Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test ojetého peugeota skončil před limitem

Již po ujetí dvaadvaceti tisíc kilometrů skončil redakční dlouhodobý test třináct let starého Peugeotu 405 SRDT, přestože se původně počítalo s absolvováním porce 40 tisíc kilometrů.2.1.02: Laciný diesel: úspory, nebo oči pro pláč23.1.02: Laciný diesel=problémy17.5.02: Peugeot v dlouhodobém test ujel čtvrtinu20.8.02: Redakční Peugeot 405 je v polovině testu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš

Peugeoti???
Každé auto má své. Ani japonci a ani němci nejsou bez chyby. Je pravda, že němci jsou velmi precizní ale také se to odráží na cenách vozů. Zpět k Peugeotům. AAA jako bazar to ne nazval bych to jinak asi něco jako výkup mršin. Ještě jsem nikoho neviděl kdo by tam odtud dovezl "čisté" auto a to i přes varování. Já mám svého třetího a to Peugeota 405 Mi16 r.v 91 dovoz Německo a i když je to benzím je to super auto. Jde o původ a servisování auta. Já mám servisní knížku vedenou z Německa a tady v ní pokračuji a no problem. Pouze jen běžné věci. Jediné co jsem měnil byly silentbloky(stabilizátory) nápravy. 650,-Kč. Jako první jsem měl 205 1.8 GRD supr autíčko ale zloději pracovali. Další 309GRD šlo na prodej 480000 na tach. start první otočení naplň motoru polosyntetika 10W-40. No prostě ten kdo na to peče tak taky dostane ten správný výsledek. AAA to je bez komentáře.
0/0
16.5.2003 10:32

Petr

Raedaktoři jsou....
Opět se redaktoři IDnes ukázali joko... radši to psát nebudu. Koupit starou vranu s turbodiselem s AAA?? Ještě k tomu dovezenou ze zahraničí, Peugeot.... to samo už svědčí o tom jací jsou to zanlci automobilů. Jestli chtěli ukázat jak AAA naletí úplný idiot, tak se jim to povedlo. Podobný vůz by jinak kopili v jiném bazaru právě třeba za oněch 75 tísíc...výkup by byl 42..... to je ta horší variantam pokud by auto kopily od majitele bylo by to cca 70tis a vlastní prodej tak 50-55tis. .... Stará šunka v turbodiselu je skutečně hloupost, navíc s nejasným původem a historií, AAA vám garantují jen to, že své peníze zpátky nikdy neuvidíte. Ale jinak jdou s nimi dělat dobré kšefty, ...kupujeme u nich auta do firmy, potřebujeme relativně spolehlivé, levné, které kde kdo opraví....jedná se o Favority a Formany, na jezdění po okreskách a stavbách víc než dostačující. např. Forman jsme koupily za 75tis. r.94, na tacho.78.tis .... možná se vám zdá cena vysoká....ale, na cesťácích auto "vidělalo" 45tis, po roce se umilo, stočil tach. na 60tis a prodalo zpět do AAA za 67tis.! Nejlepší varianta pro stavební firmu....kopit Fabii, blbost....o teréním autě ani nemluvím.
 
 
0/0
14.2.2003 9:18

kapitán

Mám Peugeota
0/0
25.1.2003 14:15

Robert

Reakce na dlouhodobý test 405
Sám vlastním Peugeot 405 1,9D má najeto 301000Km,rok výroby je 89 mám ho asi čtyři roky a nemůžu si stěžovat.Dost často táhnu vozík a jak říkám vůbec se nemusím nijak omezovat.A teď se podržte soused má 205 1,8D r.v.86 používá ji ve firmě a má najeto 598000Km,měnil na autě všechno možné kromě plechařiny a jakéhokoliv dílu na motoru.Všechno záleží na majiteli a ne na autě(do jisté míry samozřejmě)
0/0
26.12.2002 16:34

Mňáfa

V předposledním Světě motorů byl test naftové 309. Motor měl nalítáno 200 tisíc a byl ve špičkovém stavu, jen kastle byla po třinácti letech zrezlá. To je pro ty mudrlanty, co si myslí, že francouzi nebo Italové dělaj špatný auta.
0/0
11.11.2002 11:43

