Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavit superb? Určitě ne!

Jeden z nejvyšších mužů německého koncernu VW, který vlastní i českou automobilku Škoda, Detlef Wittig, tvrdí, že mladoboleslavská automobilka není v koncernu outsiderem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jenik

Zrusit Superb a zacit vyrabet Passat
stejne je to jedno a to same s tim ze by se to auto take mohlo vyvazet
 
nehrajte na city - stejne na Superbu uz neni ani sroubek cesky
0/0
30.3.2003 6:51

Volodja

Zkusil jsem jizdu s nejdrazsim Superbem a take Camry 3.0 Automat, oba maji skoro stejnou cenu, ale ten pocit je uplne jiny. Myslim ze skoda je pozadu nejmene 10 let za Toyotou
0/0
28.3.2003 20:23

Jimi

Ohavnost produktů s okřídleným šípem ve znaku
Nechápu,  jak  se  Škodovky  vůbec  ještě  mohou  prodávat.  Tak  ohavně  ošklivá  auta,  to  tu  již  dlouho  nebylo.  Trvdohlavost  Němců  s  jejich  strohostí  již  nezná  mezí!  Nejedná  se  jen  u  Superblby,  ale  i  Fabie  a  Octavie.
Co  se  týče  techniky,  je  samozřejmé,  že  Němci  nám  nedají  poslední  špičku,  to  by  si  dělali  konkurenci   (díky české  levné  pracovní  síle)  uvnitř  koncernu.
Co  se  týče  koncových  cen  a  jednoho  níže  uvedeného  příspěvku:  psal  to  asi  nějaký  škoda-dealer.  Ceny  jsou  srovnatelné,  ale  jen  těch  nejzákladnějších,  očesaných  verzí.  Pokud  vezmu  lépe  vybavenou  verzi,  Škodovka  jasně  prohrává!  Pořídili  jsme  si  fungl  nového  Megana I  ještě  v  době,  kdy  se  o  II  jen  spekulovalo.  Výsledek:  Mégan  je  lépe  vybavený  (ABS,  klimatizace, 4 airbagy  a  spousta  dalších  užitečných  "drobností ")  a  stál  méně  než  hůře  vybavená  Fabie.  Renaulty  navíc  vypadají  jak  auta,  to  se  o  škodovkách  říci  rozhodně  nedá.  Pokud  vezmu  náklady  na  provoz,  na škodovkách  se  stále  něco  sype,  i  když  jsou  pravidelně  servisovány.  Když  dávám  do  servisu  škodovku   nebo  na  ni  něco  kupuji,  nestačím  se  divit  cenám  -   haléřové  položky  stojí  řádově  stokoruny.  Jelikož  jsem  i  vlastenec,  a  kupuji  tedy  rád  české  výrobky,  ujišťuji  Vás,  že  i  na  Renaultu  jsou  české  věci.  Abyste  mne  nenapadali,  že  zatracuji  rodnou  hroudu  a  dávám  přednost  zahraničí.  U  škodovek ostatně  toho  také  moc  českého  již  není.
Co  se  týče  Superblbu,  u  nás  ho  vlastní  2  živnostnící,  kteří  v  něm  nakupují  v  místních  "velkoobchodech"  typu  garáž  mouku  na  knedlíky  a  pivo  do  svých  restaurací  pro  Němce.  Papaláš  by  se  do  toho  rozhodně  neposadil!
0/0
27.3.2003 10:01

Jan

Vsak ona to snad Skodovka s klesajicim prodejem snad pochopi
a kdyz to nepochopi - taky zadna skoda. Slusnych aut se jiz da koupit dost.
0/0
27.3.2003 13:30

Martin

Re: Ohavnost produktů s okřídleným šípem ve znaku
Nevim, podle ceho posuzujes kvalitu skodovek - my jich mame ve firme docela dost a do servisu jezdime vetsinou na pravidelne povinne prohlidky. A nerozumim tomu, proc by se mel spickovy manager stydet za Superb?????? To aby snad ani nejzdil v Audi A6 nebo Passatu - to jsou totiz vlastne identicka auta vcetne motoru - jenom je v nich mene prostoru. Martin
0/0
31.3.2003 13:23

Martin

Co Cech to odbornik na automobilovy prumysl
Koukam  a nestacim se divit, ze kazdy kdo prispeje do diskuze je fakt super odbornik na automobilovy prumysl. A kazdy je k tomu fakt vlastenec. Kdyz tak kritizujete, prijedte se do MB podivat a uvidite jak se ve meste zije, jak se tam investuje, jaka je tady prumerna vyse platu - a to vse diky Skodovce, resp. VW. A prosim, porovnavejte porovnatelne - takze porovnavejte opravdu jednotlive modely SKODA AUTO s konkurenci na trhu a ne nejakymi "Korejci", kteri jsou kvalitou a technologii na urovni 90 let.
0/0
26.3.2003 16:29

