Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O nejdražších autech rozhoduje los sirkami

Pan Hora měl štěstí. Když se svým bentleyem vylétl na známém místě, kde se zabil Alexander Dubček, z dálnice D1 do lesa, přežil. Sotva se dostal z nemocnice, už si objednal bentleye nového.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Warťan

Ferrari mě absolutně neláká
Ani kdybych na něj měl, neinvestoval bych ani korunu. Mým snem je Tatra 603, Tatra 87 a pokud by bylo místo, i autobus Škoda 706 RTO Lux, to je totiž česká historie a s takovou by se měl čech předvádět. Je to sice můj subjektivní názor, ale Ferrari mi vůbec nic neříká...
0/0
8.11.2004 17:59

Milda

Závodníci
TB: on ten týpek z BMW to nepřežil??   to musel být nepříjemný zážitek ho vidět....
 
JInak jsem někde četl rozhovor s jedním závodníkem (tuším Oriolem) a ten říkal, že pokutu už neplatil cca 20let, protože on sám patří na silnici k těm nejpomalejším šnekům....  Aspoň někdo rozumný, který ví kdy a kde se hodí závodit-nezávodit....
0/0
20.2.2003 8:36

Pepa Vidle

Až si to budu hasit osmdesátkou se svojí nablejskanou Š105 českými silnicemi lemovanými křížky s květinkami, zamávám.
0/0
18.2.2003 9:20

0/0
18.2.2003 9:16

koumák

já taky
Já mám také rád rychlou jízdu a jednou jsem ve Škodě Oktávii 1.9 TDi jel po dálnici D5 z kopce 130 km/h, ale jindy jsem se toho už neodvážil.
0/0
17.2.2003 18:36

TB

250..280 ...prostě magoři
Asi mám abnormálně vyvinutý bud sebezáchovy nebo nechci být v mém věku dobrovolným dárcem orgánů... pánové máte pravdu, puberťák, který tvrdí, že jezdí 250... myslím, že jeden z nich psal 280 km/h, je magor na druhou. Tohle si totiž nedovolí ani páni mistři volantu..... ti totiž moc dobře ví co je to 250 km/h a jak se vůz chová např. při intenzivním brždění, jaká je reakční doba řidiče atd. Zajímavá by byla anketa mezi automobilovými závodníky.... myslím, že by výsledky tyhle týpky dost překvapily, pokud by ji četli. Asi spoustu z nás to sem tam popadne a autu trochu šlápneme na krk, jenže nic se nemá přehánět. Přeji vám všem hodně šťastných kilometrů a taky hodně zábavy za volantem. ... napadá mě ať už se ti idioti rychle vyzabíjejí a neohrožují ostatní.. bude dobře.
0/0
14.2.2003 16:31

JFK

Re: 250..280 ...prostě magoři
Ahoj blbečku na třetí..., nechápu jak můžeš psát za někoho jiného? Jak můžeš psát o něčem o čem nemáš ani potuchu? A jak vůbec můžeš psát, nepodělal jsi se u toho? A že máš "abnormálně vyvinutý bud sebezáchovy nebo nechci být v mém věku dobrovolným dárcem orgánů" -tak to jsi trošku zazmatkoval, protože tahle diskuze je o super autech (tzn. aspoň 1 PS = max 5 kg váha auta) a ty jsou pro takové ježdění stavění. Takže se zpátky vrať k diskuzím o tom zda se utrhne škodovce střecha ve 120-ti nebo 125-ti km/hod...
0/0
16.2.2003 19:21

Rokba

Re: Re: 250..280 ...prostě magoři
Aha. A jsou taky stavěná na čelní náraz třeba do zatoulané srny?
0/0
16.2.2003 21:05

TB

Re: Re: 250..280 ...prostě magoři
Dobře jsem možná blbeček na třetí, jak si napsal, ale radši budu zdraví a živí blbeček na třetí než mrtvý machr. Ano článek je o rychlých vozech,  ale na příspěvky pubertálních týpků s čerstvým řidičákem nejde nereagovat. 250...280 v věžném provozu je nesmysl, hazard, nejen se svým životem ale hlavně s životy ostaních. Jsme chlapi, auta se nám líbí a taky s rádi řídíme..... jen bychom neměli ztrácet soudnost. Není mi o tolik víc než čerstvým řidičům.... vím jaké to je s autem blbnout a riskovat..... bohužel to nevěděl ani pododný týpek s nadherným tuningovým BMW E36 coupe... ten se nedávno snažil mě vyprovokovat k nějakému závodění či co a pak jsem ho vytahoval z totálně zdemolovaného vraku.... hmmm auto bylo dělané na rychlou jízdu.... jenže jeho hlava byla mezi airbagem a předním sklem. Takže super, jak říkám rychle se vyzabíjejte magoři!
0/0
17.2.2003 10:45