Pavel Simak

Japonci=kvalita?
Francouzske auto jsem nikdy nevlastnil.Mam Acura[Honda] Integra 1,6 DOHC z roku 1988,304 tisic km na tacho,jsem druhy majitel,motor toci 7000,spotreba 6-8 litru,podle servisni knizky a uctu vymena rozvodoveho remenu,tlumicu,desticek,kotoucu,baterie,naplne do klima,pneumatiky a ja jsem nedavo vymeil moturek topeni[novy 1.088 Kc], naplne a filtry.Kolega ma na Hondu[z Japnska] 504 tisic bezproblemovych km.Mel jsem take Golfa II 1,9 D z roku 1987,take jsem byl druhy majitel se servisni knizkou,pri 360 tisicich jsem menil tesneni pod hlavou,jinak zadne vazne problemy,moje pritelkyne ma Golfa II 87 rok,1,8 ktereho jsem privezl z NSR,take od prvniho majitele s knizkou,[250 tisic km]auto nema zadne vazne problemy.Mel jsem take Ford Probe 2,2 turbo,89;take jsem byl druhy majitel,super auto,ale velka spotreba pri velkych rychlostech.Jeep Cherokee 4,0 litru,to je neuveritelne poruchovy auto.Moje dalsi auto bude uplne nove!Moje prvni v mem zivote,moc jse na nej tesim.Japonec asi zvitezi.Na MB,BMW a jina luxusni auta asi mit nebudu.Mnoho najetych km bez nehod a oprav preje vsem.Ctenar.
0/0
2.11.2002 18:02

miles

405 SRDT
Kdo chce diskutovat o kvalitach aut 15 let starych, tak je bud fanda do veteranu a nebo neumi pocitat. Stare auto je jako stary kompot - muze byt jeste dobry nebo muzete chytit prujem. Mam to same auto. Je 10 stare, najeto ma 200.000 km na tachometru. Problemy? Letos brzdove desticky i s kotouci (4.000,- ). Pristi rok budu muset vymenit vyfuk.  Vstupni investice byla 90.000,-. Mohl jsem to dat jako akontaci a ted jezdit v nove fabii. To bych ale do kufru nedal kolo a mesicne bych caloval 5.000,- cele 3 roky. Je ale pravda, ze po tomhle testu se trochu bojim.
0/0
24.10.2002 14:05

bobes

5Kč na kilometr jen za opravy +1kč na naftu je dost!
To jezdím se starým pekáčem favoritem levněji. Za údržbu cca 550/olej, filtr/+3000výfuk+barva 1000Kč+840pneumatik=5390Kč-+pojistka...!/2roky/.+2kč/km cca za benzín!?
0/0
23.10.2002 10:41

David

Nafťák ?
Zkuste příště testovat nějaký vůz s benzínovým motorem a ne šetřit na pohoných hmotách. Nafta patří do kamen nebo do bagru a ne do osobáku. Není nic horšího než když vedle Vás na parkovišti začne parkovat podle zvuku nějaký traktor z roku 1920, Vy se otočíte a za Váma parkuje 2 roky starý W. Passat. To je vysloveně odporné, takže se nedivím že se ta "naftová hrča" zdála tomu mechnikovi příliš hlučná.  
0/0
23.10.2002 6:28

simon

Re: Nafťák ?
Až ti ti ten TDI Passat na dálnici natrhne prdel tak abys ses nedivil
0/0
23.10.2002 10:22

A_J_S

Re: Re: Nafťák ?
Muzes mit pravdu, ale nic to nemeni na veci, ze stejne bude na nejblizsim parkovisti startovat jak traktor.
0/0
23.10.2002 10:58

sinom

Re: Re: Re: Nafťák ?
Auta neposuzuji podle toho jaký mají zvuk na volnoběh, ale podle toho jak jezdí, a když už, tak jak se projeví zvuk motoru za jízdy, případně jak je slyšet za jízdy přímo v kabině. Rozhodně nejsem zastáncem ječivých motorů při vyšších rychlostech (od 150 výše), neboť když jedeš delší trasu např. několik hodin do Německa může to lézt docela na nervy.
0/0
23.10.2002 13:17

