Diskuze

Po silnicích jezdí vraky. Legálně!

Technické prohlídky by měly být zárukou, že auta kolem nás jsou technicky v pořádku. Podle zákona je musí všechna silniční vozidla absolvovat v předepsaných termínech. Ale je to k něčemu?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tap

9. 6. 2007 17:07
STK

STK by bylo nejlepší zrušit.Ať si každej jezdí s čím chce.STK je omezování osobní svobody a je to kontrola nedemokratická.Technikům odebrat veškerý pravomoci z prvopočátku a pak stk zrušit.STK ať je jenom pro zájemce,kde slova technika budou pouze doporučující a ne že hned se bude na autě něco vopravovat.ať každý jezdí s čím chce

0 0
možnosti

tap

9. 6. 2007 17:03
jojo

lasla

0 0
možnosti

???

23. 4. 2003 0:51
STK jen na buzeraci
Mam svoje auto trosku malinko upravene. Strasne me dostalo, kdyz jsem na jedne bezplatne STK slysel od technika , ktery se nejdrive podivil na bezvadnym stavem meho v te dobe jiz 11 let stareho veteranka, ale rekl ze bych neprosel pro: - neschvaleny typ 3.brzdoveho svetla na dane vozidlo. (svetlo ma ale Evropskou homologaci) !!! - namontovany bocni obrysove svetla oranzove barvy. Umisteni dle vyhlasky, ale neschvaleny typ. Schavleny typ je s odrazkou. Takze lepsi nic nez neco Proto jezdim poctive jinam, i kdyz by me vyslo levnejc si ji zaplatit a mam tu moznost. Ale tam me reknou, kde mam problem a nebuzerujou blbostma. Jinak ted ma auto jiz 15 let a protoze jezdim i sluzebnima, tak verte tomu, ze dobre udrzovana stara Skudka je v lepsim technickem stavu nez nektere rok-dva jete sluzebni auto a nez vetsina Favoritu a prvnich Felicii. Ale ta udrzba je drazsi nez leasing a tak je to jen pro hracicky. Takze nesudte podle Nalepek a stari, ale podle stavu !!!!
0 0
možnosti

Krakonos CDN

16. 4. 2003 7:07
Nevim u vas v CZ
Jsem mistr na dilne a taky tady vidim vraky k pohledani.Jenze lidi a to sou ridici taky jsou pitomi a maji hlubuko do kapsy ,ale delaj machry. Ctu ty hruzy a nikdo z vas nemysli na svoji bezpecnost , nebo zamorovani ovzdusi ,kecaj vo cem nemaj ani sajnu nevi vo autech.za1 smes do valcu motoru je ventil , injektor , u dieselu a benzinaku,pak cerpadlo a nebo podavaci pumpa to vsechno vovlada modul a senzory vzdy jsou 4 PCV pozitive crancase ventilation,EGR emition control pak 2hotny senzors napr.kyslikovej ten je napojenej na ostatni a vsecny data jdou zpet na modul i data z katalik conventer je umisten vetsinou na vyfuku pred rezonatorem co nejbliz k motoru .A to jsou jen ty hlavni,pak tu je optimalni smes pomer paliva k tlaku vzduchu na novejch autechjsou uz bezny senzory (ty ridej nastaveni motoru ventily,variable valves nebo timing)to aby motor v kopcich nekuckal treba na vobycejnej benzin.motam se vokolo motoru a aut v dilne 30 let, mej vozidlo udrzovany a v dobrym technickym stavu necud me s tim srotem pod nos a bude spokojenost na vobouch stranach.A nenadavej kdyz ti vezmou tecnicak. sem videl i blbce jezdit na podhustenejch pneu,nebo mu nefungovaly brzdy, svetla a i brzdovy Atd.vono nejste sami na silnicich se treba zabite ale me a ty vostatni nevohrozujte . vono se nerika nadarmo jakej pan takovej kram. SEM vlastnil Forda sierru 314 000km, byste tvrdily ze jsem ho prave koupil novej.
0 0
možnosti