Letec

Re: Re: Re: 250..280 ...prostě magoři
to TB: nech je umřít. Jak jsem psal, jsou to škodovkáři, kteří o rychlosti jen machrují, ale v životě tolik nejeli. Jinak by nepsali takový bludy. A superrychlá auta? Seru tady na to, je to diskuze o ničem s bandou mladíků nudících se doma u PC a vymějšlejících nesmyslné rychlosti. Pokud by jste se ale dostali k rychlostem přes 300km/hod, pak bych se opět zapojil. :-)) Howgh!
0/0
19.2.2003 21:23

Deuce

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
22.2.2003 10:31

Speedy

Chip
Pro ty přečipovaný Audiny. Hoši, čipem bych se nechlubil, tím akorát ukazujete jací jste ňoumové a necháte ze sebe tahat akorát prachy. Příště doporučuju udělat laděný svody, lepší výfuk a upravit sání. Čip je sám o sobě na prd. Dál si taky uvědomte jak je to auto zpřevodovaný. Když má sériově 220, tak asi těžko pojede 280, ani kdyby jste do toho nacpali o sto koní víc. Maximálně dosáhne 220 o něco dřív. Tak si nenechte věšet bulíky na nos.
0/0
14.2.2003 12:34

Letec

Re: Chip
většina těchhle hochů ani neví, o čem mluví. Ono se tady totiž nepozná, s čím člověk opravdu jezdí. Když napíšu, že mám 911T, stejně víte prd. Jako bych viděl ty 20-ti letý děti s mokrým řidičákem a kalhotama poprskanýma od chladící kapaliny, která vylétla po otevření víčka nádobky, když teploměr na Škodě vylétl na 100. Nějak si pořád nedovedu představit fandu Ferrari, jak píše do podobné diskuze o tom, že jezdí po Praze 250.
0/0
14.2.2003 14:17

TB

S Ferrari se nejezdí rychle...
Musím přiznat, že Ferrari razí skvělou marketingovou politiku. V podstatě má jedinečný produkt, kdy poptávka převažuje nabídku dost výrazným způsobem, a jediným problémem je zachovat jeho dostatečnou exklusivitu. Rozhodně si nemyslím, že si Ferrari kupují lidé na běžné ježdění. Určitě ne v ČR, kde je např. velký problém kvalita silniční sítě.... dokážete si představit jak s Ferrari přejíždíte např. tramvajový pás, ... třeba na Vinohradské? Já vážně, ne pokud bych nechtěl brutálně hoblovat podvozek. Jako běžné ježdění chápu cca 25 tis. za rok a výše. Ani to bych nechtěl s Ferreri absolvovat, je totiž poměrně poruchové ...víc poruchové než Fiaty z osmdesátých let a vyžaduje pravidelnou údržbu. Myslím, že na trhu je spousta automobilů, které svými jízdními výkony mouhou Ferrari konkurovat a navíc odvezete pohodlně sebe a třeba i rodinu. Napadá mě např. Audi RS6, M-B  E,S,CLK,S,CL s nejvyšší stupněm úpravy Brabus..... a když ryze sportovní vůz tak např. Porsche 911 Turbo. Jenže Ferrari je prostě Ferrari a když na něj někdo má a moc jej chce, stejně si jej koupí, ať je to bankéř, rentiér, herec nebo pornoherec.
0/0
14.2.2003 8:40

Letec

Re: S Ferrari se nejezdí rychle...
máš pravdu, jenže tenhle člověk pak nepíše takové bludy začínající: jel jsem okolo města X rychlostí 300km/hod. Toho zajímá značka. Je to fetiš a ne hra s rychlostí. Proto bych řekl, že většina lidí z přispívajících ho nemá a možná s ním ani nejela.
0/0
14.2.2003 11:58

Letec

chlapci, chlapci....
Když to tak čtu, tak nevím, jestli máte všech pět pohromadě (někteří). Nepřijde mi normální se chvástat tím, kolik kde jedu, pokud tím vědomě ohrožuji ostatní. Je úplně jedno, že to má super brzdy a je to prolezlý elektronikou. Fakt sorry, ale cítím trochu snížené I.Q. Jezdil jsem taky s autama, která jezdí 250km/h (omezovač), přesto jsem 250 nejel. Mám se rád a chybu udělá člověk při takové rychlosti jen jednou. Nebo stačí jinej blázen na silnici a je vymalováno. Chápu lidi, kteří investujou do podobných značek - sběratelé - ale kdo začíná řeč o podobných autech rychlostí, není sběratel ani nadšenec do značky. Nedělám si zde nárok na umravňování, takže to berte jen jako můj názor.
0/0
13.2.2003 17:02