Jenik

Re: Co Cech to odbornik na automobilovy prumysl
Martine - uznej laskve ze to jsou sunty. Nemusis to ani rikat nahlas - staci kdyz si to nechas pro sebe.
0/0
26.3.2003 17:16

DEDE

Re: Co Cech to odbornik na automobilovy prumysl
Svatá pravda
0/0
26.3.2003 21:02

Jenik

Re: Co Cech to odbornik na automobilovy prumysl
Pokud jsou Korejci na urovni 90 tych let , tak Skodovka je na urovni 70 tych.
0/0
30.3.2003 15:45

Tomas

Superb a Aldi
Vera jsem zahlid uzasnej billboard s reklamou na skodovku: "Sampus z Aldi a Superb od Skody. Luxus za uspornou cenu".  Kdo vi, jaky image ma tady v Nemecku Aldi, si udela obrazek, kde VW vidi Skodu.
0/0
26.3.2003 10:56

Ladic

Re: Superb a Aldi
Je to fakt, kdo posoudí kvalitu auta líp, než reklamní agentura.
0/0
26.3.2003 19:58

mic

Pordat ŠKODU pod WV byla chyba
Dříve jsem bzl rád, že škodovka si pod WV vede tak dobře, ale teď mě mrzí, že jí prodali právě Němcům. WV se svou sociální přerozdělovací politikou  nemůže uspět a škodovku stáhne ssebou. Správně na to jde např. Renault, Volvo nebo Ford, kteří staví na originalitě a nesnaží se za každou cenu ušetřit třeba na velikosti pravého zpětného zrcátka. Nehledě na to, že tohle šetření se na prodejní ceně vozů koncernu WV vůbec neprojeví. Všechno jde do jejich kapsy. Bohužel se obávám, že jen dočasně.
0/0
25.3.2003 14:26

M

Re: Prodat ŠKODU pod WV byla chyba
No když už zmiňujete Renault, tak ten měl o Škodu také zájem, ale narozdíl od VW chtěl výrobu zastavit a montovat tu Renaulty. Ještě stále to byla chyba? A také si všimněte, jakou dráhu urazila Škoda za posledních deset let. Před deseti lety jsme měli Favorita a Forman (takže jednu řadu) a dnes Škoda vyrábí tři modelové řady a těší se už i velmi dobré pověsti. Nebýt VW, neměli bychom ani Octavii, natožpak Superb!!!
0/0
26.3.2003 16:57

Martin

Re: Re: Prodat ŠKODU pod WV byla chyba
No to je spravny postreh - s tim lze jenom souhlasit. A prijedte do MB se podivat, kolik je tady novych tovaren, ktere vyrabeji veci pro Skodovku (a nejenom pro ni) a HLAVNE zamestnavaji tisice lidi... To je asi to nejdulezitejsi. MArtin
0/0
31.3.2003 13:27

mic

Prodat ŠKODU pod WV byla fatální chyba
Dříve jsem bzl rád, že škodovka si pod WV vede tak dobře, ale teď mě mrzí, že jí prodali právě Němcům. WV se svou sociální přerozdělovací politikou  nemůže uspět a škodovku stáhne ssebou. Správně na to jde např. Renault, Volvo nebo Ford, kteří staví na originalitě a nesnaží se za každou cenu ušetřit třeba na velikosti pravého zpětného zrcátka. Nehledě na to, že tohle šetření se na prodejní ceně vozů koncernu WV vůbec neprojeví. Všechno jde do jejich kapsy. Bohužel se obávám, že jen dočasně.
0/0
25.3.2003 14:25

Petr

škodovka je mo drahá
Uvažuju o novém autu, ale škodovka to asi už nebude. Za stejné peníze lze koupit renomovanou cizí značku, která chrlí auta v řádově vyšších seriích, takže je i větší šance na odchytání nedostatků.
0/0
25.3.2003 13:48

Jakub

Re: škodovka je mo drahá
Škodovka je moc drahá? V případě Fabie vůbec ne, cena odpovídá tomu, jaké to auto je, největší vnitřní prostor mezi malými auty, vysoká úroveň bezpečnosti, výborné jízdní vlastnosti, sedí jako přišité, spoustu vynikající techniky - německé (v tomhle byli němci vždy dobří). Proto se nedivte, že Škodovka už není levná značka, a jsem tomu rád. Musím Vás ovšem zklamat, dělal jsem před časem také průzkum trhu, za stejné peníze v případě Fabie při srovnatelné výbavě jiné malé cizí auto nekoupíte. I když cena někdy vypadá u cizího přívětivě, jedná se o více či méně holé auto.
0/0
25.3.2003 14:09

