Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Že má EU lepší benzin? Pověra!

Co přimíchat do drahého benzinu nebo čím nahradit palivo úplně, aby to jezdilo pokud možno lépe a aby to nestálo tolik? To je základní myšlenka, která nedala spát tisícům českých majitelů automobilů. A zvlášť v minulých letech byli mnozí z nich skutečnými průkopníky v poznávání, na co všechno se dá jezdit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Niki

V Power a V Power Racing
neni reklamni tah ... kazdy kdo na tenhle benzin jezdi pravidelne a nasledne natankuje nekde jinde vam potvrdi, ze rozdil okamzite poznate ... u V Power Racing, pokud je na to stavena kara je ten rozdil jeste mnohem vyraznejsi
na druhou stranu pokud se nekdo autem jenom presouva z bodu A do bodu B a jinak to ma na haku, tak je to zbytecnej luxus :)
0/0
23.3.2003 2:26

hoda

Neporadi někdo
Chtěl bych využít tohoto tematu a požádat o radu,za ní předem děkuji. Jak jsem se dočetl V-power podle Vašich zkušeností čistí motor. A jsou k něčemu přísady na tzv.GO motoru jako SLIK 50 na bázi teflonu nebo jiné na bázi keramik a podobně. Nemáte někdo zkušenosti,neporadíte? Předem děkuji
0/0
12.3.2003 8:04

Lumír

Re: Neporadi někdo
Já jedním na V-power už několik let. Shell tvrdí, že to vyčistí motor a auto pak lépe jede. To si těžko normální řidič pozná, ale nedávno jsem četl v Autohitu test, kde bylo jasně vidět, že to funguje. Testovali to na ojetým autě. Nejdříve nafotili ventily, pak jezdili asi na 4-5 nádrží a nafotili je znovu. Bylo krásně vidět jak jsou čistý. Shell tam teď navíc dává nějakej novej přídavek, kterej promazává válce takže tam není tolik tření. I já obyčejný řidič s Felckou jsem to poznal. Auto líp reaguje na plyn a je klidnější.
0/0
12.3.2003 9:42

C

Re: Neporadi někdo
O cisteni nic nevim, motor jsem jeste nerozhodil :)
Kazdopoadne jsem to jednoho krasneho dne natankoval do sveho starickeho Favorita (karburator). Rozdil byl videt i citit na plynu a slyset ve zvuku. Pak jsem to zkousel jeste parkrat a je to tak. Protoze jezdim kazdy den stejnou trasu, zkusil jsem i zmerit spotrebu a vychazi to minimalne o 0,5 l/100 km lepší. Nejlepší výsledek je cca 1 l/100 km. U stareho auto je to proste lahoda.
Na druhou stranu ve sluzebnim aute jsem zadny takovyto rozdil nikdy nepoznal. Ona je ta elektonika moc chytra.
0/0
16.3.2003 17:50

Jirka

Re: Neporadi někdo
Dokud jsem měl auto s benzinovym motorem, tak jsem ho tankoval poměrne dost často. U V-poweru jsem v jízdních vlastnostech nepozoroval žádné změny, při dlouhodobém měření se dala zjistit nepatrně nižší spotřeba (asi o 0,2l/100km). U V-power racingu už byla změna v jízdních vlastnostech znát a spotřeba byla nižší skoro o 0,5l ale ten už vychází dost draho, jedině, že dostanete 3 smart body za litr, ale to zas není takové terno.
0/0
21.3.2003 12:51

Arkobad@Centrum.cz

Jak tankovat 3x levneji
A vite-li vubec, kolik je realna cena paliva a kolik z toho jsou dane?
Vite, kolik z ceny litru tvori DPH a kolik spotrebni dan?
A vite, jake je clo na dovoz ropy, clo na dovoz technologii pro krakovani, clo na dovoz zarizeni benzinovych pump, clo na dovoz cisteren?
A vite, ze i ta cisterna jezni na naftu, jejiz vetsina ceny je opet tvorena dani?
A vite, ze i pracovnici rafinerii stoji firmu 2x tolik, nez jim da cisteho platu? A to si samozrejme promitnou do ceny....
Kdyby nas stat brutalne nevykoristoval, kolik by pak stal litr?
A vite, kolik stoji litr v USA? A to i tam stat sve obcany vykoristuje, jen trochu mene.
A nebo z druhe strany: vite, kolik je cena barelu ropy na mezinarodnim trhu? Tak si pripoctete tech cca 15% dalsich nakladu na zpracovani a dopravu a vyjde vam, kolik by palivo melo realne stat.
Vemte si, ze stat vam vezme polovinu vydelku (dan+soc+zdrav+PlatbaZamestnavatele). Ale ani to mu neni dost! Pokud si cokoli kupojete (treba to palivo), dale vas jeste jednou okrade.
Danove zatizeni v tomto state bude tedy tak 70%! Staci si vydelit rozpocet CR (cca 800mld) poctem pracujicich a uvidite, kolik z nas zdimaj. Zlate stredoveke desatky!
Jeste si myslite, ze vam za to ty "socialni jistoty' stoji? Ja tedy ne!
0/0
10.3.2003 14:27

