Diskuze

Test ojetého peugeota skončil před limitem

Již po ujetí dvaadvaceti tisíc kilometrů skončil redakční dlouhodobý test třináct let starého Peugeotu 405 SRDT, přestože se původně počítalo s absolvováním porce 40 tisíc kilometrů.2.1.02: Laciný diesel: úspory, nebo oči pro pláč23.1.02: Laciný diesel=problémy17.5.02: Peugeot v dlouhodobém test ujel čtvrtinu20.8.02: Redakční Peugeot 405 je v polovině testu
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomáš

16. 5. 2003 10:32
Peugeoti???
Každé auto má své. Ani japonci a ani němci nejsou bez chyby. Je pravda, že němci jsou velmi precizní ale také se to odráží na cenách vozů. Zpět k Peugeotům. AAA jako bazar to ne nazval bych to jinak asi něco jako výkup mršin. Ještě jsem nikoho neviděl kdo by tam odtud dovezl "čisté" auto a to i přes varování. Já mám svého třetího a to Peugeota 405 Mi16 r.v 91 dovoz Německo a i když je to benzím je to super auto. Jde o původ a servisování auta. Já mám servisní knížku vedenou z Německa a tady v ní pokračuji a no problem. Pouze jen běžné věci. Jediné co jsem měnil byly silentbloky(stabilizátory) nápravy. 650,-Kč. Jako první jsem měl 205 1.8 GRD supr autíčko ale zloději pracovali. Další 309GRD šlo na prodej 480000 na tach. start první otočení naplň motoru polosyntetika 10W-40. No prostě ten kdo na to peče tak taky dostane ten správný výsledek. AAA to je bez komentáře.
0 0
možnosti

Petr

14. 2. 2003 9:18
Raedaktoři jsou....
Opět se redaktoři IDnes ukázali joko... radši to psát nebudu. Koupit starou vranu s turbodiselem s AAA?? Ještě k tomu dovezenou ze zahraničí, Peugeot.... to samo už svědčí o tom jací jsou to zanlci automobilů. Jestli chtěli ukázat jak AAA naletí úplný idiot, tak se jim to povedlo. Podobný vůz by jinak kopili v jiném bazaru právě třeba za oněch 75 tísíc...výkup by byl 42..... to je ta horší variantam pokud by auto kopily od majitele bylo by to cca 70tis a vlastní prodej tak 50-55tis. .... Stará šunka v turbodiselu je skutečně hloupost, navíc s nejasným původem a historií, AAA vám garantují jen to, že své peníze zpátky nikdy neuvidíte. Ale jinak jdou s nimi dělat dobré kšefty, ...kupujeme u nich auta do firmy, potřebujeme relativně spolehlivé, levné, které kde kdo opraví....jedná se o Favority a Formany, na jezdění po okreskách a stavbách víc než dostačující. např. Forman jsme koupily za 75tis. r.94, na tacho.78.tis .... možná se vám zdá cena vysoká....ale, na cesťácích auto "vidělalo" 45tis, po roce se umilo, stočil tach. na 60tis a prodalo zpět do AAA za 67tis.! Nejlepší varianta pro stavební firmu....kopit Fabii, blbost....o teréním autě ani nemluvím.
 
 
0 0
možnosti

kapitán

25. 1. 2003 14:15
Mám Peugeota
0 0
možnosti

Robert

26. 12. 2002 16:34
Reakce na dlouhodobý test 405
Sám vlastním Peugeot 405 1,9D má najeto 301000Km,rok výroby je 89 mám ho asi čtyři roky a nemůžu si stěžovat.Dost často táhnu vozík a jak říkám vůbec se nemusím nijak omezovat.A teď se podržte soused má 205 1,8D r.v.86 používá ji ve firmě a má najeto 598000Km,měnil na autě všechno možné kromě plechařiny a jakéhokoliv dílu na motoru.Všechno záleží na majiteli a ne na autě(do jisté míry samozřejmě)
0 0
možnosti

Mňáfa

11. 11. 2002 11:43
V předposledním Světě motorů byl test naftové 309. Motor měl nalítáno 200 tisíc a byl ve špičkovém stavu, jen kastle byla po třinácti letech zrezlá. To je pro ty mudrlanty, co si myslí, že francouzi nebo Italové dělaj špatný auta.
0 0
možnosti