KuaJa

Re: Nafťák ?
To je fakt dobra pitomost - to mohl napsat dobry exot - jeste by me zajimalo, co mas za auto? Kdybys mohl sedet vevnitr toho auta, tak by ti hluk asi nevadil. Jizdni naklady jsou tak vyrazne lepsi a jizdni komfort je u novych aut bez ztraty proti benzinakum - samozrejme, ze se musi vyplatit vysi porizovaci naklad.
0/0
24.10.2002 5:55

mm

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.2.2003 10:24

RACER

Zákaz dovozu francouzských výrobků
Bohužel, musím po podobných zkušenostech jako redakční test P 405 zkonstatovat, že obecně veškeré francouzské výrobky mají velmi nízkou životnost a kvalitu. Navrhl bych zákaz dovozu veškerých francouzkých výrobků, automobilů především. Bylo by dobré, aby se v naší zemi prodávaly domácí produkty jako např. OCTAVIA, FABIA za ceny odpovídající kupní síle obyvatelstva-Škodovka předražuje, nyní musí dokonce i propouštět(zlevnit nechce). Pak by zmizely ze silnic vraky, které ohrožují a zamořují životní prostředí . V ČR jezdí údajně vozy s průměrným stářím 13.5 let a to není dobrá situace.
0/0
22.10.2002 16:15

Speedy

Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
Klidně si zakazuj co cheš, ale v garáži mám 206 GTI a na dvoře firmy 406 2.2 HDI a jsem s nima naprosto spokojenej. Možná proto, že 406 byla funglovka a 206 předváděčka od známýho prodejce. Ve škůdce bych se teda fakt kodrcat nechtěl. A ještě se dívat na ty děsný plasty uvnitř, no to né. A pokud si pamatuju, naposled když u nás nic jinýho než škodovky a ladovky nejezdilo, tak to tady řídili komanči a to stálo všechno za ho... Tak se vrať za soudruhama do skanzenu, pozdravuj tam a raději se nevracejte. Hasta la vista.
0/0
23.10.2002 14:39

RACER

Re: Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
Jezdil jsem s P 309-již nikdy více, výměna snad všech dílů, které v autě byly. Měl jsem možnost jezdit s OCTAVIA 1.9 TDI-super. Nyní jezdím Seat Toledo více než 9 let starým-super. Ty hloupé komentáře si laskavě nech.
0/0
24.10.2002 9:42

Otakáro

Re: Re: Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
9 let starý toledo? tak to je uz lepsi stejně stara felicie nebo fanouš, nevím co tehdá ještě dělali. Jedno toledo r.v 95 1.9td jsem řídíl asi tak před pěti rokama a už tehda to byla šunka. Otec s ním najel 100 000 km a říkal, že s tou koupí strelil kozla.
0/0
24.10.2002 14:27

Speedy

Re: Re: Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
A než jsi s tím začal jezdit, tak ta 309 byla dvakrát otočená přes střechu, co? Říkam, bořený auta nebrat, klidně kupte tři roky starý se slušným zacházením a nemůžete udělat chybu. Dneska jsou všechny auta kvalitní, takže není co řešit a je jedno jestli je to toledo, megane, 307 nebo golf
0/0
24.10.2002 14:32

405

Re: Zákaz dovozu francouzských výrobků
Spi dal !!!
0/0
29.10.2002 6:46

k tematu Peugeot 405 Diesel
, Pred lety jsme koupili do rodiny ve Svycasku ojety P 405 Diesel (nikoliv turbo). Mel najeto cca 66.000 km., puvodni TP, servisni knizku. Najezdil za primerene udrzby (desticky, oleje, rozv.remen, renovace zadni napravy - u techto vozu stadnard) dalsich vice nez 100.000 km zcela bez problemu. Prodali jsme jej s cca 175.000 km na tachometru, stale jezdi, startuje, se spotrebou cca 5,5 l. nafty a bez spotreby oleje. Kompresni tlaky nevykazuji zadny velky pokles, podle meho odhadu lze pocitat s zivotnosti motoru do cca 250.000 km. Cely problem tkvi v tom, jak u nakupu ojeteho vozu s dieselovym motorem zjistit stav motoru. Nelze-li to prokazat servisni knizkou pocet km (napr. pri dovozu ze zahranici), pak je nutnosti kontrola kompresnich tlaku - zkuste to schvalne pri nakupu v AAA.... Ridim se zlatym pravidlem - auta nakupuji ojeta primo z dovzu ze zahranici, se servisni knizkou. Hezky den Ondra
0/0
22.10.2002 15:49