Honza

Re: Jak tankovat 3x levneji
Plně souhlasim. Náš daňový systém je humus. Další věc je to, že takových 30% daní se postrácí po cestě. A končí to tím, že z mých daní se bude vyplácet nějakej imbecil, kterej si dal peníze do Union banky (jenom proto, aby na úrocích vydělal svých 1000 ročně). Zase to zaplatí stát. A tudíž všichni kolem. Nebo se zase zvednou daně, včetně spotřební, aby na to stát měl. Ale to odbočuji od aut, i když vše souvisí se vším.
0/0
10.3.2003 14:46

zlababa

Re: Jak tankovat 3x levneji
:-) jasne zdimaji nas fakt slusne ale zase na druhou stranu bych te chtel videt jak by sis vsechno platil sam kdyby dane nebyly. A dane z benzinu jsou spravne jen by mely jit cilene na ekologii a na opravu silnic, zlepsovani celkove dopravni site a vyzkum v oblasti automobilismu. A srovnani s USA je trochu neco jineho, protoze USA jsou trochu jina liga, je to tak bohata zeme, ze si muze dovolit i nizsi dane uvalene na pohonne hmoty.
0/0
11.3.2003 20:20

Pepa

Re: Re: Jak tankovat 3x levneji
A z čeho by se platily Železnýho průšvihy,kdyby nebyly tak vysoký daně?
0/0
22.3.2003 13:00

Prezident

Nejezděte autama
Kdybyste jezdili na kole nebo chodili pěšky nebudete mít takové problémy.
Otravujete vzduch sami sobě. Dobře vám tak...
Schválně si skuste spočítat kdy opravdu nutně potřebujete jet autem a kdy je to jen vaše lenost.
0/0
10.3.2003 11:28

Honza

Re: Nejezděte autama
Já se ti klidně přiznám, že autem jezdím i jen tak - pro radost.
0/0
10.3.2003 12:00

LuisCypher

Re: Nejezděte autama
Nedelej ze me vola,ze mam ctyri kola...kdyz ty mas jen dve!!!
0/0
10.3.2003 14:58

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Jezdime na zkratky
Ich habe JZD im tank.
0/0
10.3.2003 11:28

Genio

No nevím...
Nevím jak autor, ale já cítím velký rozdíl mezi názvem článku a jeho samotným obsahem. Osobně bych podle nadpisu čekal článek pojednávající o rozdílu kvality benzínu u nás a v EU, ne jak si čeští chytrolíni ničí motory různými přísadami do paliva...Než takovýto článek, tak raději žádný. 
0/0
10.3.2003 11:25

Jarynová O.

co to ten hlůpý chlop tady cancá ???
na LPG už u nás jezdijó kolem 25% aut; a je to legální, přestavba i registrace ve velkém technickém průkazu ! a emise bez teho svinstva, které je z benzína nebo nafty !
0/0
10.3.2003 10:53

Kasper

stop vrakum
Nechapu, jak muze nejakej blbecek lej to nadrze takovej shit, jenom aby usetril (par stovek mesicne?). Kdyz vidim ty trabose nebo wartasy a jedu za nima a musi cuchat ten smrad, tak bych nejradsi autum starsich 20-ti let dal zakaz na silnici, maximalne ho nechal zapsat jako veterana a ten by moch jezdit maximalne na vystavy.
0/0
10.3.2003 10:38

neznámý

Rozdíly
Může mi někdo stručn popsat, jaké jsou rozdíly v benzínu Natural 95 a 98 (kromě oktanového čísla), případně v čem se údajně liší superdrahý W-Power od Shellu od naturlu 98 nebo 98? Osobně simyslím, že W-Power je jenom reklamní trik.
0/0
10.3.2003 10:21

Honza

Re: Rozdíly
Nekde tu (na iDnes) byl test toho zelviho poweru a ukazalo to, ze to cisti motor. Staci jednou za cas natankovat plnou a motor se vycisti a bezi hladcejs.
0/0
10.3.2003 12:09

Petr

Re: Re: Rozdíly
Dosud jsem neviděl žádný objektivní test na POWER. Tzn srovnání výkonu, spotřeby, stavu motoru atd. u auta před používání a po užívání POWERU. 
Pro mě POWER = pouhá reklama a skutek utek
0/0
10.3.2003 12:24

Ace2

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.3.2003 13:22

Phoenix

Re: Re: Re: Rozdíly
Na V-Power, ale jen 95, jezdim uz docela dlouho. Mam sice 20 let staryho Forda (skoro veterana), ale na to procisteni motoru jsem to kdysi vyzkousel a kdyz jsem si nechaval delat celkovou kontrolu auta (to bylo asi tak po 5 nadrzich), tak mi ten servisak rekl, ze ten motor je krasne cisty, bez usazenin. Vzhledem k tomu, ze to auto ma nalitano pres 230.000, tak bych veril tomu, ze to udelal ten benzin. Takze ho kupuju pravidelne. Pravda, ted diky aktualnim cenam zase na chvili budu jezdit na normalni 95. Navic to auto s nim jede o neco lepe a neco malo min zere. Ten rozdil asi neni takovy, aby to pokrylo rozdil na litru, ale rozhodne kdyz mam svoje auto rad, tak proc bych se o nej nepostaral. Sam si taky k jidlu nekupuju nejaky redeny sracky, jenom abych usetril.
0/0
10.3.2003 13:37

drozd

Re: Re: Re: Rozdíly
Já jsem četl test v MF Dnes, kde to testovali a moc si to pochvalovali. Určitě to je i někde tady na iDnes.
0/0
12.3.2003 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.