Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Picasso: velký prostor se slabším dieselem

Zájem oprostorné vozy na podvozku běžného osobního auta roste a Citroën Xsara Picasso je v tomhle ohledu příkladem vyslyšených přání trhu. Týdenním testem MF DNES prošel model Exclusive s motorem 2.0HDi. Dojem? Velmi praktický a příjemný, hodně prostoru, skvělý výhled. Jen motor byl poněkud, jak se lidově říká, zavadlý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Benignus/SK

Vyhlad z Picassa a ine postrehy
Moje skusenosti po patmesacnom jazdeni s Picassom (ovsem s benzinovym motorom 1.8 16V): (1) Vyhlad z Picassa: suhlasim so Zbynkom, ze hlavne ak svieti slnko, odraz sedej palubnej dosky v celnom skle je VELMI neprijemny, obzvlast pri prechode slnko-tien. Farba povrchu palubnej dosky mala byt tmava, nie svetloseda - hoci na nej nevidiet napadany prach, ten odraz je vacsi problem (2) Vyhlad sikmo do stran dost zhorsuje i lavy predny stlpik, treba si nan velmi zvyknut (3)Motor 1.816V - na svoj objem stale dost "liny", asi na urovni inych 1.6 16V motorov (napr. od Renaultu), ale spotrebou sa blizi ku dvojlitrom (u mna momentalne v kombinovanej prevadke mesto/mimo 30:70 je to 8.7l a to uz je auto zabehane - 20tisic km). Jednoznacne to nie je motor do mesta - pod 10-11 litrov sa urcite nedostane ani vodic s lahkou nohou na plyne. Dlhe trasy a dialnice - to uz je ine kafe - hned ide spotreba pod 7.8 l. V tomto smere by som jednoznacne uprednostil diesel - aj spominany 2.0HDI. (4)Nepaci sa mi citlivost spojky a oblast zaberu spojkoveho pedalu - hlavne pre jednicku. (5)Priestor v kabine a variabilita - niet co dodat - 10bodov. (6)Pristrojova doska a umiestnenie riadiacej paky - vyborne, prekvapujuco lahko sa da zvyknut na digitalnu rychlost i umiestnenie uprostred. (7)Batozinovy priestor - skutocne nadpriemerne velky, nakladova hrana nizko, oblozena plastom - vsetko v poriadku-11 bodov! Vyborne je vyriesena aj doska zakryvajuca zhora kufor - ak mate nalozene viac a doska je nadvihnuta v akejkolvek polohe - vzdy sa zadne dvere daju zavriet a nehrozi "zlomenie" tejto dosky. A skladaci vozik - vynikajuca drobnost. Jedno minus vsak tento kufor ma - rezervu umiestnenu velmi neprijemne - zvonku zdola a tazko pristupnu. Urcite si pribalte pracovne rukavice aj deku. Nic pre zeny. Vo vseobecnosti: je to auto ktore by som odporucal kazdej rodine - idealne rodinne auto.
0/0
7.11.2002 10:08

Zbyněk Košťál

Picasso špatný výhled
Moje zkušenost po třech měsísích používání Picassa je tato: při jízdě se velmi zhoršuje výhled, jakmile je osvětleno čelní sklo sluníčkem, odraz na šikmém čelním skle od přístrojové desky vytvoří téměř neprostupnou stěnu, zejména při průjezdu lesem, kde se střídá světlo a stín. Bohužel jsem údajně jediný komu to vadí. Zbyněk Košťál Liberec
0/0
6.11.2002 17:39

Xaver

Re: Picasso špatný výhled
Tak to jste skutečně asi jediný. Já si ničeho podbného nevšiml.
0/0
7.11.2002 9:22

natex

Re: Picasso špatný výhled
Souhlasím, odraz je opravdu nepříjemný, ve verzi exclusive je situace podstatně lepší, plast je výrazně tmavší! dříve si taky majitelé stěžovali na odraz tlačítka výstražných světel při nočním provozu, u novějších je eliminován zmenšením prosvícené plochy tlačítka. Souhlasím i s tím, že levé sloupky předního bočního skla jsou příliš masivní a při vysoce nastaveném sedadle řidiče vytvářejí příliš velký mrtvý prostor. HDi mi připadá poměrně pružné, při výkonu 66kW nemůžu očekávat výkon rakety. Fakt je, že auto zrychluje víc, než se řidiči jeví a s poskytnutým točivým momentem nemám problém zrychlovat naložený na pětku i do běžného dálničního kopce.
0/0
11.11.2002 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.