Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sport, terén a kombíky: Subaru versus Audi

Dobrým řešením pro řidiče, kteří hodně jezdí na cestách s různě kvalitním povrchem, musí převážet poměrně objemné náklady a netouží přitom zrovna po velkých off roadech, mohou být sportovní kombi. Jsou v nabídce několika světových automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RAT

Datum
Kouknete se na datum meho prispecku (13.5.2003) a chyba jeste nebyla odstranena. No aspon je videt jak autora i celou redakci zajima reakce ctenaru. :-(
0/0
13.5.2003 7:28

Zdenda

CO TO MA BYT?
To se tam panove sazite, ze co vas jeste nevyhodi? Uz aby jste vsichni prohrali!
0/0
24.2.2003 19:43

daneček

bože, za co????????
stydím se, že studuji žurnalistiku. Být kolegou autora tohoto článku je opravdu zahanbující. Pisálka mohl v každé době dělat kdokoliv. Úděsné je, že si dnes všichni říkají novináři. Doufám, že to byl tvůj poslední článek. pokud ne, tak je tvůj šéf vůl, anebo je tahle doba opravdu mimo.
0/0
2.2.2003 3:51

Radim

Opravdu Tragické
Smysluplnost takových nicneříkajících článků plných nepřesností mi zůstává utajena. Dnes jsem projel tento server od Ekonomie přes auta a pravda je, že být novinářem může být dnes asi opravdu každý. Myslím, že při troše snahy by i člověk, který o autech nic neví a není zrovna čaroděj se slovy dostal do článku více přesných a podstatných informací. Teď nevím zda jsem na zpravodajském serveru či někde na chatu - informační kvalita zhruba stejná.......
0/0
21.1.2003 14:19

Lukas

clanek k nicemu
Opravdu by mne zajimalo k cemu bylo to, ze jste s kazdym z automobilu tyden jezdili. Horsi porovnani a recenzi jsem snad v zivote necetl. Mozna by bylo zajimavejsi priste pouze nascanovat oba prospekty... Aspon by tam nebyly chyby....
0/0
13.1.2003 12:25

Cernik

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 18:29

Martin

článek k ničemu
Kdybych měl takového redaktora v novinách - asi by si sbalil všech šest švestek a už by mazal. Přepsat špatně a chaoticky prospekty umí jen pár špatných sekretářek. Klobouk dolu pan redaktore...
0/0
8.1.2003 18:24

HoBl

Zmatek v údajích
Asi by neškodilo, kdyby si autor překontroloval technické parametry uvedené v tabulkách. Výkon 154 kW u motoru 2.5 TDI není při současné technice reálný. Ono i těch 132 kW dosažených novou generací Common railu je docela dost. Výkony jsou u obou modelů přehozené, čemuž odpovídají i ostatní údaje.
0/0
6.1.2003 22:16

Honzaz

Re:
Především motor 2,5 TDI od Audi není Common Rail a dokonce ani PD  Kromě toho lze jeho výkon jednoduchým chiptuningem dostat ještě o 20 % výš, což nabízí poměrně mnoho úpravců na trhu.
0/0
13.7.2004 10:02

Josef Kopuletý

Mě ten článek příjde dobrej, rozhodně lepší než Audi, který jsem viděl na podzim v akci. Borec s tím lítal po posečeným poli, ale když měl přejet mělkou struhu u silnice, tak uvízl. Naštestí po tom poli jezdil aby se předvedl fanouškům Horácke rallye a ti ho nakonec ze struhy taky vysvobodili. Ale možná dost dobře Audi křivdím, lepší řidič by se třeba vyhrabal.
0/0
2.1.2003 15:08

Jakub

Re:
No s touto Audinou sem tam jezdim a strouha u silnice vetsinou neni problem. Jen je potreba myslet hlavou. Asi to opravdu nebylo v tom aute...
0/0
2.1.2003 16:39

Jakub

O ničem
Tento článek je skutečně o ničem. Obě tyto auta mne zajímají, takže jsem byl skutečně zvědavý na jejich srovnání. Místo toho je zde jen pár vět z reklamních prospektů...
Ach jo .
0/0
2.1.2003 14:18

reeg

Dost zvláštní článek
Podle nadpisu jsem očekával srovnávací test, ale místo toho se zjevil pouze nic neříkající a velice strohý popis dvou zdánlivě podobných aut. Navíc spousta nepřesností (že by technici u audi dokázali z 2.5L dieselu dostat vyšší výkon než z 3.0L benzínu?? - asi překlep, že...). Než takovéhle články, tak snad raději nic.
0/0
2.1.2003 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.