Pavel Simak

2. 11. 2002 18:02
Japonci=kvalita?
Francouzske auto jsem nikdy nevlastnil.Mam Acura[Honda] Integra 1,6 DOHC z roku 1988,304 tisic km na tacho,jsem druhy majitel,motor toci 7000,spotreba 6-8 litru,podle servisni knizky a uctu vymena rozvodoveho remenu,tlumicu,desticek,kotoucu,baterie,naplne do klima,pneumatiky a ja jsem nedavo vymeil moturek topeni[novy 1.088 Kc], naplne a filtry.Kolega ma na Hondu[z Japnska] 504 tisic bezproblemovych km.Mel jsem take Golfa II 1,9 D z roku 1987,take jsem byl druhy majitel se servisni knizkou,pri 360 tisicich jsem menil tesneni pod hlavou,jinak zadne vazne problemy,moje pritelkyne ma Golfa II 87 rok,1,8 ktereho jsem privezl z NSR,take od prvniho majitele s knizkou,[250 tisic km]auto nema zadne vazne problemy.Mel jsem take Ford Probe 2,2 turbo,89;take jsem byl druhy majitel,super auto,ale velka spotreba pri velkych rychlostech.Jeep Cherokee 4,0 litru,to je neuveritelne poruchovy auto.Moje dalsi auto bude uplne nove!Moje prvni v mem zivote,moc jse na nej tesim.Japonec asi zvitezi.Na MB,BMW a jina luxusni auta asi mit nebudu.Mnoho najetych km bez nehod a oprav preje vsem.Ctenar.
0 0
možnosti

miles

24. 10. 2002 14:05
405 SRDT
Kdo chce diskutovat o kvalitach aut 15 let starych, tak je bud fanda do veteranu a nebo neumi pocitat. Stare auto je jako stary kompot - muze byt jeste dobry nebo muzete chytit prujem. Mam to same auto. Je 10 stare, najeto ma 200.000 km na tachometru. Problemy? Letos brzdove desticky i s kotouci (4.000,- ). Pristi rok budu muset vymenit vyfuk.  Vstupni investice byla 90.000,-. Mohl jsem to dat jako akontaci a ted jezdit v nove fabii. To bych ale do kufru nedal kolo a mesicne bych caloval 5.000,- cele 3 roky. Je ale pravda, ze po tomhle testu se trochu bojim.
0 0
možnosti

bobes

23. 10. 2002 10:41
5Kč na kilometr jen za opravy +1kč na naftu je dost!
To jezdím se starým pekáčem favoritem levněji. Za údržbu cca 550/olej, filtr/+3000výfuk+barva 1000Kč+840pneumatik=5390Kč-+pojistka...!/2roky/.+2kč/km cca za benzín!?
0 0
možnosti

David

23. 10. 2002 6:28
Nafťák ?
Zkuste příště testovat nějaký vůz s benzínovým motorem a ne šetřit na pohoných hmotách. Nafta patří do kamen nebo do bagru a ne do osobáku. Není nic horšího než když vedle Vás na parkovišti začne parkovat podle zvuku nějaký traktor z roku 1920, Vy se otočíte a za Váma parkuje 2 roky starý W. Passat. To je vysloveně odporné, takže se nedivím že se ta "naftová hrča" zdála tomu mechnikovi příliš hlučná.  
0 0
možnosti

simon

23. 10. 2002 10:22
Re: Nafťák ?
Až ti ti ten TDI Passat na dálnici natrhne prdel tak abys ses nedivil
0 0
možnosti

RACER

22. 10. 2002 16:15
Zákaz dovozu francouzských výrobků
Bohužel, musím po podobných zkušenostech jako redakční test P 405 zkonstatovat, že obecně veškeré francouzské výrobky mají velmi nízkou životnost a kvalitu. Navrhl bych zákaz dovozu veškerých francouzkých výrobků, automobilů především. Bylo by dobré, aby se v naší zemi prodávaly domácí produkty jako např. OCTAVIA, FABIA za ceny odpovídající kupní síle obyvatelstva-Škodovka předražuje, nyní musí dokonce i propouštět(zlevnit nechce). Pak by zmizely ze silnic vraky, které ohrožují a zamořují životní prostředí . V ČR jezdí údajně vozy s průměrným stářím 13.5 let a to není dobrá situace.
0 0
možnosti

Speedy

23. 10. 2002 14:39
Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
Klidně si zakazuj co cheš, ale v garáži mám 206 GTI a na dvoře firmy 406 2.2 HDI a jsem s nima naprosto spokojenej. Možná proto, že 406 byla funglovka a 206 předváděčka od známýho prodejce. Ve škůdce bych se teda fakt kodrcat nechtěl. A ještě se dívat na ty děsný plasty uvnitř, no to né. A pokud si pamatuju, naposled když u nás nic jinýho než škodovky a ladovky nejezdilo, tak to tady řídili komanči a to stálo všechno za ho... Tak se vrať za soudruhama do skanzenu, pozdravuj tam a raději se nevracejte. Hasta la vista.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...