ZN

Re: chlapci, chlapci....
Kdyz se nekdo takle rychle jezdit boji tak at tak nejezdi. Kdybych vedel, ze se tam takle rychle jet neda tak tam takle rychle nepojedu. A abych to tu trochu je mi 18 mam 5mesicu ridicak miluju rychli auta a rychlou jizdu.(pravopis me nezajima)Ta Audina je miho otce.
0/0
13.2.2003 18:22

jirka_bem@hotmail.com

Re: Re: chlapci, chlapci....
aby ti tatik nenafackoval az ve 250 potkas vrabcaka:)
0/0
14.2.2003 10:54

Letec

Re: Re: chlapci, chlapci....
18? A rozum? 14... Místo ježdění v autě se uč češtinu, jinak, až se v autě rozflákáš a budeš si volat záchranku, se Ti vysmějou, až budeš mluvit jako tatar. Jinak rychlost není o tom, jestli se jí bojím nebo ne. Je to o technice jízdy. Té musím věřít. Samo, že taky o stavu auta. Znám hodně borců, co jezdí jako šahejlové a bouraček mají za sebou opravdu hodně. Taky říkají, že se nebojí. Ale proč teda bourají?? Protože neumí jezdit. Jezdí jen rychle a když přijde problém, mají bláto na hřišti nebo auto na štřeše. :-(( Ani nevím, proč to píšu. Ztratil jsem tak drahocených 5 minut. Sakra!!
0/0
14.2.2003 12:06

JFK

Re: Re: Re: chlapci, chlapci....
Jseš mimo kámo, ale to je asi 90 % všech řidičů. Stav auta je na prvním místě. A jde také o to, zda ti trvá zrychlit 120-250 km/hod 20 vteřin nebo 20 minut...Co jako myslíš tou technikou jízdy??? Ty si jako ve 250-ti km/hod leháš??? Nebo ti někdo sedí na klíně??? Nerozumím... Můžeš být mistr světa, ale sháde je ve 130-ti km/hod daleko nebezpečnější jak moje M-ko ve 250-ti. Řídil jsem dlouhou dobu obojí a tak vím o čem mluvím. A keci o rychlostech jsou jenom keci od těch, co nikdy nebudou mít srdce ani prachy na to PRAVIDELNĚ si těch 250 a víc vychutnat (v noci a za sucha a tam kde to znáš). PS: Co je nebezpečnější: letět mezi chodníkem a tramvajovým ostrůvkem místo max. 40 km/hod třeba 70 km/hod a nebo na dálnici a nebo v Praze na Jížní spojce 250 km/hod? Denně skoro každý řidič neskutečně riskuje i v malých rychlostech...
0/0
16.2.2003 19:05

Pavel666

Re: Re: Re: Re: chlapci, chlapci....
S tím technickým stavem máš naprostou pravdu. Taky si myslím, že projíždět kolem tramvajovýho ostrůvku 70 km/hod je bezohlednější než na prázdné dálnici 250 km/hod. Ale ony ty dálnice nejsou nikdy prázdné a fyzikální zákony prostě neokecáš ... Vzpomínám si na příhodu, kdy jsem ani nejel tak rychle - asi 190-200 km/hod a na poslední chvíli se jeden kamion rozhodl v kopci předjíždět druhý (znáte to, jeden jede 80, druhý 81 a "závoděj"). Bzdil jsem čím se dalo ) včetně houkačky) a tak tak to ustál, ale kdyby se ten hoch rozhodl o vteřinu pozdějc, už bych sem nic nepsal...
0/0
18.2.2003 17:01

