Diskuze
Slovenské ceny aut jsou o dost níže
Děkujeme za pochopení.
Martin
A co ojetina?
Muze mi nekdo poradit, jak je to v pripade nakupu ojetin? Jsou potreba vsechny ty papiry jako u noveho auta?Jiříček
Vlastní zkušenost
I já jsem uvažoval o koupi nového vozu v Bratislavě. Konkrétně Peugeot. Vyšel by mně asi o sto tisíc levněji. Jenže u autorizovaného prodejce mně na rovinu řekli, že mně auto jako Čechovi neprodají. Že nesmějí. A víc se se mnou nebavili. Ale mojí slovenské přítelkyni by auto prodali a já bych si ho mohl bez problému na bratislavských číslech převézt do Čech a tady ho v klidu používat. Povinné ručení bych platil na Slovensku a DPH by mně vůbec nezajímalo. A i ten doklad o zapůjčení vozu je reálný. Tak o co jde?hujer
DPH
je na Slovensku 5 a 23%. Kdyz uz podobne vypocty zverejnujete, dbejte aby odpovidaly realite.lBal
naučte se počítat ceny bez DPH!!!
takže např.: Škoda Octavia Combi Classic 1,9TDi 66kW stojí na Slovensku 567.900Sk, špatný výpočet uváděný na idnes: 567900*0,8*75,76/100*1,22=419.915 Kč správný výsledek: 567900/1,2*75,76/100*1,22=437.412 Kč rozdíl je 17.497 Kč na chodníku je nenajdete přesto Octavie Combi přijde na Slovensku o 52.588 levněji lBalPítrasNech
Přátelé-koupěchtiví občané....
Tak asi takhle... Vše se řídí nabídkou a poptávkou.Nedělejte si iluze,že něco nejde,když to jde. Co se exkluzivity týče-tak takové smlouvy jsou asi u všech importérů i posléze jejich dealerů. Mluvím z vlastní zkušenosti.Chce-li např.velmi movitý zákazník z CH koupit nějaký ten luxusnější model Škůdovky-smlouvy nesmlouvy, vesele se mu prodá! A nic na tom nezmění ani 1000 smluv o exkluzivitě a zákazu exportu,resp. u jiných značek u reexportu... Je to tak naivně jednoduché.Mimochodem, málem na to všechno doplatil jeden vetší autosalon v Praze,neboť se mu zdálo, že z tohodle byznysu jde vytřískat ještě víc (prodával čistopisy TP vozidel,které exportoval-fyzicky totiž českýTP vlastně nepotřebujete...) nebudu říkat jak to funguje, ale vězte, že to funguje-a perfektně.Ten reportér by se měl o hodně víc snažit...vůůůbec nevěřím tomu, že export nových vozidel mezi čr a sr nefunguje. Takže prima den!jirka_bem
Re: Přátelé-koupěchtiví občané....
velky i maly TP potrebuju, minimalne na technickou, pojisteni ev. pri prodeji auta, nerozumim, kazdopadne obcas kdyz zavitam do pohranici tak se tam dost nactiletejch prohani s nemeckejma znackama na 100letejch GSIckach, predpokladam ze kdyz je ceskej policajt lapi tak neumi nemecky, tudiz i platnost TP je mu neznama, coz ovsem neni tento pripadTB
Slovensko je východ a my také
Teoreticky to vypadá velmi snadno a mohlo by to jít ALE.... podbným způsobem jsem chtěl dovézt Škodu Octavii Combi navíc jsem chtěl vůz s odpočtem DPH , minulý rol na podzim. Ptal jsem se na slovenské celnici jestli mi vrátí DPH.... teoreticky ano, prakticky pokud ne ...můžu se soudit, při rozhovoru s celníkem jsem měl pocit, jako by čekla... tak kolik mě bude stát, když mi DPH vrátíte. Na české straně jsem se ptal, zda budu platit nějaké clo..... řekli, že pravděpodobně ano, že to musí zvážit, ptal jsem se jestli bych platil clo pokud bych dovezl televizi... tam by mi prý clo nedali.... opět podobný pocit jako na Slovensku... prostě nejasné podmínky, ktreré jsou jen podhoubím pro růst korupce. Po měsíci shánění informací jsem to vzdal a koupil ojetého Pasata Combi TDi .... dovezeného ze SRN a myslím, že jsem neudělal chybuhafa
znám firmu, která dováží auta ze SR
a funguje to. Reklamu ji ale dělat nebudu. Redaktoři by měli více pátrat. Už dovezli dost aut.Petr
Re: znám firmu, která dováží auta ze SR
ale klidne ji tu reklamu udelejte ja budu jen rad pokud budu vedet na koho se obratit. diky predemkokos
kuwa brano ja ti taku natiahnem!
tuna je seriozna diskuzia o aute ty kokos! marihuana rulez!brano
zavira samo
kuuurva, jak menej vykonna? do pice. david (ten posuk, co vam pise do cestovcanioa) je posuk.posli to.MF
A co naklady na prevoz?
Pochybuji, ze se s tim da projet hranice po vlastni ose, kdyz to nema zadne SPZ!Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...