Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pohádka skončila, jak to bylo dál?

Obě dotyčné firmy - Auto Jarov a Škoda - jsme požádali o vyjádření k případu. Položili jsme jim čtyři otázky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Fabia Combi
Toto auto mám již 2 roky, přes 20 000 km najeto a nemám žádné problémy, jen musím 1x za rok do servisu,nejezdím však na Jarov ale Brejlovi. Vzhledem k tomu, že se profesně pohybuji mezi auty (ne ŠKODA), můžu říci, že i díly renomovaných značek (Bosh , Delco, ZF, Sachs ...) mají občas problémy s kvalitou. Objeví se náhle vlna závad, která často odezní tak rychle jak přišla. Takových dílů jsou na voze možná i tisíce, často je příčinou naprostá banalita, ta se však hledá nejhůře. Za vším je vždy člověk.
0/0
21.3.2003 16:27

Michal Škach

A co údaje v TP?
Po přečtení těchto informací v obou článcích mě zarazila jedna věc. Auto Jarov od zákazníka vůz odkoupili zpět a vůz pak prodali jako zánovní. Pokud ho odprodali jinému zákazníkovi, kterému předpokládám neřekli, že už auto prodělalo takovýto příběh, znamená to, že v technickém průkazu je jeho současný majitel uveden jako první? Pokud nedošlo k odstoupení od smlouvy, ale k odkupu vozidla, měl by být prvním majitelem pan Kratochvíl, na kterého byl vůz jistě řádně přihlášen. Pokud tedy smlouva nebyla vypovězena, muselo dojít k nezákonné úpravě v evidenci vozidel, nebo se mýlím?
0/0
26.2.2003 9:56

CC

Nesmysly v odpovědi servisu
A:Jarov odpovídá na 1. otázku, že :..Musíme odmítnout .., že ...automobil nebyl vyroben v souladu s auditem kvality.   Tato věta je úplný nesmysl protože audit kvality je kontrola nebo hodnocení systému jak funguje systém kvality nebo-li systém zajištění jakosti, ne vlastní systém.
 Či-li měly spíše říct, že ... vyroben v souladu se systémem zajištění jakosti (nebo-li kvality).  Pokud ovšem byl vyroben v souladu se systémem zajištění jakosti a  měl tuto závadu, pak je asi tento systém poněkud pochybný...
Leda, že by se kvalita spojky a způsob zacházení se spojkovým pedálem od dob Š105 zcela změnil, či-li, že by Š105 byl kvalitněji vyrobený vůz než Fabia?
0/0
26.2.2003 9:19

skoooda

To same i jinde
Musim priznat ze mam zkusenosti stejne a kolikrat i horsi z jineho orginial servisu. Zrejme tak buduje skodovka svoje jmeno "Zaplat a neotravuj" osobne jsem se zarekl ze nikdy uz skodovku nechci.
 
0/0
21.2.2003 14:42

martin

Re: To same i jinde
simply clever ???
0/0
6.2.2006 18:31

Martin

Skodovka je standardni evropske auto
Myslim, zehlavni problem je v jednani borcu na Jarove. Jsou to pitomci, kteri si nevazi svych zakazniku a nejsou jedini. Jinak si myslim, ze Skodovka vyrabi velmi kvalitni auta (mam hodne jenom pozitivnich zkusenosti), ale je jasne, ze i pres certifikat ISO a VDA se muze vloudit do vyroby vadny dil (i do subdodavatele) se skrytou zavadou. Pak by mel nastoupit profesionalni pristup k zakaznikovi od dealera a tim by mela byt cela vec OK. Bohuzel, tady ale narazime na ceskou kvalitu a starde dobre rceni "ZAKAZNIK NAS PAN" zrejme uz nikdo nepamatuje a nikoho to nezajima. Jenom se trochu divim reakci zastupce Skodovky, to trosku uletel a pan Kulhanek by si mel na nej posvitit ...
0/0
21.2.2003 11:48

GeorgRolf

Proč Škodivka?
Nevim,proč si všichni Češi myslí,že když koupí Škodivku,tak je to nějaký terno..
0/0
21.2.2003 10:20