Deuce

Re: Re: Re: Re: Re: chlapci, chlapci....
Pánovéjak už jsem psal problém není v rychlosti ale v řidiči a myslím si, že kluk kterej jezdí 5 měsíců nemá zkušenosti na extremní jízdu. A k těm kamionům, mýho  otce jeden takhle sundal. Na d1 začala avie předjíždět náklaďák a blbeček se nekouk do zrcátka, protože jinak by ho musel vidět(bylo to pozdě večer). Blbeček v avii prostě vyhodil blinkr a odbočil, můj otec měl smůlu v tom že byl zrovna vedle něho (jel cca. 190) udělal třikrát hodiny a ukončil krasojízdu v příkopě. Otec měl ale i štěstí protože už neměl favorita, ale Passata a to mu zachránilo život!!!! A ať si o svým tátovi myslím cokoli, tak jedno musím uznat řídit umí!!! Já boural jen jednou a to byla moje blbost a odneslo to jen moje auto ( rozbitým světlem). Děsí mě řidiči co ani nevěděj, kdo má přednost, nebo ti co jezděj na červenou, to jsou věci kterých se bojím já..... a rychlá jízda ve městě??? Myslím že do města nepatří jízda typu 300 z místa, ale na dálnici?? Proč ne?? A taky mě bavěj dědci v klouboučcích....., ti jsou nebezpečný skory vždy...
0/0
22.2.2003 11:06

Pavel666

Re: Re: Re: Re: Re: Re: chlapci, chlapci....
Naprostý souhlas ... jednou jsem se málem porval s nějakým opičákem z posilovny jenom proto, že on si myslel, že když je na širší silnici, tak má přednost. O nějaké přednosti zprava v životě neslyšel...
0/0
27.2.2003 14:18

Letec

Re: Re: Re: Re: chlapci, chlapci....
Samo. Psal jsem, že i tech stav auta. A ty nevíš, co je to technika, styl a umění jízdy/řízení?? Si děláš prdel ne?? Fakt tady ztrácím jenom čas.....
0/0
19.2.2003 21:27

Jirka

vyber klientely
Dovedu si zive predstavit toho majitele "eroscentra", jde asi taky o to, jak se choval a jak vystupoval (modry ády od vietnamcu, tuny zlata na krku a podobny serepeticky), ale kdyz jsem zrovna nedavno videl na kabelovce jakysi porad, a tam byl nejakej nemcour, co zije ve Statech a mel Ferrarko, Rolse, Medveda a dalsi strojovny, tak sem si rek, no jo, Los Angeles, copak asi dela, kdyz ho tak moc clovek nezna? ... no a vyklubal se z neho ted nevim jestli primo porno herec nebo porno producent ... nevim, na co si u Ferrari hrajou, stejne tomu nezabrani a spis to vypada trosku povysenecky, kdyz uz se o toto snazi, maji dat jasny signal pro vsechny, ne jenom jak se jim to hodi do kramu
0/0
12.2.2003 18:23

ZN

V pohode 250
Na nasich silnicich je mist docela dost kde se da ject 250km/h. Napr. po obchvate kolem Tabora jsem jel s precipovanou Audi A6 2.7T na 221Kw kolem 250km/h a kdo tam pojede po prvi by to ani do toho mista nerek.
0/0
12.2.2003 17:46

jirka_bem@hotmail.com

Re: V pohode 250
vyborne, v usetrenem case co to kalis kolem tabora 250 se muzes ucit ceskej pravopis
0/0
13.2.2003 12:11

Letec

Re: V pohode 250
ty jsi Patrik / Hobbyteam, co? Pak je ten pravopis O.K. :-))
0/0
13.2.2003 16:52

Wq1

Rychlost
Jen na okraj k příspěvkům ohledně rychlosti. Vlastním hodně rychlou hračku, Audi S6, já vím Ferrari to neni, ale jet kdekoliv po ČR přes 200km/h více než 500 metrů je fakt dost velikej problem. Buď to neumožňuje provoz a nebo kvalita našich silnic. Jde to třeba o víkendu brzo po ránu na D5 od od Plzně k Rozvadovu. Bohužel to zelné mozky už dávno zaregistrovaly a tak tam skoro pokaždé měřej a nebo tam stojí dálkovej radar....... Holt každá sranda něco stojí, a dokud nebudou brát řidičáky tak se dá zkousnout, že? 
0/0
12.2.2003 15:45

JFK

Re: Rychlost
Promiň, ale zas tak super auto nemáš. Páč než se rozjedeš tak máš konec vhodného úseku... Nebudeš věřit, ale po Praze se dá jezdit i 280 km/hod. (noc, sucho a BMW M3), natož po dálnicích:)))
0/0
13.2.2003 2:42

ZN

Re: Re: Rychlost
Ja bych rek, ze Audi S6 je hodne slusna. Mimochodem co tady machrujes s M3 kdyz ta jede srovnatelne jako S sestka. A kdyz si jel 280 tak to mas asi vyndanej omezovac nebo kecas.
0/0
13.2.2003 18:27

JFK

Re: Re: Re: Rychlost
:))))))))))))))) S6??? :))))))))))))))))))))))))) Telefon viz níže...
0/0
16.2.2003 18:33

