i fakticky dost vysoko na spolecenskem zebricku a nejake lepsi auto si zaslouzi. Sam bych si takovou A8L 6.0 quattro hned poridil, kdyby to slo.
0 0
možnosti

wolf

17. 10. 2002 14:09
Re: Nepresnost
Ano souhlasím, cit. názor, který se ke mně dostal: "j ak clovek roste na spolecenskem zebricku, rostou s nim i jeho auta, domy atd. Je to prirozene a spravne. Clovek tim vyjadruje svuj socialni statut a odlisuje se od jinych spolecenskych vrstev. A je i prirozene, ze luza to bude vzdy kritizovat. :-))))".  Je-li pravda, že lidé s velkým EGEM a tím pádem malým JÁ, potřebují velký vůz, co si myslíte o lidech, kteří si takové auto pořizují "jen tak". Aby se mohli předvést, ukázat před ostatními. Ano, přesně proto.
A ještě jeden názor. " Pravda je ta, že je rozdíl mezi společenským žebříčkem lidí, kteří svůj osud ovlivňují sami - tzn. svou pílí, důkladností, důvtipem, ... a to jim přináší efekt, ať už jsou to podnikatelé, vynálezci, uklízečky, apod. Pak je logické a správné, že se někam zařazují a svou třídu reprezentují. Ale u politiků bych to tak neviděl. Ti se pouze zasazují o naše hlasy a pak sami rozhodujou o užití našich peněz, resp. jaké si koupí např. vozy. Takže je to vlastně také jejich zásluha :-)) Rozdíl mezi politikem a zlodějem teď vidím v tom, že zloděj se nevytahuje, že si to koupil za cizí prachy a nesnaží se to trapně obhajovat. Ale zloděj se zas snaží vystupovat jako seriozní podnikatel (či politik). Takže závěr?  Ne se vším se dá plně souhlasit. Když budu myslet na rodinu a její potřeby, tak si taky koupím velký vůz a nepovažuji to za projev velkého EGA a malého JÁ. Rozdíl asi je, jaký velký vůz to bude. Velké A8 Coupe (tzn. 5 metrové auto se 2 dveřmi) a Jeep Cherokee s 5 dveřmi stejné délky svědčí o něčem jiném a hlavně o jejich majiteli. Ikdyž, která rodina si pořizuje rodinný Jeep? Zas je to spíš honění EGA.
0 0
možnosti

@

16. 10. 2002 9:46
Co k tomu dodat ...
Pamatujete  se,  jaká  kdysi  byla  "sláva"  s  Octávií  LONG  pro  papaláše?  Dnes  po  ní  ani  pes  neštěkne...  Co  vím,  tak  Škodovka  nenabízí  pancéřované  vozy,  když  jde  o  tu  zmiňovanou  bezpečnost  přepravovaných osob.  A  už  vidím,  jak  se  ministři  a  další  papaláši  přepravují  Superblbem,  který  u  nás  ve  městě  mají  obchodníčci,  aby  s  ním  přepravovali  basičky  s  pívem,  mouku  na  knedlíky  a  čerstvé  pečivo  do  svých  koloniálů  a  vývařoven  pro  německé  turisty.   Dále  si  nedovedu  představit,  že  by  ministři  a  prezident (ten  zatracuje  vše  české)  jezdili  ve  škodovkách,  když  i  nižší  úředníci  samospráv,  bank  a  pojišťoven  a  dalších  skoro  krachujích  podniků  či  firem  se  zahraniční  účastí  si  pořizují  luxusní  značky  zahraniční  provenience.
A  pamatujete  se,  když  při  převratu  v  r.  1989  odsuzovali  Očekávatelé  Funkcí,  že  komunistické  špičky  jezdily  v  Tatrách  613  za  270  tisíc  Kčs?   Před  "sametem"  jezdila  Adamcova  vláda  na  zasedání  dokonce  autobusem  -  obyčejnou  Karosou,  která  tehdy  nemívala  ani  klimatizaci ...  Když  dnes jezdí  v  daleko  luxusnějších  a  dražších   autech  současní  papaláši, je  to  již  v nejlepším  pořádku...  To  je  demokracie,  co ...?
0 0
možnosti

Dolik007

17. 10. 2002 12:39
Re: Co k tomu dodat ...
Souhlas do písmene - nemám co dodat, já bych to líp nenapsal...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...