Diskuze
Vraťte jim auto, když vás zklame!
Děkujeme za pochopení.
BOB
Proč mám japonce
Před několika lety si bratr koupil v AAA Hondu CRX asi za 75000 15 let starou lehce orezlou a já mu říkal , takovej sráč bych si nikdy nekoupil.Měla najeto moc a moc km. a já tý Hondě dával týden a pujde do šrotu.Já v tý době měl Seata leona 1.8 20 vt 4x4 132kw.Brácha jezdil a jezdil a jezdil a auto drželo a drželo.No fakt jsem tomu nechtěl věřit.Do dneška po 4.letech to auto nemá závady a slouží.Jízda s ním je radost.V Leonu mi ve 25000 odešlo čidlo zrychlení,ve 30000 mi vrzal podezřele spodek auta,nějak jsem to neřešil a auto prodal.Pak jsem koupil Mazdu a i Hondu/E2200 A SHUTTLE/ a ty auta prostě slouží a slouží bez problémů.Měl jsem asi 40.aut-asi uchylka nebo co,ale až u japonců jsem poznal co to je jezdit a neopravovat.Krakonos CDN
Automobil?
Jsem v Kanade 23 let , pracuju jako mechanik-mistr na dilne tak jedno doporuceni , chcete mit pokoj vod zmetku tak nekupujte z malejch a stredni tridy nic europskyho a jdete po japonskejch autech a z ojetin nad 150 000km vynechaj mazdu. Z velky tridy vsechno je OK ale vyvarujou se GM jako Opel Atd. ,ze svedskejch vynechaj SAAB a vod Forda vsechno prtavy, vod Fokusu nahoru je to OK. MOJE VOLBA<,MAZDA6, VSECHNY TOYOTY, VSECHNY HONDY ,FORD MONDEO a FOCUS, VOLVO DIESELAKA BYCH SE ROZMEJSLEL NEJSOU NIC MOC,MERCEDES a BMW VO CHLUP JEPSI NEZ JAPONCI ALE NE VSECHNO ALE JAPONCI VEDOU POCHYBUJU ZE JE AMICI DOZENOU.TO CO VOD AMIKU VIDIM TAK TO JE JEN NAVONENA BIDA. I TY PICK UP SE JAPONSKEJM PICK UP UM NEMUZOU ANI ROVNAT KVALITOU ,DESIGNEM ,SPOLEHLIVOSTI A VYPRACOVANIN DETAJLU SKODU JSEM VYNECHAL ASI STEJNY JAKO VW TAK ASI TO TAKY VELKA SLAVA NEBUDE. TAK ZATIM A JEZDETE VOPATRNE. JA TED JEZDIM VE FORD MUSTANG COBRA 2002 A JEN UPRAVY ZA DILY ASI 30 000 US. SEM HO ZKOUSEL NA100KM 5.2 SEC MAX 286KM/H MAM V TOM KLEC MOTOR 5.8 TURBO ASI 380 KONI SPOTREBA ASI MAZI 12 AZ 25L NA 100KM.ZALEZI JAK MATE TEZKOU NOHU TAK ZATIM AHOJ.dan
Opel
Honza
Nejspolehlivejsi jsou japonci
Podle mych zkusenosti a i znamych jsou nejspolehlivejsi japonske znacky...viz napriklad kazdorocni celosvetove uznavane testy nemeckych casopisu, kde na prvnim miste je vzdycky toyota a mazda...ja osobne mam druhou mazdu a v zivote jsem s ni nemel jedinej malej problem, ze by neco nepredpokladane odeslo a co se tyka servisu, nevidel jsem lepsi starost a peci o zakazniky...velice osobity pristup k jednotlivcum...obcas si tam pripadam na servisnich prohlidkach jak v pohadce..konkretne Auto palace butovice....nadhera.LD
Re: Nejspolehlivejsi jsou japonci