Ivan

Re: Re: škodovka je mo drahá
A už jste někdy zaslechl něco o Hyundai Getz??? Báječné (a velmi hezké) autíčko za skvělou cenu! Kam se hrabe Fabie...
0/0
25.3.2003 23:04

Emission

Re: Re: Re: škodovka je mo drahá
Všichni Korejci jsou za výlohou autosalonů pěkná báječná auta - než se začnou testovat jízdní vlastnosti, pasivní bezpečnost, poruchovost, výdrž motorů, a hlavně brzdy.
0/0
26.3.2003 19:57

miso

Re: Re: Re: Re: škodovka je mo drahá
Brzdy u octavie nestoja tiez za nic, za rok mi na novej octavii 7 x menili predne kotuce kvoli traseniu volantu pri brzdeni a to nejazdim nijak divoko (po prehliadke opotrebovania to uznali dokonca v servise), po uplynuti zaruky dava od toho skodovka ruky prec a v servise mi doverne doporucili, ze nema vyznam sa sudit lebo sa to bude tahat 10 rokov a ze to auto, ktore uznavaju ,ze je chybove, odkupia odo mna priblizne za polovicnu cenu ak si u nich kupim novu skodovku. Takze nielen ze su skodovky sunty ale ten pristup zo strany skodovky je tak fantasticky, ze fakt doporucujem pozriet sa po inom type. Este k tym brzdam, myslim, ze problem, je v tom, ze octavie maju zadne brzdy bubnove co je v tejto triede dost vynimkou a pri brzdeni z vyssej rychlosti sa predne kotuce deformuju. (V jednom servise mi doporucili nejazdit rychlejsie ako 110)
0/0
27.3.2003 15:18

Hradecak

Re: Re: Re: Re: Re: škodovka je mo drahá
Pekne prosim pred psanim dalsich pohadek podivat se na brzdy vic nez jedne oktavii. Moje vzadu bubnove urcite nema.
0/0
27.3.2003 20:13

miso

Re: Re: Re: Re: Re: Re: škodovka je mo drahá
Ja mam TDI 1,9 66 kW Ambiente ktora na slovensku stoji okolo 600 k Skk a ta v zadu bubny ma. verzia 81 kW za 700 k Skk ma v zadu kotuce ale predpokladam, ze 600 k je dost penazi za to aby malo auto dostatocne brzdy. Pripominam ze verzia 66kW ma max.povolenu rychlost 182 km/h a osobne si myslim, ze tie brzdy nie su zdaleka dimenzovane na taku rychlost. Myslim (ale nerucim za to, nechce sa mi teraz studovat specifikaciu), ze bubnove brzdy vzadu maju aj verzie 1.9SDI, 1,6i a nizsie verzie, a kotuce vzadu maju 1,8 a vyssie u benzinu a 1,9TDI 74 kw, 81kw. Mal som proste tu smolu, ze som si myslel, ze 66 kW TDI motor mi bude stacit a co sa tyka vykonu je tento motor na octaviu skutocne dostacujuci.
0/0
28.3.2003 10:44

dan

Re: Re: Re: škodovka je mo drahá
Getze jsem si vsimnul na ulici. Vypada zvenku pekne. Nevim jak zevnitr a jak jezdi. Ale libi se mi. Pripomina mi minuly Polo, ktery se mi taky velmi libilo, vic nez to novy.
0/0
26.3.2003 20:13

Honza

Jelikoz Hyundai vyrabi moderni auta jiz vice nez 15 let
kvalita bude vyssi nez u skodovek - nehlede na asijskou peclivost  a kvalitu materialu. Jel jsem v novem Hyundai minuly tyden a material a provedeni zacina byt na urovni Toyoty.
0/0
27.3.2003 13:38

Inkvizitor1

Tak to je presný, jak tady nekdo napsal ze skodovky ridi lide podobni palestinskym sebevrahum, kdyz z kopce drti svoji skodu, aby vymackli maximalku a mohli predjet zahranicni auta. Ikdyz superb uz ma docela dobry motory, 2,8 V6 docela jde, jen ten dvoulitr je bida, meli by se poohlidnout po necem vykonejsim a pruznejsim. Oktavka se taky vylepsila, ale ten skaredej vnitrek, to je bida a z Fabie uz taky vyhodili tu linou 1.4, takze se snad nastanou skode lepsi casy. Jen skoda, ze Fabie neni taky tridvirko.
0/0
24.3.2003 10:48