Speedy

Re: k tematu Peugeot 405 Diesel
P405 GRI jsme kdysi taky meli, kdyz ji ukradli, mela natoceno 150 000 km a zadnej problem, ani zadni naprava. A kamosovi jsem z Rakouska dovezl 405 SRDT, teda turbodisela, mel akorat prdlou hlavu, protoze fricek tam nelil vodu a tak se nechala jen vymenit, uz s ni jezdi rok, celkem ma najeto kolem 130 tisic a pry zadny zavady. Jo je to rv 95 a vysla ho se vsim vsudy na 130 tisic. Stokrat lepsi nez nejakej lepenec z acek, navic nebouranej, takze dalsich 130 tisic udela v pohode.
0/0
24.10.2002 7:29

pavel

Ojetinu? Jedině od majitele!
V autobazaru bych si auto už nikdy nekoupil Podobně jako většina zdejších pisatelů mám s autobazarem jen negativní zkušenosti. Např. údajně garážovanému favoritu r.v.94 jsem prostrčil ruku nad kolem do motoru... Ojeté auto je podle mě rozumnější investice než nové. Ale všeho s mírou. Já i přítelkyně se vozíme v ojetinách koupených na inzerát od majitele a je naprostá spokojenost (mimochodem, kolik by stála Felicie 1,3 r.v. 97, metalíza, střešní okno, autorádio, najeto 40 tis.km podle servisní knížky, v bazaru?).
0/0
22.10.2002 15:20

JaHo

AAA je obchod dobrý jen pro majitele onoho autobazaru
Koupil jsem si tam auto, které mělo deklarováno pětirychlostní převodovku. Nemělo. Při reklamaci mi řekli, že byc h měl vědět, že Citroën 1,O l nemá ppět rychlostí.Neupozornili mne, že do levých předních dveří zatéká, protože jsou vyhnuté .  atd. 65.OOO Kč jsem ddal při zpětném nabíd nutí k odkoupení AAA  mi chtěli dá 25.OOO Kč. Při koupi jednali v rukavičkách, při reklamaci v boxerských rukavicích. Když vidím pana Jágra, jak jim děšlá reklamu, je mi z toho špatně.
Okamžitě jsem tehdy musel měnit olej v motoru i převodovce, protože tam téměř žádný nebyl, za půl roku jsem zjistil, že pneu byly zpuchřelé atd. Inu do AAA jen za trest a z příkazu soudu. Větší znekorektnost snad mají jen podomní obchodníci. 
 
0/0
21.10.2002 20:42

jj

prodali auto-potrebovalo novy olej
jak nekdo muze byt tak blby,ze po zasadnich opravach auto proda se znacnym prodelkem,protoze jeste potrebuje novy olej a desticky. panove,vami placeny mechanik vam rekl ze auto jeste najezdi desitky tisic km-vubec nechapu proc jste nedokoncili redakcni test. ze by stary peguot nebylo to prave k dlouhodobemu testu-co takhle mercedes 500?
0/0
21.10.2002 18:28

Finist

V Áčkách totiž koupí auto jenom pitomec.
Nebo známej někoho z áček. Ten se pak bát nemusí.  Dost možná byla i provize, za nákup u nich, ne?
0/0
21.10.2002 17:01

Jarda

Jestli ta 405ka byla dovezená bouraná od Helmutů a prodaná do AAA, tak tomu docela věřím, že se s tím nedalo jezdit. Ovšem když koupíte novou Fabii, tak je to to samý, aspoň podle testu MF dNes. Na tý škodovce bylo pokažený snad úplně všechno. Co takhle koupit nějakýho Japonce, ty jsou nejspolehlivější, něměecký šunky se můžou jít bodnout.
0/0
21.10.2002 17:01

Vojta

Re:
Naprosty souhlas. V praci jezdim s rok starou fabii combi ktera zere asi 8 litru. Najeto ma 30 000 a je po oprave serva i po vaznejsi oprave motoru o ktere mi radsi ani v servisu nic moc nerikali. Naopak doma jezdim s Nissanem Almera uz asi 6 let, najeto ma 200 000 a zere 6 litru. Vse co jsem do nej musel investovat je naprosto bezna udrzba a prohlidky.
0/0
22.10.2002 22:09

dada

Informace
Jestli někdo čtete časopis Svět Motorů, tak tam vychází seriál o nákupech bazarových automobilů. Autoři jsou dva, z nichž jeden je hlavní nákupčí z AAA. Vždycky si tam honí tričko, co všechno na tom autě z jeho stavu nepozná (někdy je to napínavý jak detektivka).  Ale když si tam člověk auto kupuje, tak mu toho zase tolik nepovědí. Auto jsem tam kupoval, chovali se ke mně slušně. Člověk musí mít při výběru štěstí.
 