Mám ty samé zkušenosti. Po Š120 a Favoritu, kdy jsem neutále musel řešit nějaké drobné problémy úplně se vším (a já nejsem montér, aby mně bavilo chodit do garáže a tam trávit odpoledne), jsem se zařekl, že pokud to "půjde" již nikdy auto značky Škoda. Již 6 let mám Toyotu Corollu a mimo brzdových destiček 1x, náplní, filtrů, 1x výměna gumiček u stěračů jsem do auta nic nepotřeboval. Můžu se jenom smát těm chytrolínům, že náhradní díly na japoňáky jsou drahé. Když žádné nepotřebuji, tak je mi to jedno. Kolega má z Fábie fobii. V servisu je často a ještě dnes se nemůže spolehnout, že mu alternátor správně dobíjí.DRAG
DOPORUČENÍ
DOPORUČUJI VŠEM, KDO MAJÍ PROBLÉMY SE SERVISEM ŠKODA (A JSOU NEPOCHYBNĚ V PRÁVU) , ABY OKAMŽITĚ VOLALI ZÁKAZNICKÉ CENTRUM ŠKODA MLADÁ BOLESLAV, VYŽÁDEJTE SI VŽDY PÍSEMNÉ STANOVISKO SERVISU A NIC PŘEDEM NEPODEPISUJTE, ZÁKAZNICKÉ CENTRUM JE JEDINÁ CESTA, JAK DOSÁHNOUT NÁPRAVY, HROZBA ODEBRÁNÍ ZASTOUPENÍ JE PRO SERVIS KONEC, STAČÍ NĚKOLIK STÍŽNOSTÍ DO ROKA A PÁNOVÉ MOHOU LEPIT OJETINY....ljkhkg
Re: DOPORUČENÍ
Tak to ti Dragu musím odporovat. Přes zákaznické centrum mladé boleslavi vyřešíš tak ... všichny jsou jako jedna ruka. Maximálně ti vyříděj náhradní vozidlo zadarmo...pepa
mám fabku také
Yvanhoe
Re: Zmetky
Ještě nutno dodat: Nedodělané zmetky - když tak čtu Vaše ostatní příspěvky.Tomáš
Nezapomínejte na Renault
Skutečný příběh o kvalitě nové Laguny a "profesionálním" přístupu prodejce najdete na http://laguna.4fans.org" target="_blank" rel="nofollow">http://laguna.4fans.org.LD
Re: Nezapomínejte na Renault
Do firmy jsme kupovali 5 ks Lagun v roce 1997. U jedné přestala fungovat převodovka po 5000 Km. Po 25000 km jsme měnili na čtyřech nejen brzdové destičky, ale i kotouče (jsou určitě vyrobeny z tvrzeného tvarohu), protože byly zvlněné. Do jednoho roku u třech urezlo lanko na otvírání palivové nádrže. Občas se stalo, že nesvítily zadní světla. Prostě šmejd made in France.Pitrs
fabia= plecka
ferda
Re: fabia= plecka
To je divný s těma žárovkama. Mám najeto 5.5t. a zatím mi nepraskly. :-). Ale zato jsem už byl 3x v záruční opravě. :-(Peugeotak
206 SW
Bohuzel na to, jaka je nyni v novych automobilech konkurence, kvalita nejspis moc neroste. Koupil jsem si jako prvni v republice Peugeota 206 SW 1.6 16V, se spickovou vybavou za temer pul milionu - v servisu jsem byl uz nekolikrat, poprve po par desitkach kilometru. Mizerne zpracovany interier (stale nekde neco vrze apod.), problem s emisema, dale spatny chod motoru za studena, permanentne piskajici brzdy, spatne nainstalovany m-lock u dealera. Dealer ma snahu to resit, nabizi mi i slevy na jeho dalsi sluzby jako kompenzaci, akorat dovozce Peugeotu na moji pisemnou stiznost peti radkami odpovedel,at jdu zase do servisu. V servisu se vsak po mych zkusenostech zrovna nepretrhnou...Petr Pokorný
Re: 206 SW
Tak to bude asi nějaká mejlka, první 206 SW jsme měli my (federal cars) a kupoval si ji až jako ojetou předváděčku nějakej známej našeho šéfa.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Nové domy v areálu Hájky v Břeclavi
Na Valtické, Břeclav
12 000 Kč/měsíc