Emission

Re:
Zlaté pravidlo internetových diskuzí: Nejdéle po deseti příspěvcích každou z nich ovládnou grafomansky disponovaní nositelé výrazně snížených posuzovacích schopností (jinak též blbci). To je na Inkvizitora a spol. Fakta snad si najde každý sám, údaje o ceně, výkonu, rychlosti, ale taky ceně servisu, dílů a pojištění jsou snadno dostupné.
0/0
26.3.2003 19:41

dan

Re: Re:
Druhe zlate pravidlo - nejen - internetovych diskusi: vzdy je lepsi mluvit o vsem jinem, nez k veci, nejlepe rovnou vsechny tak nejak najednou urazit?
0/0
26.3.2003 20:15

Hoch

Re: Re: Re:
Vsechny ne, ty spravny se ozvou.
0/0
27.3.2003 20:15

Vítek

Vobludy
Ty nafouklý vobludy (Fabia a Octavia) se u nás na západě (Cheb) nečapou...proč ? za stejný peníze si koupíš elegantnější, prostornější a výkonnější auto BOHUŽEL cizích značek :)
jo...Bertone, to byl pašák...
0/0
24.3.2003 10:29

jaykay

Škoda by se měla držet produkce laciných neprestižních vozů
Zatim se drží produkce drahých a neprestižních vozů.
0/0
24.3.2003 9:55

SOLDAT

Těm to teda pálí :-)
Tuhle firmu čekaj zlý časy, protože budoucnost rozhodně růžová není.
Donedávna nejlevnější auta s perfektním servisním zázemím vystřídají tuctová vozidla střední třídy, ve které pláče i konkurence. NEPRODÁ SE TO! Sázejí jen na nový design, s tím daleko nedojdou... obzvlášť pokud je nová i cena  
No Kulhánkovi je to šumák, ten si může obdivovat RS a věřit si svejm studiím, škodováky i budoucnost firmy má na háku
 
0/0
24.3.2003 0:37

koyot

K čemu superb?
Nechci být proti výrobě krásných českých aut ale superb to je prostě takovej obrovskej pekáč na čtyřech kolech....a když už by se měl vyrábět tak nechápu proč je pořád takový tlak na vývoz aut do západní Evropy, proč by se škodovka nemohla se svými luxusnímy modely chytit třeba v Rusku nebo v Číně...myslím že zdejší zazobanci by zájem měli....a to auto by se pak mohlo s drobnýmy úpravami prodávat i v České republice případně v EU
0/0
23.3.2003 19:47

Zdenek

Re: K čemu superb?
Ale blbost, je to nádherný vozítko... když ho měli na Automodulu v akci za 650 tisíc, tak jsem o tom hodně vážně uvažoval... bohužel ty prachy chybí :-/
0/0
23.3.2003 22:58

Honza

Re: K čemu superb?
Puvodne byl Superb urcen pro politiky, ale ti dali prednost nemeckym autum, tak to muze Superb zabalit.
Kdyby nemecti politici dali prednost cizim autum tak to muzou politici zabalit .
0/0
24.3.2003 3:53

Pavel H.

Re: Re: K čemu superb?
Musim stebou souhlasit. To co si dovolují naši polityci by nikde jinde nestrpěly.
0/0
24.3.2003 23:52

mic

Re: Re: Re: K čemu superb?
To jsi zrudnul kvůli svému otřesnému pravopisu? To se ani nedivím!
0/0
25.3.2003 14:22

Martin

Re: Re: K čemu superb?
V lonskem roce se jich prodalo cca 2 500 kusu. To fakt nestihli koupit politici i ikdyby chteli. Ale spis bych rekl, ze je to ostuda nasich politiku, ze nejezdi s tak super autem - a to vim o cem mluvim
0/0
26.3.2003 16:33

unknown

Skoda Tudor
Skoda, ze Skodovka nezacne seriove vyrabet tohle vozitko. Pry neni potreba, protoze podobne vozidlo dela Audi. Kdo to auto kdy videl, je mu jasny, ze to auto by melo na trhu docela hooodne velkou sanci. Osobne bych mu dal prednost pred TT. Skoda ho...je to nadhera...
0/0
23.3.2003 19:24