0/0
21.10.2002 16:32

bon bon

Novináři ???? ... Odborníci ???
Z jakého titulu se pasujete do role odborníků, schopných hodnotit auta? Myslím si, že o Vašich kvalitách hovoří to, že si koupíte 12 let staré auto za 89 000,- Kč a po najetí dvaadvaceti tisíc km a po cca 10 měsících ho prodáte v bazaru (za hotové !!!) za 42 000,- Kč. S takovýma jako jste Vy by jsem chtěl obchodovat. Až budete chtít zase nějaké auto k testování, tak se mi ozvěte, já Vám nějaké seženu. Co tak třeba Passat z roku 1995 ? Nechám Vám ho k testu za 190 000,- Kč. Vy ho pohaníte, zhuntujete a pak ho za třičtvrtě roku od Vás vykoupím tak za 90 000,- Kč.
0/0
21.10.2002 16:21

Ivos

LEZ
Ty clanky o 405 byly pekne nefer, jsou to negativne zamerene, naaranzovane a opakovane lzi. MF dnes je vlivny denik a jiste takhle velmi pomuze Svazu dovozcu a Skodovce zvysit prodejeVe vetsine jsou podrazaci a delaj hnusny ksefty, o tom zadna.Neznamena to ale,ze vsechny ojety auta musej bejt spatnyDiesely malo berou, dlouho vydrzi a vetsine lidi dobre slouzi.Ovsem automobilky potrebuji prodavat a vydelavat-takze poslusne ovecky, udelejte co Vam radi pani redaktori!Vykaslete se na diesela - vzdyt je tak stary a muze nadelat tolik potizi....zaskocte si radsi pro nejakou novou trimetrovou plechovku do nalesteneho autosalonu, za pouhejch 300tisic to je pro Vas to nejlepsi 
0/0
21.10.2002 13:49

RAT

Re: LEZ
Mozna to vyzni negativne, ale ja bych si take nekoupil pazouta, auto s pi*ou, ci snad citrona, zkratka auto od francouskych stavkaru u me nebudi dojem kvalitniho vozu, to spise nemecke, ci japonske. :-)
0/0
21.10.2002 14:10

Otakaro

Re: Re: LEZ
fujtajbl, nemeckou sunku ani zadarmo a ty pokriveny japonci, no to uz vubec ne. Jedine nadherne italske a francouzske vozy a uslechtile anglicke znacky, ale nemce fakt ne.
0/0
23.10.2002 16:32

Warner

Re: LEZ
Jako spravny Cech vite lip, co se stalo. Tak to vyklopte, jak to cele bylo, kdyz takto se to podle vas stat nemohlo. Samozrejme, mate "pravdu", v bazarech se prodavaji pouze skvela, nepretocena, nebourana, skoro nova a plne funkcni auticka. Zatimco prodejci novych prodavaji poruchove krapy. Jen mi vrta hlavou, kam jedou ty vraky nad podvalnicich, ktere smeruji z Nemecka k Rozvadovu, kudy pravidelne jezdim ... Ze by do autosalonu, vy mudrlante?
0/0
21.10.2002 14:16

karel

Re: LEZ
... z clanku  spis plyne nekupuj auta u AAA, zvlaste pokud nemas tolik penez jako treba JAGR, ktereho par korun za opravy rozhodne nemuze rozhodit . Docela by mne zajimalo co Jagra (i jine, Loprais, ...) presvedcilo jit do reklamni kampne ve prospech AAA, zvlaste ke kontroverznim nazorum na tohoto prodejce. Mozna dostali zadarmo starsi Peugeot 405 ...
0/0
21.10.2002 14:21

HonzA

Re: Re: LEZ
Co je presvedcilo? Prachy! Ja osobne nejak nemuzu uverit, ze Jagr a dalsi hokejovy i jiny hvezdy jezdej v autech z AAA.
0/0
21.10.2002 14:29

NovoCZ

Re: LEZ
Koukám, že ses právě naučil číst. Kdybys uměl číst už dřív, přečetl by sis články o testu Opelu Vectra, co tam měli dřív, a ty vyzněly naopak dost pozitivně. Mimoto, ty jsi někdy měl staryho francouzského turbodiesela s nalítanýma více jak 250.000 km s neznámou minulostí ?
0/0
21.10.2002 14:25

bob

5 z počtů
Nevím kde jste přišli na celkové náklady "pouhých" 111 tisíc Kč, když jednotlivé položky v článku dávají dohromady vícjak 60 tisíc. Nevykládejte mi že oleje, dálniční známka aj. "drobnosti" vyšly za půl roku a 22.000 km na více než 40 tisíc. V každém případě se ukázala "výhodnost" koupě starého auta v autobazaru.
0/0
21.10.2002 12:18

natex

Re: 5 z počtů
Zbytek je rozdíl mezi kupní a prodejní cenou...
0/0
21.10.2002 13:14