Pecan

10. 4. 2003 16:23
STK je jen kšeft a o bezpečnost se moc nestará
Ja myslim ze je to f tom, ze ma kazdej nejakyho znamyho v servisu ...ten tam zajede dostane 1000,- ...tomu co dela STK, nebo emise da 500.- kazdej na tom maj 500.- ten co ma vrak je rad ze za 1000,- muze jezdit dalsi dva roky a nemusi dát X - tisic za nove auto , ti na STK a Automechanik jsou radi, ze maji kazdy peknou bokovku. Nevím komu jdou prachy za ty známky ..jestli vláde tak ta je take ráda ze neco málo dostane za prodanou známku, všichni jsou spokojeni a po cestách nám jezdí VRAKY ..... myslím, ze nalezen toho, kde se deje chyba je velice snadné ..........
0 0
možnosti

kimirsen

5. 4. 2003 14:02
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Eraser

5. 4. 2003 23:15
Re: autoskola - komisar je buh
Nějak se mi tomu nechce věřit. Já jsem nedávno dělal skupinu C, 14 dní na to E a pohoda. Ale V Hradci Králové.
0 0
možnosti

Sven

4. 4. 2003 15:41
STK ve Svedsku
Tady musi kazdy auto na technickou poprve jako 3 lete, potom po 2 letech znovu a pote kazdy rok. A muzu vam rict, ze to auto zkontrolujou opravdu poradne. Pokazdy kdyz tam clovek jede tak to jsou pekny nervy.......
0 0
možnosti

Venca

27. 3. 2003 23:44
tk zrusit
Technicke by se mely zrusit uplne.Cely cirkus je uplne zbytecny. jedine, co je dulezite, aby kara svitila a mela pojistku. "vraky'-myslim ty opavdove, konci na srotisti.Tak to uz vsude ve svete chodi.
0 0
možnosti

Eraser

28. 3. 2003 10:50
Re: tk zrusit
V podstatě souhlasím. Je nesmysl, aby osobní auta musela na TK po 4 letech od vyrobení a pak každé 2 roky a náklaďáky, autobusy, taxíky a cvičná vozidla autoškol každý rok (i nové auto musí hned po roce). Technické kontroly bych ale úplně nerušil. Měla by jim podléhat auta starší 8-10 let jak jsem zde už jednou napsal a někdo mě nazval vtipálkem.
0 0
možnosti

skrivan

26. 3. 2003 14:37
Namatkove STK
V Holandsku sem videl jak policajti nahodne zastavili auto a zmerili mu emise, tohle by meli zavest i u nas a jeste dusledneji. Treba nahodna STK - rychle, zadarmo a opravdu provedena.
0 0
možnosti

Tonny

26. 3. 2003 13:30
Budeme vrakoviště
 A proč by nejezdily, když legislativci (na nátlak dovozců) umožňují dovoz starých vozů. Za pět, možná o něco déle, budeme největším vrakovištěm Evropy - škoda.
 
0 0
možnosti

ODSak Eda

29. 3. 2003 14:16
Re: Budeme vrakoviště
Co je STARY ??? Napr. Ford MONDEO 2. model (tzv. klaun) r.v. 3/96 s motorem Zetec (vicebodovy vstrik s natacenyma vackama vse rizene pocitcem!) ? Mnozi ani netusite, o cem je z technickeho hlediska rec!!! Bojuje se proti dovozum, ktere vzdy jen cesky zubozeny vozovy park ozivovaly a omlazovaly!... Casto jeko vy,pane, mluvi majitele starych skodovek, AVIi a podobnych srotu, ktere v dusledku zprisnenych dovozu od roku 89 jiz asi po 30-cate (!) tito naivni a nacionalisticti zvanilove, donekonecna generalkujou!...
Dovozce
 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...