Eddie

Re: Skoda Tudor
Bohuzel, Tudor prave nezapada do skodovackeho image, ktery diktuji chlapci z Germanlandu :(
Je otazkou, zda to potesi, spis ne, ale zda se, ze koncept Tudoru se ve VW libi. Asi se ho casem dockame, s jinou celni maskou a jinym logem na chladici (tipuju to na Audi pro rok 2005/6) :(
0/0
23.3.2003 23:41

Jenik

Jasne v AUDI jsou neschopni pitomci a cekaj na Tudora
to je zpal kosti od blbosti na nejvyssi urovni
0/0
24.3.2003 3:57

Jan

To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
a Soukupe vozy BMW uvidis ve zpetnem zrcatku mozna tak kdyz ten pekac obratis na strechu
0/0
23.3.2003 17:52

lucmir

Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
No nevim, nevim, ale s tim BMW to nebude tak slavné, osobně vlastním jednu výkonnější Octavii tak moc dobře vím co umějí !!!
0/0
23.3.2003 22:07

Jan

Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
to je ale tim ze majitele Oktavii jsou mentalne uhnuti a povahou se podobaji palestinskym sebevrahum, je to typicke pro tuto znacku ze se majitel riti za hranici moznosti stroje z kopce jen aby to natrel normalnimu autu.
Docela bych chtel videt statistiku umrtnosti Oktavianu.
0/0
24.3.2003 3:44

Martin

Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
Neco na tom bude. Mam zkusenost, ze na dalnicich ridici oktavii zasadne neuhnou z leveho prihu pokud je dojedu (nemam zadny zavodak, prumerne auto) a radsi pridaji, abych je nepredjel. Cest vyjimkam, ale nekdy mam dojem, ze majitele Oktavii (zejmena TDi) maji dojem, ze jejich auto je nejvykonejsi v CR a nikdo nema narok ho predjet. Ja s timhle problemy nemam a klidne se necham predjet i Felicii
0/0
24.3.2003 13:19

Maverick

Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
Teda panove, to jsou zavery... a neni to nahodou treba tim, ze Octavii je tu o neco vic nez jinejch aut, takze jich je logicky vic i na dalnicich? Jinak obdivuju, ze u aut co Vas predjizdi jste schopnej precist i ten napis na zadku, ze je to TDi :) :) :)
0/0
24.3.2003 16:03

Otakáro

Re: Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
Škůdky jsou jednoznačně nejsplašenější auta na D1. Škoda že jen z kopce a do kopce pak brzdí provoz - ale to se týká fabii a felicii, převážně služebních. Oktávka pokud má přes sto koní, tak je v pohodě.
0/0
24.3.2003 16:38

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
To neni o tom, ze by nebyla Oktavka v pohode. Proste z vlastniho pocitu mam dojem, ze oktavkari proste zasadne neuhnou. Neni to vedecky podlozene, je to jen muj dojem
0/0
24.3.2003 17:08

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
Máš recht, moc se jim uhýbat nechce, zvlášť když jedu 206 GTI. oNo to až na pár detailů a trochu větší kola vypadá klidně jako litr a to hoši asi nepřenesou přes srdce, že by je takovej žebrák předjel. No tak je musíš lisknout zprava, vytroubit a oni už se s těm vydechlinama uklidni. Ono je pořád rozdíl dvoulitr benzín a dvoulitr nafťák. Ale zase když jede člověk alfou, tak se uklízejí na stranu hned. No asi si koupím trabika, hodím do toho nějakou V6 a budu se na dálnici bavit. Tak to měli nějací borci udělany, na podvozek starýho civica hodili kasli z trabíka, lítali po dálnici dvě kila a vystresovat se nechali všichni, málo aut jim stačilo.
0/0
24.3.2003 17:37

Emission

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
Jo, 206 GTI je hodně živý auto a s bláznem uvnitř je na silnici k nepřehlédnutí. Ale to neznamená, že by ujelo třeba RS oktávce. A po bouračce je zbytečné volat doktory - bezpečnost rovná nule.
0/0
26.3.2003 20:06

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To ten SuperB moc dlouho nevydrzel
To myslíš, jako že je Oktávka bezpečnější? No po dálnici se s nikým nehoním, páč to je o ničem, tam udělám skoro stejnou maximálkům i s naftovým 2.2 HDI, ale na klikatý silnici se Oktávka nechytá, odpadá tak ve třetí zatáčce, vyzkoušeno. Ale ono se nechytá víc silnějších aut. A už se těším na verzi RC. O dalších 30 koní víc. Jo je mě jasný, že zase nemám Lancer nebo Imprezu, to jsou super děla, jel jsem EVO VI a to je žihadlo, navíc sedí jako přibitý. Bejt fanda na Mišáky, tak ho beru.
0/0
31.3.2003 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.