Diskuze

S microu přitvrdí souboj malých aut

Nissan Micra si jako vůbec první neevropský automobil (i když v Evropě vyráběný) vybojoval titul Auto roku již před deseti lety. Sice s řadou změn, ale přesto vydržel ve výrobě neuvěřitelných deset let. O to více se čekalo na nástupce.
Už příští týden na autowebu TEST NOVÉ MICRY s motorem 1.2!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toomas

2. 4. 2003 21:42
Kdo to psal?
Autor snad viděl Hondu Jazz tak akorát z autobusu. Ale co se dá dělat, když mu za srovnávací kritéria slouží rozvor a délka vozu...
0 0
možnosti

MAJKL

2. 4. 2003 19:43
ja sem mel Micru s automatem a prenechal jsem ji moji ex... (za dobry chovani) a to auto fakt bylo vyborny. A tahle 1.4 by se mi docela libila.
0 0
možnosti

Pepa

2. 4. 2003 20:22
Re: Hmm
Jenže tato Mikřička už CVT mít nebude hahah... krok zpět!
0 0
možnosti

d

2. 4. 2003 15:18
Na kačenu 2CV nemá!!!
0 0
možnosti

Jenda Benda

2. 4. 2003 13:30
Každej si snad koupí co se mu líbí, ne co tady doporučí nebo pomluví nefakčenkové v těchto pindech na konci každýho článku.
0 0
možnosti

jarmila

2. 4. 2003 12:04
micra je super
Novou Micru neznam, ale mam lonsky model, ctrnactistovku Eleganci, a muzu potvrdit, ze je to super cile,obratne a poslusne auticko pro mestsky provoz i na delsi jizdy. Takze novy model bude jiste jeste lepsi.
0 0
možnosti

Ondra

2. 4. 2003 10:21
Podle redaktora může konkurovat fabii i Mercedes..
Ach ti redaktoři iDNES, Micra bude vážně spíš konkurentem pro auta jako Yaris, C3 ( no spíš připravovaný kolínský Toyot) Twingo.... Fabie je trošku jinde, hlavně si nemyslím, že by zákazník, který by uvažoval o Micře koupil Fabii... Micru chápu jako vůz na popojíždění, do města, pro ženy ... takové roztomilé autíčko. Fabie naopak svým strohým designem, jednoduchým interiérem a robusbostí, kterou vzbuzuje nachází upltnění daleko širší. Taky nabízí více modelů, např. kombi je docela oblíbené jako firemní auto. Své zákazníky má a má jich daleko víc než Micra... a to myslím, že i v západní Evropě.
0 0
možnosti

zvídavý čtenář

2. 4. 2003 12:33
Re: Podle redaktora může konkurovat fabii i Mercedes..
Myslím, že běžný člověk neuvažuje tak stroze v "kategoriích" automobilů, ale zvažuje spíš pocitově a hlavně cenou. A tam se středně vybavená micra dostává k ceně fabie (přes 300 tisíc), proto si myslím, že člověk raději pořád koupí za srovnatelnou cenu větší fabii (a to i pro manželku na nákupy).
0 0
možnosti

Zed.

2. 4. 2003 9:40
Fabie se opravdu bat nemusi
Gaussovo rozdeleni plati vsude a tak nejvic lidi (prumernych) si kupuje ponejvice prumerny auta (Fabia). S kvalitou to nema nic spolecnyho. To by vetsina musela mit Toyoty a M-B. Takze cim min aut se proda, tim vic jsou vyjimecna (at spatna, nebo super). to je pripad novyho Megana, ktery je super a odlisuje se a prave proto ho 80 % lidi neskousne. :-)))
0 0
možnosti

moucha

2. 4. 2003 14:10
Re: Fabie se opravdu bat nemusi
A v čem že je ten M-B nebo Toyota kvalitnější? V několikanásobné ceně? O ničem jiném nevím
0 0
možnosti

Eva B.

2. 4. 2003 8:36
Autíčko
Mě se víc líbí fábie, než toto autíčko a cenově se nedá s Fábií srovnávat, ta je levnější ve verzi 1.0 a 1.4. A ostatně, je to každého věc, co se mu líbí.
0 0
možnosti

krasna stihla kozata bloncka

2. 4. 2003 9:25
Re: Autíčko
Fabii si muzou koupit jen vypatlani cechackove protoze jednoznacne fabia je nejvetsi sit z cele kategorie a jeji cena je vic nez prehnana.. nehlede na zastarale motory a aroganci prodejcu, neschopnost jakehokoliv vstricnosti majitelum atd
0 0
možnosti

OnLi

2. 4. 2003 8:17
Mikro
Tak teda Fabii nesnášim, ale tutoho prcka se bát opravdu nemusí, od toho jsou v tomto segmentu jiný stroje - C3, Getz, Clio(Thalia) a pokud si přidá člověk nějakej ten tisíc, tak  206, Ibiza, Accent a pokud neni normální tak třeba Polo atu Fabii.
0 0
možnosti

nefrit

2. 4. 2003 7:02
twingo
S tou konkurencí jste zapoměli na renault Twingo.
0 0
možnosti

BABA

2. 4. 2003 7:13
Re: twingo
Vrat se do hrobu s twingem....to uz je moc stary.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...