Pozorný

Podnikat v autobazarech
Když se vezme do úvahy, že redaktoři koupili P 405 v Ačkách za 89000 Kč a že autobazar toto auto koupilo odhadem za 60000 až 65000Kč od prodávajícího a vydělalo odhadem 24 až 29000 Kč a v dalším kole v Auto ESA bylo znovu prodáno se ziskem 30000Kč je nutné si položit otázku zda má smysl vůbec pracovat a nedej Bože poctivě podnikat.
0/0
21.10.2002 12:11

Poklop

Re: Podnikat v autobazarech
To je přece otázka nabídky a poptávky ... Chceš vyčítat bazaru, že to za takovou cenu nabízí, když to za ni prodá ? To je přece blbost ...
0/0
21.10.2002 12:51

koumes

ojetiny
možná jsem naivní, ale já bych ojetý auto kupoval jedině u dealera tý samý značky, protože bych čekal solidnost a prověření auta
0/0
21.10.2002 11:41

Ja

Re: ojetiny
tak to si nepomůžeš, kupoval jsem dvakrát ojetinu u značkového prodejce, jednou bylo vše OK (Auto Heller Ostrava), podruhé jsem k autu dostal padělanou servisní knížku (tím se vyznamenal Ford Dankar Ostrava)... Takže ani značkový prodejce už není zárukou
0/0
21.10.2002 13:02

koumes

Re: Re: ojetiny
a stěžoval sis na ně na oficiálním zastoupení?
0/0
21.10.2002 13:31

Ja

Re: Re: Re: ojetiny
Ne, nabídli mi celkem přijatelné řešení.
0/0
21.10.2002 17:05

berushka

Peugeot 309 diesel
Koupil jsem pred 4 lety Peugeot 309, pisi to sem proto, ze pouziva uplne stejny motor. Tehdy stala 90.000 + vymena tlumicu + autobaterie. A mel jsem klid az do doby, kdy jsem auto totalne zrusil. Kupoval jsem pouze naftu (spotreba pod 6 litru) a kazdych 7-8 tisic km vymena oleje + filtru za asi 700,- Kc, takze to nebude to asi nebyl ten hlavni problem prodeje. Hlavni problem vidim v problemovem autobazaru, ktery je znam prave kvalitou prodavanych aut.
PS: Ted jsem si zase koupil 309 diesela za 60 tisic. Je sice o 4 roky starsi, ale spotreba vypada, ze je jeste nizsi.
0/0
21.10.2002 10:50

Poklop

Re: Peugeot 309 diesel
Myslim, že kvalita drtivý vetšiny ojetin v bazarech je mizerna. Lhostejno, jestli jsou to Áčka nebo Franta Novák Autobazar. Člověk tomu buď musí rozumět, nebo musí mít štěstí. A to dost velký, zvlášť v případě koupě kolem 80tis.
0/0
21.10.2002 13:04

Huber

vcera to vase auto nekdo koupil,je to prodany
Ted 21/10/02 bylo na strankach autoesa ze Peugeot SRD co jste testovali, je prave prodany za v clanku zminovanych 75 000. Nejakej chudak to koupil, usmlouval to treba o pet tisic a myslel si, co ma za auto. Vydelek pro bazar 30tisic za par dni je docela slusny umeni.
0/0
21.10.2002 9:48

karel

Re: vcera to vase auto nekdo koupil,je to prodany
ono se neni cemu divit, kdyz jsou lidi zblazneni do dieselu ..., vezmou v uvahu pouze kolik daj za palivo a zbytek je moc nezajima , osobne bych zavedl ekologickou dan na exhalace z aut - z toho by spousta starych aut (zejmena dieslovych) nebyla jiz tak "vyhodna" koupe
0/0
21.10.2002 10:28

Speedy

Re: Re: vcera to vase auto nekdo koupil,je to prodany
Ale dneska maji diesly nizsi emise nez benziny. prikladem muze byt HDI od PSA, ktery ma o tretinu nizsi emise nez stejne vykonny benzinovy motor.
0/0
21.10.2002 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.