Jah

Re: Proč Škodivka?
Pojistka, cena servisu - když se trefím do dobrého auta, já tu kliku měl. A díky pitomcům, později, nahradní díly na vrakáči co hrdlo ráčí. Ještě něco? Za dieslový kombajn havarijní pojistka 23 tisíc ročně včetně povinného, skla a Kfz-daně v Německu.
0/0
9.12.2005 10:55

Rokba

Byla to buzerace
Zvláštní. Jsem učitelem v autoškole, řídil jsme už řadu aut, ale pochybuji, že by se zrovna fabia řídila nějak "jinak". Zkušební jízdy byly sprostou buzerací a ponížením, na které neměl poškozený vůbec přistoupit. když si půjdu koupit mixér, tak mě přece taky nikdo nebude zkoušet moje kuchařské dovednosti!!!
0/0
21.2.2003 10:15

EMIL

ŠKODA? Už radši ne.
V roce 94 jsem koupil za první vydělané peníze na Jarově nového Favorita. S autem jsem najel celkem 160 tis. kiometrů, bez větších problémů. Pokud však vznikl problém s řídící jednotkou, zkusil jsem zavolat SOS právě na Jarov. Po několika hodinách přijel jejich žlutej anděl. Tvrdil že je v pytli celá jednotka a že se musí vyměnit (prej tak asi za 15 tisíc). To že je v ní vlhkost a stačí jí vysušit nebral vůbec v úvahu. Po vysušení (který sem provedl sám) auto jezdilo dalších x let bez problémů. Jedinou záruční vadu jsem chtěl uplatnit a to tu, že prorezavěly zadní dveře. Reklamace však nebyla uznána, jelikož jsem s autem nejezdil do škodovky na roční kontrolní prohlídky. Jezdil jsem do "neznačkového servisu" a to se prej nesmí. Takže při koupi dalšího auta jsem hodně přemýšlel co koupit dál. Škodovka mi  ale před třemi roky nabídla ještě Felicii kombi, která ale při požadované výbavě 1,6i + ABS + 2 x airbag byla dražší než auto od jiného koncernu se stejnou výbavou. To slouží k plné spokojenosti, a zřejmě zůstanu současné značce věrný. Teď zrovna uvažuji o dalším autu a celkem se mi líbí Fabia combi. Jenže nechápu proč zase stojí ta, co je slušně vybavená přes 700 tisíc. Zdá se mi to celkem dost. 
0/0
21.2.2003 9:55

MARTINXI

Re: ŠKODA? Už radši ne.
No nevím možná máš trochu zkreslený informace. Jednak felicie ve své době patřila k tomu nejlevnějšímu co se dalo pořídit. Levnější byli pouze malinké fiaty. A nejdražší fabia kombi verze s nejvyšší výbavou a nejlepším motorem 1.9 TDI 74KW stojí 531.900,-
0/0
21.2.2003 10:37

eSkodak

Re: Re: ŠKODA? Už radši ne.
Tak Ti doporučuju konfugorátor na Škodováckým webu. Fabia Combi v maximálce (to jest prakticky Superb v základu) Tě přijde na 804.600 Kč!!!! No nekup to za ty prachy
0/0
21.2.2003 13:35

jiřín

Škoda auto lže jako když tiskne
Samozřejmě může jakoukoliv automobilku opustit auto se skrytou závadou. To sou kecy. Momochodem systém řízení kvality ISO 9000 je především na to, že je všechno zapsaný, evidovaný, ale skutečná kvality je vždycky na lidech a ti omylní jsou. Ostudou je, že v autorizovaném servisu AUTO JAROV za jejich pětikilo za hodinu neumějí rozpoznat závadu na spojce a odborně ji opravit - holt uměj jenom opravovat metodou pokus - omyl. Mimochodem známej si tam před dvěma roky koupil nový POLO a za nějakou dobu zjistil, že má na jednom kole pneumatiku jiného dezénu a dokonce rozměrů!!!
0/0
21.2.2003 7:35

Blacker

Re: Škoda auto lže jako když tiskne
S AutoJarov taky nemám moc dobrý zkušenosti. Nevím, možná jsem jen narazil na prodejce, který neměl svůj den (nebo spíš měl), ale jejich přístup ke mě coby zákazníkovi nebyl zrovna nejlepší. Proto jsem šel jinam a spokojenost 100% (zatím).
0/0
21.2.2003 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.