Pierre

Re: Re: Rychlost
Škoda, že jsi neprojížděl kolem mne, udělal bych lidstvu službu a ustřelil ti palici, kreténe. Po městě se takhle prostě nejezdí. A to mám auto, ketrý taky umí hodně přes 200.
0/0
15.2.2003 21:45

JFK

Re: Re: Re: Rychlost
Hele tak mi zavolej a dám ti šanci, juuu??? 603 754051
0/0
16.2.2003 18:31

Pierre

Re: Re: Re: Re: Rychlost
ok, to je paušál - už nic víc nepotřebuju, ani ti volat...už si tě pohlídám
0/0
18.2.2003 0:49

Pierre

Re: Re: Re: Re: Rychlost
No tak už vím, kdo jseš. Karel, viď?
0/0
19.2.2003 19:35

JFK

Re: Rychlost
PS: nemáš náhodou černého kombajna? a jestli jóóó, tak nejel jsi 12.2. kolem 12:30 ze Smíchova směr na Plzeň?
0/0
13.2.2003 2:49

pilot

Re: Rychlost
no ja teda nema ani S6 ani Ferrari...........no, ale to ze se neda jet v CR nikde nad 250? treba i vic jak 500 m ? Tomu neverim... ja jsem si to nikdy neveril, ale mam pocit ze se tu da jet skoro vsude /  krome vesnic / hodne i pres tech 250. Je to otazka reakci a dobrych brzd, zkusenosti a i znalosti ohledne povrchu silnic, pneu atd. Pak se zcela s prehledem da jet i 300... treba dalnice Praha-Hradec.
0/0
14.2.2003 7:48

Deuce

Re: Rychlost
A co okruhy
0/0
22.2.2003 11:15

Hovado

postreh
italske auto bych si nikdy nekoupil, protoze ho delali makaronci kuknete se do motoru a je ze spaget...s e r e se to urcite jak c y p a jenom to dobre vypada
0/0
11.2.2003 21:19

pokus01

ZA JAK DLOUHO TO ZRUSEJ?
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.2.2003 13:05

Buznomrd

Re: ZA JAK DLOUHO TO ZRUSEJ?
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.2.2003 14:08

rudolf

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.2.2003 10:09

jirka_bem

hm
neni nad projidzku 3valcovym wartburgem klasik 353 grand turismo, ctyrstupnovy razeni u volantu a zvukem vytoceny cirkularky, v monaku pred kasinem ma to ferrari kazdej, kdezto rezat zatacku kolem parciku na namesti tou moji cirkularkou je prave show
0/0
10.2.2003 15:27

Jonak

Enzo
Jsem majitelem eroscentra,noaco?!Prestože jsem peníze nabyl seriozním způsobem,ferrari mi prostě neprodali.Pánové,tohle auto si opravdu nemůže koupit každý pracháč!
0/0
9.2.2003 16:16

Ace2

Re: Enzo
No tak uděláš to co udělat musíš. Koupí ti ho nikdo jiný a ten ti ho pak prodá. Nebo si koupíš nějaký mírně jetý. ČR je na prodej asi 17 ojetých Ferrari od Mondialu za milion až po F-40 za 7.7 mil. Moden a Maranello těch je na výber spoustu a mají najeto kolem 20-40 tis km... Asi bych neváhal a koupil bych si 2 roky starší ušetřil bych 2 miliony a hlavně byl měl auto ihned.
0/0
10.2.2003 9:52

Sešívaný

Ferrari bych nevolil...
Hoši, nevím o co vám jde. Jestli to jede 300 nebo 400, stejně to normální smrtelník nikdy nepřenese na silnici, natož na tu naši - českou. Kvalita auta je především o jízdních vlastnostech, bezpečnosti, preciznosti, designu. Proto bych raděj volil Porsche nebo Aston Martin, ty se mi vzhledově líbí víc než Ferrari.
0/0
9.2.2003 15:00

Nookie

Re: Ferrari bych nevolil...
Divil by jsi se, ale kamarád jel práve s Ferrari lehce přes 300km/h např. po hradecké dálnici, která neoplívá vysokou kvalitou vozovky...
0/0
10.2.2003 10:41

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
13.2.2003 11:03

tomas

Re: Re: Ferrari bych nevolil...
Tak to byl buď blázen nebo sebevrah. I když směrem do Hradce je od Sadské opravena a v opačném směru dokonce až k Bříství. Ale 300 bych tam nejel nikdy, protože bych se bál ostatních řidičů.
0/0
14.2.2003 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.